Јас како што разбрав, клучните разлики се во тоа кој мотор со што го спредувате. Дарко претпоставувам споредува 1.0 тси со за него идеалните мотори за Голф како 2.0 тди или 2.0 тси, а вие остали споредувате 1.0 тси со неговите претходници 1.2 тси, 1.4 тси, 1.4 атмо и сличните.
Јас од тоа малце што сум имал искуство си нисколитражниве турбобензинци сум позитивно изненаден, но сепак ќе се согласам дека за возило како Голф оптимално е да има околу 140-150кс и соодветен број на НМ, не дека овие малце послабиве се тиња и нема да ја мрднат колата од место, али ако почесто се вози надвор од град тогаш покомотно се осеќам со маалце повеќе снага.
И секако на крај најбитно е на кој за што му е потребна колата. Не може да биде сеедно дали јас Леонот мој го возам 15-20к км годишно од кои барем 10000 се надвор, или некој што вози слична кола ама дупло помалце километри и тоа најчесто во град и некој трет што тера преку 30к годишно. Баш ради тоа има и различни големини на возила, различни мотори и нормално различна цена.