Автор Тема: Hyundai i10 1.1mpi 2011  (Прочитано 50638 пати)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #180 на: 17 Јули 2021, 07:06:21 am »
Немате поима вие какви захвални се количињата од ваков тип...

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #181 на: 19 Јули 2021, 16:32:35 pm »
Бев кај Мирко и установено е дека се криви главчините, левата повеќе, десната помалку (не ми текна да прашам за вредностите).

Чинам дека @Molec некаде спомна? дека му биле искривени од престегнување бандажи на вулканизери, ми беше чудно, но сега не гледам друга причина истото да се случило и кај мене.
Пред да го купам вториот сет бандажи, 2 пати ми се случи да морам со лостови да отшрафувам.
Последен пат беа шрафени на вулканизер при монтажа на новите летни гуми, за потоа при промена кон зимски сет бандажи да скинам и штифшраф.
Потоа ги сменив сите мутери бидејки на полвината од нив имаше отпор при навртување.

Како и да е, ставив се на кантар и одлучив да не чепкам додека не дојде ред за менување плочки, освен ако не ескалира состојбата.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #182 на: 19 Јули 2021, 20:22:23 pm »
Па не би ти советувал да чекаш. Ипак се работи за тркало.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #183 на: 19 Јули 2021, 22:08:20 pm »
Прво, којзнае од кога се искривени главчините, а сигурно не се од лани бидејки 2 години не е носена на вулканизер (ова под услов да е престегнувањето причина за искривувањето).
На помеко кочење со над 90 не се осеќа тресењето, под 90 не тресе ниту со појако кочење. За низ град нема да има никаков проблем.

Второ, покрај главчините ќе треба и лагери, и нормално нови дискови кои ќе повлечат и нови плочки, сегашниве имаат едвај 7.000км поминато.
Во игра беше и рамнење дискови но ќе се сведеа близу минимум, бесполезно.

Овака, додека се дотрошат плочките ќе созреат и дисковите за промена, можеби и лагерите ќе попуштат за тоа време па секако ќе се среди туто комплето.

Со 5000км годишно тоа ќе биде за 6-7 години, дотогаш здравје :)

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #184 на: 19 Јули 2021, 22:24:30 pm »
...којзнае од кога се искривени главчините, а сигурно не се од лани бидејки 2 години не е носена на вулканизер

Дури сега ќе ја продадеш...
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #185 на: 19 Јули 2021, 22:33:07 pm »
...којзнае од кога се искривени главчините, а сигурно не се од лани бидејки 2 години не е носена на вулканизер

Дури сега ќе ја продадеш...
Ти као да сакаш да ми спуштиш цена?

Отсутен Nandor The Relentless

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8621
  • Малерозен дрводарец
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #186 на: 19 Јули 2021, 22:37:02 pm »
...којзнае од кога се искривени главчините, а сигурно не се од лани бидејки 2 години не е носена на вулканизер

Дури сега ќе ја продадеш...
Ти као да сакаш да ми спуштиш цена?

Додека не видам слика дека собира стандард шифоњер од 100х60х90, не се ни ценкам! :D
Добра плата.
Прав скопјАнец.

Отсутен Molec

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4759
  • (Oo\(|||)°(|||)/oO)
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #187 на: 20 Јули 2021, 10:53:45 am »
Бев кај Мирко и установено е дека се криви главчините, левата повеќе, десната помалку (не ми текна да прашам за вредностите).

Чинам дека @Molec некаде спомна? дека му биле искривени од престегнување бандажи на вулканизери, ми беше чудно, но сега не гледам друга причина истото да се случило и кај мене.
Пред да го купам вториот сет бандажи, 2 пати ми се случи да морам со лостови да отшрафувам.
Последен пат беа шрафени на вулканизер при монтажа на новите летни гуми, за потоа при промена кон зимски сет бандажи да скинам и штифшраф.
Потоа ги сменив сите мутери бидејки на полвината од нив имаше отпор при навртување.

Како и да е, ставив се на кантар и одлучив да не чепкам додека не дојде ред за менување плочки, освен ако не ескалира состојбата.
Не, кај мене беа искривени предните дискови и тресеше на кочење. Со главчина сум немал проблем пу пу скраја да е.


Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #188 на: 20 Јули 2021, 11:13:25 am »
Бев кај Мирко и установено е дека се криви главчините, левата повеќе, десната помалку (не ми текна да прашам за вредностите).

Чинам дека @Molec некаде спомна? дека му биле искривени од престегнување бандажи на вулканизери, ми беше чудно, но сега не гледам друга причина истото да се случило и кај мене.
Пред да го купам вториот сет бандажи, 2 пати ми се случи да морам со лостови да отшрафувам.
Последен пат беа шрафени на вулканизер при монтажа на новите летни гуми, за потоа при промена кон зимски сет бандажи да скинам и штифшраф.
Потоа ги сменив сите мутери бидејки на полвината од нив имаше отпор при навртување.

Како и да е, ставив се на кантар и одлучив да не чепкам додека не дојде ред за менување плочки, освен ако не ескалира состојбата.
Не, кај мене беа искривени предните дискови и тресеше на кочење. Со главчина сум немал проблем пу пу скраја да е.
Некаде како да прочитав причина за искривување главчини или дискови (веќе не сум сигурен) да се лоцира во престегнување тркала, што ми беше некако чудно, сигурно пребацила централата :)

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #189 на: 20 Јули 2021, 12:12:41 pm »
Нема што да ти е чудно, него потполно е точно тоа што си го прочитал.

Нееднаква сила на стегање на шрафовите, остава некаде мал простор каде што дискот не лежи убаво на главчината. Иако се микрони во прашање, подолг временски период, експлоатација на целокупното подвозје и одреден број километри, си го прават своето. Вибрации, осцилации, прво го оштетуваат дискот, а потоа дискот ја оштетува главчината, при што одат и лагерите јабана.

Затоа и кажав, тркала се во прашање и тоа за мене е сериозно, ма колку и да коштало. Затоа и си инвестирав во момент клуч, сам да си менувам гуми сезонски...

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #190 на: 20 Јули 2021, 12:33:14 pm »
Цел живот без момент клуч штрафам тркала досега не ми се десило ваков проблем. ;D
Не дека не е можно,ама немислам дека од тоа е предизвикано.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #191 на: 20 Јули 2021, 14:34:04 pm »
Нема што да ти е чудно, него потполно е точно тоа што си го прочитал.

Нееднаква сила на стегање на шрафовите, остава некаде мал простор каде што дискот не лежи убаво на главчината. Иако се микрони во прашање, подолг временски период, експлоатација на целокупното подвозје и одреден број километри, си го прават своето. Вибрации, осцилации, прво го оштетуваат дискот, а потоа дискот ја оштетува главчината, при што одат и лагерите јабана.

Затоа и кажав, тркала се во прашање и тоа за мене е сериозно, ма колку и да коштало. Затоа и си инвестирав во момент клуч, сам да си менувам гуми сезонски...
Дискот треба да е само прилепен за главчината, шрафовите слободно поминуваат низ дискот и се навртуваат во главчината, фактички дискот и не мора да биде со ништо зашрафем за главината.

Логички, ако површината на дискот во делот каде прилепува на површината од главината има отстапување во стоти дел од милиметар и не прилепува еднакво, со престегнување на штрафовите од бандажот се добива нерамномерен притисок и со температурните промени ќе дојде до деформација на тој дел од главчината, односно ќе се натера делот од главината кој не допира идеално на дискот да се прилепи до дискот.
Дискот во тој дел не би требало да трпи искривување бидејки е во сендвич меѓу бандажот и главчината.

Вака како што е, многу возачи нема со месеци/години да приметат нокаков симптом.
Некни беше склоп на околности па приметив, кој кочи на 120 од што му е досадно, плус тресењето и не е толку драматично, попрво би го крстил благи вибрации.
Дури и да беа во прашање криви дискови имав во план или рамнење или доколку нема простор за рамнење да се вози така уште 20-30.000км па комплет дискови и плочки.

Цел живот без момент клуч штрафам тркала досега не ми се десило ваков проблем. ;D
Не дека не е можно,ама немислам дека од тоа е предизвикано.
Нема од што друго, жената не вози рели, не се качува на тротоари (ниту јас), ниту прецвикала гума во кратер, ниту шепите блокирале некогаш...

Не мора момент клуч, ако рачно се стегаат (без цевка), не можеш да ги престегнеш на 400/500 или појма немам колку њутни.
Мислам дека беше 2014та, со едно метро цевка + 20 цм клуч, и со цела тежина запнав и едвај успеав да отшрафам тркало, племето фашистичко.

Отсутен Dule_

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3015
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #192 на: 20 Јули 2021, 21:40:45 pm »
Нема што да ти е чудно, него потполно е точно тоа што си го прочитал.

Нееднаква сила на стегање на шрафовите, остава некаде мал простор каде што дискот не лежи убаво на главчината. Иако се микрони во прашање, подолг временски период, експлоатација на целокупното подвозје и одреден број километри, си го прават своето. Вибрации, осцилации, прво го оштетуваат дискот, а потоа дискот ја оштетува главчината, при што одат и лагерите јабана.

Затоа и кажав, тркала се во прашање и тоа за мене е сериозно, ма колку и да коштало. Затоа и си инвестирав во момент клуч, сам да си менувам гуми сезонски...
Дискот треба да е само прилепен за главчината, шрафовите слободно поминуваат низ дискот и се навртуваат во главчината, фактички дискот и не мора да биде со ништо зашрафем за главината.

Логички, ако површината на дискот во делот каде прилепува на површината од главината има отстапување во стоти дел од милиметар и не прилепува еднакво, со престегнување на штрафовите од бандажот се добива нерамномерен притисок и со температурните промени ќе дојде до деформација на тој дел од главчината, односно ќе се натера делот од главината кој не допира идеално на дискот да се прилепи до дискот.
Дискот во тој дел не би требало да трпи искривување бидејки е во сендвич меѓу бандажот и главчината.

Вака како што е, многу возачи нема со месеци/години да приметат нокаков симптом.
Некни беше склоп на околности па приметив, кој кочи на 120 од што му е досадно, плус тресењето и не е толку драматично, попрво би го крстил благи вибрации.
Дури и да беа во прашање криви дискови имав во план или рамнење или доколку нема простор за рамнење да се вози така уште 20-30.000км па комплет дискови и плочки.

Цел живот без момент клуч штрафам тркала досега не ми се десило ваков проблем. ;D
Не дека не е можно,ама немислам дека од тоа е предизвикано.
Нема од што друго, жената не вози рели, не се качува на тротоари (ниту јас), ниту прецвикала гума во кратер, ниту шепите блокирале некогаш...

Не мора момент клуч, ако рачно се стегаат (без цевка), не можеш да ги престегнеш на 400/500 или појма немам колку њутни.
Мислам дека беше 2014та, со едно метро цевка + 20 цм клуч, и со цела тежина запнав и едвај успеав да отшрафам тркало, племето фашистичко.

Нема логика ова што го збориш. Ако не легнувал дискот како што треба на главчината, со стегање на штрафовите тогаш би требало и тркалото да не легне како што треба. А со оглед на тоаека тркалото е од помек материјал, пре би се искривил бандажот отколку главчината.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #193 на: 20 Јули 2021, 23:16:57 pm »
Цитат
Нема логика ова што го збориш. Ако не легнувал дискот како што треба на главчината, со стегање на штрафовите тогаш би требало и тркалото да не легне како што треба. А со оглед на тоаека тркалото е од помек материјал, пре би се искривил бандажот отколку главчината 
Како тоа го замислуваш тркалото да не легне убаво на дискот со стегање, доколку дискот не лежел убаво на главината?

Бандажот нема никаква допирна површина со главчината, туку со надворешната страна од дискот, и ако си видел, бандажот од внатрешна страна не е рамен како дискот и има мали допирни површини кои остваруваат контакт со дискот и доколку има (а сигурно има) неправилност во налегнувањето, пошто поеластичен (помек) ќе се прилагоди според површината од дискот (зборуваме за делови од милиметар).
Дискот од страната кон главчината е рамен исто како и главчината и остваруваат контакт со цела површина.
Е сега, шрафовите слободно поминуваат низ бандажот и дискот и се навртуваат во главчината. 100те њутни го прилепуваат бандажот за дискот, и доколку има мало отстапување во контактот на главчината со дискот, таа е недоволна да изврши прилагодување на главчината спрема површината од дискот. Но доколку се стегне со 500 њутни би рекол дека е можно.

За илустрација, замисли дека бандажот, дискот и главчината се од гумени материјали со еднаква цврстина и еластичност.
Бандажот и дискот остваруваат идеално подеднаков контак на сите допирни површини.
Од другата страна на дискот кон главчината има неправилност (длабнатина) од 1 милиметар на површина од рецимо 200 квадратни милиметри токму околу едниот отвор низ кој поминува шрафот.
И на крај, да земеме предвид дека површината од главината која остварува контакт со дискот е идеално рамна.
Со затегање од рецимо 10 њутни компонентите само ќе се затегнат и ништо друго нема да се случи, но со понатамошно затегање, шрафот преку навоите во главчината ќе изврши притисок на делот на површината од главчината која за 1 милиметар не остварува контакт со површината од дискот.
Нормално дека делот од главчината ќе се прилагоди кон површината од дискот.

И обратно, бандажот ќе се прилагоди на дискот, единствено дискот трпи најмал притисок бидејки е медиум помеѓу бандаж и главчина, односно шрафовите само поминуваат низ него.

« Последно менување: 20 Јули 2021, 23:23:41 pm Mikius »

Присутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14292
  • Пудингот на шоферството
Одг: Hyundai i10 1.1mpi 2011
« Одговори #194 на: 21 Јули 2021, 00:03:01 am »
Тек да видиш на камион или на приколка штрафење на 3-ка со пневматски пиштол.Ако незнаеш кога да застаниш го кине штрафот како топол нож путер.
Филмојте со главчина,диск,бандаж,лежеле не лежеле,им се споело не ом се спиело батали ги.Им дошло се искривиле.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D