I sve je pocelo ovako
Одкако се повозив во на еден другар 147-ката некако ми влезе во око, во срце и решив после 10г возење на мегани дека мора да купам една и покрај сите муабети од типот "земи опел,ти будала си, по мајстори ке останиш, скапа е за одржавање итн".
После 2 недели разгледвање и вртење на пола македонија (со цени од 2800 - 4000е) и (досадвање од моја страна на osmica i simo за совети), конечно една ми се виде најкоректна и надојбра од сите, увезена од Швајцарија во март, купена од мене од Куманово.
Alfa 147 1.9 JDTm 110kw 2005г, со стандард опрема :
- Климатроник
- Темпомат
- Електрика на сите прозори
- Електрика на ретровизори
- Фабричко озвучување со команди на волан...
Направен е основен сервис на колата и тоа :
- Сет ребраст каиш со затегачи (Gates) - 5800ден
- Водна пумпа - 2200 ден
- Ф. Воздушен - 600 ден
- Ф. Маслен - 250 ден
- Ф. Нафта - 600 ден
- ПК- каиш - 1000ден
- Црево од турбо до интеркулер - 2000 ден
- Масло Liqui moly - 2800 ден.
Генерално од колата сум задоволен не крцка не тропа, при полна гас ги пали гумите и оди како ракета
Единствено шо не ме бендисва е то шо се лупат и лепат внатрешните рачки на задните врати ( дајте совет како да ги средам, со карбон фолија, стружење па фарбање ? )
На некое време ми светнува дека има прегорено сијалица на десната страна а колку шо проверив светат сите .
И кога ке дадам контакт ако почекам подолго време се закочва клучот и не можам да ја запалам, па треба да го вратам во почетна позиција и на ново.
Некоја слика од лепотицата
Сите совети и критики се добредојдени