Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 360097 пати)

Отсутен Linafastcar

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Hyundai
« Одговори #1905 на: 03 Мај 2017, 13:33:15 pm »
Мене од вакви постови како овој погоре искрено преку к*р ми има дојдено. Значи доаѓаш на форумов, веднаш почнуваш да ругаш бренд зошто тебе тоа и тоа ти се десило? Никаде не е објаснето која е причината, викаш од сервисот за плин рекле дека до моторот било. Па ти мислиш глупи се тие од сервисот за плин да ти кажат ради плинот е? После ни пари нема да ти вратат од Хјудаи, зошто е твоја одговорност што си решил плин да ставаш. Ако се десило ова со твојот автомобил не значи дека сите возила се неквалитетни. Разбирам фрустрација особено на ново возило, но си ги добил назад парите. Незнам каде е проблемот. Многу сакам да ја слушнам и другата страна од прикаската, па да видиме ако некој чита од Хјундаи да каже што е и како е целата работа.
                   Да беше на мое место ќе видев до каде ќе ти дојдеше (на пат со жена и две годишен син во кола, да дабаш гас за да претицаш одиш во друга лента и колата мислиш ти е во ред а таа снемува снага и сила и од позади да гледаш дим како на формула и да се крстиш по пат како ќе се вратиш и дали ќе се вратиш жив, ДОЈДИ ТОГАШ ЌЕ ПРАВИМЕ МУАБЕТ). Прочитај убаво ГАРАНЦИЈА ЗА ПЛИНОТ ИМАВ ОД Hyundai. Ниту сум будала да се дриблам со тебе, а уште повеќе да се зезам и на своја рака да ставам плин на НОВА КОЛАААААААААААА без гаранција. Погледни ги подобро клиповите па се ќе ти стане јасно. Колата и на плин и на бензин чадеше и сеуште чадииииииииии.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai
« Одговори #1906 на: 03 Мај 2017, 13:44:00 pm »
Ako ti vratile celosno pari ili barem najgolem del, kupuvaj druga odma. Imas akcii od site firmi vo Mkd vo momentov na razlicni modeli i nemoj plin da stavas na nova kola, zalno e nova da ja unakazuvas ... p.s. ako ti e za stedenje i slicno vidi dizel moze ima nekoja interesna ponuda po salonive

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: Hyundai
« Одговори #1907 на: 03 Мај 2017, 13:44:50 pm »
Друже, јасна ми е фрустрацијата. Ти си оштетената странка, имаш секое право да се буниш и да плукаш.

Само не сфаќам зошто не си викнал инспекција кога не сакаа да ти го санираат проблемот. Чим имаш гаранција и тие гарантираат за плинскиот уред дека гаранацијата ќе ти важи, а не сакаат да те обештетат веднаш требаше да се јавиш во инспекторат.

Какво бе доплаќање за друга кола?! Пак си направија ќар на твој грб.

Е заради вакви случаи имаме арамиска држава.


Другата страна од вистината не ме интересира.

Ново возило со гаранција да пролупа,а да не те обештетат нема никакво оправдување.

Гледајќи ги клиповите како чади цела кола и читајки го односот,...моја нога во Хјундаи не стапнува :)

Korea Auto Trade имаат најненормален однос со клиентите.

Ова е страшно.

Другар отиде да купува Kia Ceed, продавачот почна да објаснува за перформанси на возило и на сред реченица вика „Уствари шо ќе ви објаснувам, вие нема да разберете ништо!“


Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Hyundai
« Одговори #1908 на: 03 Мај 2017, 13:56:21 pm »
Kvalitet ne e samo da e dobra kolata i da ne se rasipe. Kvalitet e   i odnosot prema klientite.
Glupo od nivna strana so ne ti iskocile u susred i ne ti pomognale na bilo koj nacin bez razlika dali ke ja popravat zamenat ili ke doplatis za druga.


Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1909 на: 03 Мај 2017, 13:59:20 pm »
и јас сум согласен со тоа дека требало јавиш во Агенција за заштита на потрошувачи. Да знаеш дека брзо реагираат, а нашите кога ќе им се јави некој посебно како шо државава собира пари од сите страни и те како се размрдуваат.

Дека Хјундаи е неквалитетен генерално е безвеза заклучок се може да се случи. Може и нема врска со плинот. Може и на некој друг со Елантра вклучително и на мојата ќе и биде нешто, затоа има гаранција. На секој може да се случи

Дека Кореа Ауто се шупаци генерално до негде да, јас го имам приметено нивниот став и однос кога таму си за да купиш кола не па да имаш рекламација. Цената е единствена работа што им ги продава колите ништо друго.

За плинот даваат гаранција само Кореа Ауто Т. не дава Хјундаи, баш поради тоа тука има една сива зона во која можат убаво да те откачат. Јас таа дозвола да вградиш плин не ја имам видено на писмено нигде да ја пишува и баш поради тоа сум скептик. Да имаше фино лепо напишано ќе ставев уште одма.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Hyundai
« Одговори #1910 на: 03 Мај 2017, 13:59:37 pm »
Мене од вакви постови како овој погоре искрено преку к*р ми има дојдено. Значи доаѓаш на форумов, веднаш почнуваш да ругаш бренд зошто тебе тоа и тоа ти се десило? Никаде не е објаснето која е причината, викаш од сервисот за плин рекле дека до моторот било. Па ти мислиш глупи се тие од сервисот за плин да ти кажат ради плинот е? После ни пари нема да ти вратат од Хјудаи, зошто е твоја одговорност што си решил плин да ставаш. Ако се десило ова со твојот автомобил не значи дека сите возила се неквалитетни. Разбирам фрустрација особено на ново возило, но си ги добил назад парите. Незнам каде е проблемот. Многу сакам да ја слушнам и другата страна од прикаската, па да видиме ако некој чита од Хјундаи да каже што е и како е целата работа.
Nema sto tebe da ti e preku kur nit si dal pari nit tvoja kola se sjebala. Iskreno gospodinot treba takvoto da go boli dali e do plinot ili do motorot ili do mesecinata ednostavo kolata e u defekt i e pod garancija i moraaat na bilo koj nacin da go otklonat.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1911 на: 03 Мај 2017, 14:06:52 pm »
Друже, јасна ми е фрустрацијата. Ти си оштетената странка, имаш секое право да се буниш и да плукаш.

Само не сфаќам зошто не си викнал инспекција кога не сакаа да ти го санираат проблемот. Чим имаш гаранција и тие гарантираат за плинскиот уред дека гаранацијата ќе ти важи, а не сакаат да те обештетат веднаш требаше да се јавиш во инспекторат.

Какво бе доплаќање за друга кола?! Пак си направија ќар на твој грб.

Е заради вакви случаи имаме арамиска држава.


Другата страна од вистината не ме интересира.

Ново возило со гаранција да пролупа,а да не те обештетат нема никакво оправдување.

Гледајќи ги клиповите како чади цела кола и читајки го односот,...моја нога во Хјундаи не стапнува :)

Korea Auto Trade имаат најненормален однос со клиентите.

Ова е страшно.

Другар отиде да купува Kia Ceed, продавачот почна да објаснува за перформанси на возило и на сред реченица вика „Уствари шо ќе ви објаснувам, вие нема да разберете ништо!“



Абе коректни испаднале што му ја купиле колата. НАЈкоректни, само да каже колку пари му дале, 80%, 100%? Кога веќе Хјундаи го кркал стапот со дефектот, можел да им понуди друго возило и да станат доживотни пријатели и да имаат верен клиент, ама тие ја посрале работата. Ем во штета, ем без муштерија.
А овие од Киа, што да се каже, тоа се лудаци ;D


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: Hyundai
« Одговори #1912 на: 03 Мај 2017, 14:09:07 pm »
Мене од вакви постови како овој погоре искрено преку к*р ми има дојдено. Значи доаѓаш на форумов, веднаш почнуваш да ругаш бренд зошто тебе тоа и тоа ти се десило? Никаде не е објаснето која е причината, викаш од сервисот за плин рекле дека до моторот било. Па ти мислиш глупи се тие од сервисот за плин да ти кажат ради плинот е? После ни пари нема да ти вратат од Хјудаи, зошто е твоја одговорност што си решил плин да ставаш. Ако се десило ова со твојот автомобил не значи дека сите возила се неквалитетни. Разбирам фрустрација особено на ново возило, но си ги добил назад парите. Незнам каде е проблемот. Многу сакам да ја слушнам и другата страна од прикаската, па да видиме ако некој чита од Хјундаи да каже што е и како е целата работа.
                   Да беше на мое место ќе видев до каде ќе ти дојдеше (на пат со жена и две годишен син во кола, да дабаш гас за да претицаш одиш во друга лента и колата мислиш ти е во ред а таа снемува снага и сила и од позади да гледаш дим како на формула и да се крстиш по пат како ќе се вратиш и дали ќе се вратиш жив, ДОЈДИ ТОГАШ ЌЕ ПРАВИМЕ МУАБЕТ). Прочитај убаво ГАРАНЦИЈА ЗА ПЛИНОТ ИМАВ ОД Hyundai. Ниту сум будала да се дриблам со тебе, а уште повеќе да се зезам и на своја рака да ставам плин на НОВА КОЛАААААААААААА без гаранција. Погледни ги подобро клиповите па се ќе ти стане јасно. Колата и на плин и на бензин чадеше и сеуште чадииииииииии.
Потполно разбирам фрустрација, особено за ново возило. Но, не е во ред ругање на бренд поради твоето искуство. Тоа тие што работат таму е се однесувале не/професионално кон муштерија е нивна загуба, но треба да бидеме фер пред се. Затоа постои гаранција и парите како што читам ти биле вратени. Доколку нешто не е во ред конкретно има правен пат тоа да се реши а не ХЈУНДАИ НЕ ЧИНИ НИКАД ВИШЕ БОЉЕ АСТРА ЌЕ ВОЗАМ. Не иде така. Гаранција штом си имал и за плинот и ти вратиле пари минус тие 3.000км или колку и да се амортизација на возилото, што може повеќе они да направат? Ако се паметни јас на нивно место би ти понудил исто такво возило со екстра попуст или опрема нешто плус од нив за да колку толку ти удоволат поради претрпено лошо искуство.

Клиповите ги видов и јас сметам дека 99% е целата работа ради плинот и тој што го монтирал си заебал работа јако, а ти ни крив ни дужен си имал лошо искуство. Каде е тука вината на Хјундаи не гледам. Но можеби и грешам.
Друже, јасна ми е фрустрацијата. Ти си оштетената странка, имаш секое право да се буниш и да плукаш.

Само не сфаќам зошто не си викнал инспекција кога не сакаа да ти го санираат проблемот. Чим имаш гаранција и тие гарантираат за плинскиот уред дека гаранацијата ќе ти важи, а не сакаат да те обештетат веднаш требаше да се јавиш во инспекторат.

Какво бе доплаќање за друга кола?! Пак си направија ќар на твој грб.

Е заради вакви случаи имаме арамиска држава.


Другата страна од вистината не ме интересира.

Ново возило со гаранција да пролупа,а да не те обештетат нема никакво оправдување.

Гледајќи ги клиповите како чади цела кола и читајки го односот,...моја нога во Хјундаи не стапнува :)

Korea Auto Trade имаат најненормален однос со клиентите.

Ова е страшно.

Другар отиде да купува Kia Ceed, продавачот почна да објаснува за перформанси на возило и на сред реченица вика „Уствари шо ќе ви објаснувам, вие нема да разберете ништо!“



Абе коректни испаднале што му ја купиле колата. НАЈкоректни, само да каже колку пари му дале, 80%, 100%? Кога веќе Хјундаи го кркал стапот со дефектот, можел да им понуди друго возило и да станат доживотни пријатели и да имаат верен клиент, ама тие ја посрале работата. Ем во штета, ем без муштерија.
А овие од Киа, што да се каже, тоа се лудаци ;D




Неможе 100% да му дадат кога веќе има амортизација на возилото 6 месеци и километража. Он сакал и тоа што купил зимски гуми и бандажи, и за плинот што го монтирал. Е каде бе така....

Отсутен Linafastcar

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Hyundai
« Одговори #1913 на: 03 Мај 2017, 14:11:19 pm »
Ах бе луѓе, луѓе (ако зборов се уште има значење за некого). Ме шетаа со кола со дефект, на 15 минути ја видоа и ми викаат ништо не и е, а да си ја чукнеа главата малце и да помислат како можат да ми ја вратат колата не поправена со дефект, па недај Боже да се случеше сообраќајна несреќа и да погинев кој ќе беше крив (за вакво нешто кривично некој тогаш ќе одговара)

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Hyundai
« Одговори #1914 на: 03 Мај 2017, 14:16:13 pm »
Znaci i da bilo do plinot, a ne e po mene, trebolo da ja zemat i popravat kolata pa oni da si resavaat so plinarot so hyundai ili so nekoj tret.


Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1915 на: 03 Мај 2017, 14:19:18 pm »
дај да фатиме некоја врска да дознаеме шо и биднало на колата, кој познава некој од Хјундаи?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: Hyundai
« Одговори #1916 на: 03 Мај 2017, 14:20:12 pm »
@Linafastcar  Ако ништо не и е, како ти ги вратиле парите назад?

Една многу битна работа во целиот момент. Највише уствари го јаде хјундаи македонија што се осмелиле да даваат гаранција за плин која што го врши трето лице. Доколку истово се случило а да не си имал плин во возилото, скоро сум сигурен дека ќе ти сменеле нов мотор, зошто они лично (хјундаи мк) од нивен џеб не трошат пари за делови под гаранција, туку произведувачот (во овој случај Хјундаи) ги сноси сите финансиски последици. Арно ама тука имаме своеволно импортер дава гаранција за плин и ќе го јадат, т.е. веќе го наебале со тоа што му ги вратиле парите на човекот а целава случка веројатно нема ни да ја прикажат во Хјундаи централа дека се случила.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1917 на: 03 Мај 2017, 14:24:02 pm »
дај да фатиме некоја врска да дознаеме шо и биднало на колата, кој познава некој од Хјундаи?

Ставај плин, да се куртулиш и ти ;D

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен amater

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 159
Одг: Hyundai
« Одговори #1918 на: 03 Мај 2017, 14:25:21 pm »
во МК се учтиви и те почитуваат додека да ти ги земат парите. после тоа не сакат да те видат повеќе.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Hyundai
« Одговори #1919 на: 03 Мај 2017, 14:26:59 pm »
Само да не е фабричка мана на ефтините елантри па да биде куку ноне со плинот :D
За вкусови не се расправа, по нив се плука.