Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 48097 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20594
CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #180 на: 30 Март 2018, 22:04:16 pm »
Со овој муабет

Скептичноста ја разбирам, океј. 1000 кубика, три цилиндри, минијатурно моторче. Ама луѓе забораваат дека има моторот турбинче, и дека турбината ја прави разликата. Ете, и на хартија, и на дајно, моторот си ги вади перформансите - дури и торк кривата убаво си покажува.

го наметнуваш/те мислењето дека кога веќе му туриле турбина на малото бензинче, маме мамино ќе плака, оти разликата била чудесии.

А со овој муабет испаѓа дека уствари и не било баш така:
0.9 TCE e 90 коњски сили на 5000 вртежи, ама само 135 Nm - и тоа од 2500 вртежи во минута. Значи има 100 кубика, 20 коња и 65 Nm помалку.

Тоа го прави да биде ептен различен од 1.0 TSI.


Секако дека луѓето имаат право да бидат скептични. Затоа и постојат вакви тестови, и затоа и постојат демо возила, за да може човек да проба. Моторчево е стварно добро, исто како што е одличен 1.2 THP на Peugeot, 1.0 Ecoboost на Ford, итн...

Како и да е, дискусијата е потребна и убава, баш за да им се доближат ваквите мотори на луѓето, да разберат дека не е ништо страшно, туку баш напротив.

Затоа луѓето имаат право на скептичност и недоверба кон малолитражните турбо бензинци. Па и еден 1.4 турбо со 130 во Рено, односно 140 во Опел, беа катастрофа од мотори, кои на папиру ветуваа чуда и чудеси.

Јас, после искуството со 1.2 Т и 1.5 Т веќе не сум скептичен.  За 1.0 тси ли екобуст, ќе видам кога ќе ги возам.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #181 на: 30 Март 2018, 22:10:32 pm »
Луѓето имаат скептичност и недоверба порадио 0.9 на рено? Мислам ма дај :) ликот со аудито 1.9 тди го има возено 0.9 тце хаха..

1.4 130 во Рено и 140 во Опел и тој појакиот на стратро се супер мотори ама во погрешни автомобили, стотици килограми над конкуренцијата а тоа нуди за возврат поголема потрошувачка и лоши перформанси.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #182 на: 30 Март 2018, 22:20:05 pm »
Го извозевте голфов и на zeperfs, ѓавато, плетвар, велешко брдо, дојранско езеро, пелистерски очи..
Ќе почекам уште да кажете на Нирбургринг како би поминал со 4ца и 2 вреќи цемент во гепек.

Нормално дека 1.0 тси не е идеален сетап за голф, си има и он мани...

https://ytcropper.com/cropped/VB5abe9b63bc79e

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20594
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #183 на: 30 Март 2018, 22:22:19 pm »
Луѓето имаат скептичност и недоверба порадио 0.9 на рено? Мислам ма дај :) ликот со аудито 1.9 тди го има возено 0.9 тце хаха..

1.4 130 во Рено и 140 во Опел и тој појакиот на стратро се супер мотори ама во погрешни автомобили, стотици килограми над конкуренцијата а тоа нуди за возврат поголема потрошувачка и лоши перформанси.


Затоа луѓето имаат право на скептичност и недоверба кон малолитражните турбо бензинци. Па и еден 1.4 турбо со 130 во Рено, односно 140 во Опел, беа катастрофа од мотори, кои на папиру ветуваа чуда и чудеси.

Јас, после искуството со 1.2 Т и 1.5 Т веќе не сум скептичен.  За 1.0 тси ли екобуст, ќе видам кога ќе ги возам.

Читај малку, не се летај цело време.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #184 на: 30 Март 2018, 22:26:16 pm »
Taka e toa koga it sektor praj muabet za vozila.110ks bile poveke od dovolni.
Imav pisano porano deka da,novite tb dali 1.0,1.2,0.9 i sl. se podobri vo odnos na nivnite predhodnici atmosferci,ama sporedi so 2.0t 200ks+ togas da prajme muabet.
Pa ke se pocni deka ne sme na trki,davacki pomali,dovolna snaga...
Se ispod 200ks e Gjorgieviot 'razumen kompromis'.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #185 на: 30 Март 2018, 23:16:48 pm »
1.2tsi 105 hp vs 1.4mpi 100hp Hyundai беше чуда и чудесии.
0.9 tсe беше избрзан одговор кон конкурентскиот 1.0 екобуст.
1.0tsi ветува бидејки имало доволно време да се развива,бројките му идат во прилог.
Што се случи со Италијанџите? Своевремено читав ќе развивале 2цилиндарски концепт.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43407
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #186 на: 30 Март 2018, 23:29:05 pm »
Што се случи со Италијанџите? Своевремено читав ќе развивале 2цилиндарски концепт.
TwinAir 2цилиндарецот беше во продукција едно време, сеа не знам дали е.  Се вградуваше во 500, панда, мито...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #187 на: 31 Март 2018, 08:11:48 am »
Луѓето имаат скептичност и недоверба порадио 0.9 на рено? Мислам ма дај :) ликот со аудито 1.9 тди го има возено 0.9 тце хаха..

1.4 130 во Рено и 140 во Опел и тој појакиот на стратро се супер мотори ама во погрешни автомобили, стотици килограми над конкуренцијата а тоа нуди за возврат поголема потрошувачка и лоши перформанси.


Затоа луѓето имаат право на скептичност и недоверба кон малолитражните турбо бензинци. Па и еден 1.4 турбо со 130 во Рено, односно 140 во Опел, беа катастрофа од мотори, кои на папиру ветуваа чуда и чудеси.

Јас, после искуството со 1.2 Т и 1.5 Т веќе не сум скептичен.  За 1.0 тси ли екобуст, ќе видам кога ќе ги возам.

Читај малку, не се летај цело време.

Ама и ти полека со летање и лошо интерпретирање на моите коментари. Можеби прочитај два пати пред да ме пратиш на летање.
Спомна 0.9 тце и 1.4 на рено и опел за кои истите прокоментирав. Ако мислиш дека скептиците на темава за 1.0 тси се скептици зошто пробале или слушнале нешто лошо за за тце е комедија :)

Право на скептичност од типот на “ова брат за 100.000 ремонт ќе му треба 100%, ова на угорница курац тргање” и такви маалски муабети не е скептичност туку мрсење муда.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8821
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #188 на: 31 Март 2018, 09:21:06 am »
Многу е несоодветно да се коментира дали е доволно или недоволно.

Генерално е многу подобар избор д 1.4 атмо мотор кој беше порано а за доволно или ме е индивидуална работа.

не на сите нас ни требаат по 150 кс за нормален daily driver а и не сите може да си ги дозволиме

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #189 на: 31 Март 2018, 09:29:17 am »
Нормално, секој сака 400нм и 200кс испод хауба ама пари треба.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #190 на: 31 Март 2018, 09:31:54 am »
Ама 0.9 не лаже за количината на штетни емисии :)

Присутен smole

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2952
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #191 на: 31 Март 2018, 09:51:14 am »
Нормално, секој сака 400нм и 200кс испод хауба ама пари треба.
Да да, сите се родени во толку моќни коли, па господата не можат во послаба кола да седнат.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 33921
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #192 на: 31 Март 2018, 09:55:02 am »
Јас не сакам.... Шо ќе ми 200кс за 60 низ град и за до 130 на отворено?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10893
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #193 на: 31 Март 2018, 10:11:19 am »

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6380
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #194 на: 31 Март 2018, 10:23:06 am »
Јас не сакам.... Шо ќе ми 200кс за 60 низ град и за до 130 на отворено?
За да претекнам камиони во пократок временски интервал, да можам на отворено да возам 120-200 без многу тешкотии а за во град да нервирам ликови во СУВ возила со 300кс +