Сите кажувате работи што се реално вистинити.
Факт е дека возилата од 1992-3 па навака, се со доста додатна опрема која е лесно расиплива. Има многу компоненти кои затајуваат, електроника чиј заштитен материјал се уништува од самата експонираност на елементите (топлина, влага итн).
Што се однесува до другите механички компоненти, сите возила порано, биле конструрирани да траат и да бидат издржливи заради начелно две причини
- Лоши патишта
- Лош квалитет на горива
Значи моторите беа со релативно ниска компресија (бензинците) за да можат да трпат неквалитетно гориво, бидејќи во тој период горивата не секаде беа со добар квалитет
Подвозјето беше доста издржливо бидејќи огромен дел од патиштата не чинеа. Коцка, калдрма, нерамен асфалт итн. Компромисот беше направен во динамичното возење (т.е. нели викаме - вози како брод). Малку поагресивно во кривина и губите тракција.
Патиштата и горивата во развиениот свет се одлични и оттаму немаат потреба веќе да го прават тој компромис, па ставаат сега турбини на нисколитражни бензинци, ставаат покрута суспенсија.
Што се однесува до шасија, знаете која беше логиката на времето?
- Стави повеќе метал, да има време дур да продири корозијата. Сите стари возила имаа дебели плехови лим токму заради тоа.
Никаква безбедност, тешки и катастрофални за возење.
Да не правиме муабет за постојаното одржување, штеловање вентили, подесување на карбуратор, чистење дизни, вадење на иберлауф од карбуратор оти маслената пареа го гушеше моторот, на само 100 000км.
Мешавината рачно се подесуваше со саух (со ретки исклучоци, особено кај германците), греењето на карбураторот беше со помош на издувните гасови (т.н мека врска) итн.
Возилата лапаа бензин/дизел ко невидени, а немаа никакви перформанси. Никакви!
Е сега имате клима уреди, тач скрини, тивка кабина, одлична прегледност со ксенон светла место 6V свеќи итн.
Е да, поефтини беа за одржување, пасуваа делови од многу други модели, 90% од сервисите ги правевме сами за еден до два саати работа и беа евтини.
Сега имате компјутери, читачи, ресетирачи, ...
На старите возила единствениот „килав клуч“ беше за стегање на главата на моторот. Сега секое штрафче мора да биде во согласност со проиводителот од 27Nm на не знам што.
Долга е приказнава.
На крај да не заборавам, со било кое старо возило после изминати 200-300 километри си отепан!
Со новиве истиот замор ќе го имаш на 600-700км.
Нема споредба, џабе правиме муабет.