Нема логика ова што го збориш. Ако не легнувал дискот како што треба на главчината, со стегање на штрафовите тогаш би требало и тркалото да не легне како што треба. А со оглед на тоаека тркалото е од помек материјал, пре би се искривил бандажот отколку главчината
Како тоа го замислуваш тркалото да не легне убаво на дискот со стегање, доколку дискот не лежел убаво на главината?
Бандажот нема никаква допирна површина со главчината, туку со надворешната страна од дискот, и ако си видел, бандажот од внатрешна страна не е рамен како дискот и има мали допирни површини кои остваруваат контакт со дискот и доколку има (а сигурно има) неправилност во налегнувањето, пошто поеластичен (помек) ќе се прилагоди според површината од дискот (зборуваме за делови од милиметар).
Дискот од страната кон главчината е рамен исто како и главчината и остваруваат контакт со цела површина.
Е сега, шрафовите слободно поминуваат низ бандажот и дискот и се навртуваат во главчината. 100те њутни го прилепуваат бандажот за дискот, и доколку има мало отстапување во контактот на главчината со дискот, таа е недоволна да изврши прилагодување на главчината спрема површината од дискот. Но доколку се стегне со 500 њутни би рекол дека е можно.
За илустрација, замисли дека бандажот, дискот и главчината се од гумени материјали со еднаква цврстина и еластичност.
Бандажот и дискот остваруваат идеално подеднаков контак на сите допирни површини.
Од другата страна на дискот кон главчината има неправилност (длабнатина) од 1 милиметар на површина од рецимо 200 квадратни милиметри токму околу едниот отвор низ кој поминува шрафот.
И на крај, да земеме предвид дека површината од главината која остварува контакт со дискот е идеално рамна.
Со затегање од рецимо 10 њутни компонентите само ќе се затегнат и ништо друго нема да се случи, но со понатамошно затегање, шрафот преку навоите во главчината ќе изврши притисок на делот на површината од главчината која за 1 милиметар не остварува контакт со површината од дискот.
Нормално дека делот од главчината ќе се прилагоди кон површината од дискот.
И обратно, бандажот ќе се прилагоди на дискот, единствено дискот трпи најмал притисок бидејки е медиум помеѓу бандаж и главчина, односно шрафовите само поминуваат низ него.