Автор Тема: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta  (Прочитано 8384 пати)

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #15 на: 26 Јануари 2018, 19:54:02 pm »
Добро основната верзија почнувала од MICRA 1.0 VISIA 71КС 13,800 €

;D

71КС за 13800.

Ако не се лажам, најскапиот сооднос КС/€

;D

За 14000 какво БМВ се зима од Џермани 🤣 . Шала на страна стварно ја претераа со цените, и за возила и за сервиси. Дополнителната опрема изгор скапа исто, посебно за маливе коли што сеуште идат со добоши позади. Екран од 8" 700 евра ќе го стават, тоа хардверот во него како сервер да е.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #16 на: 26 Јануари 2018, 20:10:50 pm »
Znaci nekoj spomna pogore dosta so toa koj kolku cinel, ama realnosta e taa... Eden kup krosoveri imas vo toj range 13-18, osnovni verzii na golf, 308, octavia, superb valjda, napredni na fiesta, 208, polo, ibiza ... Epa sega 0.9 turbo so nekako slabi konji so mal tork, stvarno preskapo e jbg vo momentov

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #17 на: 26 Јануари 2018, 20:18:48 pm »
Мене повеќе ми пречи што micra некако не го заслужува имеето.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2675
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #18 на: 27 Јануари 2018, 00:34:33 am »
Mnogu dobro izgleda, kako da vlece nakaj premium segment.
Edno vreme Jazz bese malce skap, sega vise nisto ne e evtino.

Sto praime koga i Dacia ke fukne nekoj model ovakov za 15k?

Отсутен masterficx

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 482
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #19 на: 27 Јануари 2018, 00:51:10 am »
Ќе си го чуваат у салони. Иначе микрата убава на лик. Цената и моторот се ствар на дискусија ама како возилце е убава.
Cheap + Reliable = Not Fast
Fast + Cheap = Not Reliable
Reliable + Fast = Not Cheap

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #20 на: 27 Јануари 2018, 10:50:58 am »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #21 на: 27 Јануари 2018, 11:00:13 am »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Мислиш нешто као Скопје - Ѓорче?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #22 на: 27 Јануари 2018, 11:00:55 am »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.
Морам да се сложам за некои вакви компромиси. Иако не потполно.

Цената на цвт многу расте со торкот кој треба да го трпи. А турбото во колава е за да дава торк на ниски. Не се баш многу логична комбинација. Ама веспа муабет бајаги држи вода за вакви коли. Ем ќе го искористи максимумот од моторот ем нозете ќе се здрави.

Сепак мислам дека 5тактен атмосферец со цвт ќе е подобар избор за веспа кола. Нешто како приусот што е решен. Само без хибридниот дел.

0.9 70кс цвт со директно убризгавање и 5 такта (аткинсон) ќе е одличен избор за колава.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #23 на: 27 Јануари 2018, 11:03:29 am »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Мислиш нешто као Скопје - Ѓорче?

Новава микра е прилично поголема од старата, може да се испадне и на подугачок пт. До Катланово на пример.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8961
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #24 на: 27 Јануари 2018, 11:06:46 am »
Стално си беше скапа микрата. И претходниот модел да го купиш нов беше скап.

Убава е супер се ама цената...

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #25 на: 27 Јануари 2018, 13:00:34 pm »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Мислиш нешто као Скопје - Ѓорче?


Од Ѓорче докај Пинтија, докај тумбата или трафостаницата, Драчево е веќе далеку, за до таму ќе мора нешто посериозно, како на пример 3.0TDi

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #26 на: 27 Јануари 2018, 13:14:57 pm »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

А вентилаторот за дишење ќе биде сериска опрема, или? ;D

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #27 на: 27 Јануари 2018, 15:11:31 pm »
Кој вентилатор? :)

Отсутен bramovsk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3878
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #28 на: 27 Јануари 2018, 15:41:39 pm »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Мислиш нешто као Скопје - Ѓорче?


Од Ѓорче докај Пинтија, докај тумбата или трафостаницата, Драчево е веќе далеку, за до таму ќе мора нешто посериозно, како на пример 3.0TDi

Не мислев на моторот, ама можеше на пример да стои и "регионално и интернационално" пошто блиску е Врање.
Инаку, без сарказми. Колава ќе си брка работа за најголемиот број семејни сценарија.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Nissan Micra 0.9 I-GT Acenta
« Одговори #29 на: 27 Јануари 2018, 16:12:13 pm »
Ова возило, со овој мотор и CVT трансмисија би било идеално нешто за градско и меѓуградско возило.

Мислиш нешто као Скопје - Ѓорче?


Од Ѓорче докај Пинтија, докај тумбата или трафостаницата, Драчево е веќе далеку, за до таму ќе мора нешто посериозно, како на пример 3.0TDi

Не мислев на моторот, ама можеше на пример да стои и "регионално и интернационално" пошто блиску е Врање.
Инаку, без сарказми. Колава ќе си брка работа за најголемиот број семејни сценарија.
Многу јасно.