Автор Тема: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline  (Прочитано 51890 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #165 на: 30 Март 2018, 18:52:29 pm »
Ќе прифати кога ќе проба сам (ако и тогаш), до тогаш ќе биде скептик.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Silvester

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1789
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #166 на: 30 Март 2018, 19:00:02 pm »
marmalad ако се прави најпаметен и пробува да го наметне своето мислење врз сите, не е тој македонче. Но кога некој друг искажува мислење , е тогаш тој е македонче :D

Сфати дека не може сите да се согласуваат со тебе и дека имаме право да бидеме скептични кон нешто ново кое беше незамисливо до пред некоја година. Добро, во смарт и тико, ама тие се најмалите коли за низ град, со тоа што смартот е со турбо и рикнува моторот за 80.000км. Овде станува збор за голф кој е доволно комфорен да се вози било каде на отворено и има 1300кг. Да не дојде работата, да почне да откажува по 100ккм поради тежина, па да биде многу скап за одржување?

Отсутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6737
  • Бенве сие бенве
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #167 на: 30 Март 2018, 19:05:11 pm »
Мармлад има искуство со коли поголемо од 98% од членовиве, смее да коментира шо сака

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #168 на: 30 Март 2018, 19:13:03 pm »
Ама што ме мешаш мене, имаш ФАКТИ, бројки, мерни единици. Не ги измерив јас тие 121 кс и 209Нм. Не ја подесив јас стоперицата при забрзување и меѓузабрзување. Не го излажав јас компјутерот да покаже 6.5Л/100км. Не го напишав јас тестот на @zeroSignal Тоа е при здрави очи слеп да се правиш. Ко сега да се убедуваме дека 911 е побрза од 911 турбо. Има бројки, факти, луќе ги возеле, the end.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #169 на: 30 Март 2018, 19:15:40 pm »
Ја уште не му верувам на мојот TBi, in-gear забрзувањата се подобри отколку 3.2V6, и страв ми е да го стиснам, да не пукне моторот, пошто што му знаеш... дупло помал дисплејсмент... ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #170 на: 30 Март 2018, 19:25:33 pm »
Ја уште не му верувам на мојот TBi, in-gear забрзувањата се подобри отколку 3.2V6, и страв ми е да го стиснам, да не пукне моторот, пошто што му знаеш... дупло помал дисплејсмент... ;D
Стискал не стискал, пак не можеш плетвар да го качиш.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #171 на: 30 Март 2018, 19:26:47 pm »
Угорница има таму? Не сум осетил искрено...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен marmlad

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4219
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #172 на: 30 Март 2018, 19:29:27 pm »
Угорница има таму? Не сум осетил искрено...
Па не си осетил, со 1.9 ТДИ под хауба :D

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #173 на: 30 Март 2018, 19:36:43 pm »
Скептичноста ја разбирам, океј. 1000 кубика, три цилиндри, минијатурно моторче. Ама луѓе забораваат дека има моторот турбинче, и дека турбината ја прави разликата. Ете, и на хартија, и на дајно, моторот си ги вади перформансите - дури и торк кривата убаво си покажува.

А муабетот за „волку ќе трае онолку ќе трае“ - иако знам дека не е баш директна споредбата, ама моторов не е ништо пооптоварен од 2-литарски турбо-бензинец со 230-250-280 коња.. А тие си тераат и си тераат и си тераат.

Како што напишав и во тестот, и како што напишав и тука - одете, пробајте. Повозете, ја има во Порше колата. Останувам на ставот дека единствената работа што „го издава“ моторот е звукот - го има малку оној очекуваниот џингрлака-џики-цак звук на три цилиндри.

Ама што ме мешаш мене, имаш ФАКТИ, бројки, мерни единици. Не ги измерив јас тие 121 кс и 209Нм. Не ја подесив јас стоперицата при забрзување и меѓузабрзување. Не го излажав јас компјутерот да покаже 6.5Л/100км. Не го напишав јас тестот на @zeroSignal Тоа е при здрави очи слеп да се правиш. Ко сега да се убедуваме дека 911 е побрза од 911 турбо. Има бројки, факти, луќе ги возеле, the end.

Баш така.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3876
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #174 на: 30 Март 2018, 19:39:36 pm »
@zeroSignal

"– со овој мотор, Golf е корисни тежи 1237 килограми – корисни 45 килограми помалку од 1.4-литарскиот TSI со 150 коњски сили"

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #175 на: 30 Март 2018, 19:41:05 pm »
@zeroSignal

"– со овој мотор, Golf е корисни тежи 1237 килограми – корисни 45 килограми помалку од 1.4-литарскиот TSI со 150 коњски сили"

И јас ја приметив корисноста н 45-те кг што се помалку, ама забораив да спомнам...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #176 на: 30 Март 2018, 20:06:11 pm »
Пребацила централата. Средено. :)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #177 на: 30 Март 2018, 20:57:23 pm »
И 0.9 ТСе беше нисколитражен турбаш во Рено, и беше отаде очаен.

Луѓето имаат право да бидат скептични, додека самите не се уверат, deal with it.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #178 на: 30 Март 2018, 21:11:28 pm »
0.9 TCE e 90 коњски сили на 5000 вртежи, ама само 135 Nm - и тоа од 2500 вртежи во минута. Значи има 100 кубика, 20 коња и 65 Nm помалку.

Тоа го прави да биде ептен различен од 1.0 TSI.

Секако дека луѓето имаат право да бидат скептични. Затоа и постојат вакви тестови, и затоа и постојат демо возила, за да може човек да проба. Моторчево е стварно добро, исто како што е одличен 1.2 THP на Peugeot, 1.0 Ecoboost на Ford, итн...

Како и да е, дискусијата е потребна и убава, баш за да им се доближат ваквите мотори на луѓето, да разберат дека не е ништо страшно, туку баш напротив.

Отсутен Ѓорѓи

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1353
Одг: CARclub Тест: Volkswagen Golf 1.0 TSI Trendline
« Одговори #179 на: 30 Март 2018, 21:35:17 pm »
Јас мислам дека воопшто не е оптертен моторот со 110 коња и дека е сосема доволен да си го носи теретот. Спаркот од 0.8 атмосферец вади 52 коња ова има + 200 кубика + турбо, така да нормално си е. Баш би сакал да го пробам, само да поминат две години од возачката  :(