Денес, возејки низ градов во еден момент осетив тромавост на тргнување во прва, ксто и во втора, за трета брзина немаше каде да стиснам низ гужвите.
По некое време се врати во нормала.
Немав баш време но скокнав до сервис, успат и за i10ката да прашам за штиф штрафови и мутери на тркала дали имаат.
Ја ставија на дијагностика и не видоа никаква грешка, освен тпмс бидејки бандажите со зимски гуми немаат сензори.
Им реков ајде да видам информации за дпф што ќе каже.
Е овојпат стоеше информација: 19км од последна регенерација.
Сега ги знам симптомите
@vlatko.klp, во право беше, сум бил доведен во заблуда.
Од последното танкирање поминати 250км градска со кратки релации, со претходното танкирање мислам имав 600км, значи вкупно 850км само градска. Ова ми е рекорд, така излезе, долго не мрднав никаде надвор од Скопје.
Повторно развив дискусија со момците во сервисот: што, кога, како...
Имаше малку дигање рамења, штета што нема можност да се види кога и колку вкупно регенерации се направени досега, освен последната.
Сепак, директорот на сервисот ми препорача да не читам и гледам многу на интернет се и сешто, но исто така дека ако е се во ред со колата не би требало да прави активни регенерации на секои 200/300км.
Се даде претпоставка дека така ми се погодувало да по 500/600км градска, излезам на аавтопат и таму да се покрене активната регенерација, при што нема шанси да приметам дека се одвива.
ПС тие страниците за дпф што ги имав цитирано и милионите други што постојат, може слободно да си ги пикнат у гс тие што си ги креирале.