Мислев дека колата е квалитетна, дека персоналот е професионален, будала сум уште и се понудив да си доплатам за друга кола , Тусон за да не останам без кола и покрај тоа што ми се случи, се потврди НЕПРОФЕСИОНАЛИЗМОТ . Срамота. Подобро ќе поминев да си земев Опел или Фиат, може ќе крцка ама барем нема да ме фаќа паника дали ќе останам жив или ќе се запалам. Колата веќе втора недела како е во салонот на Hyundai и нормално не знаат што и е,каде е проблемот,во моторот или е до плинот. Само ми остана големо разочарување од брендот Hyundai, КОЛКУ СЕ КВАЛИТЕТНИ (НЕКВАЛИТЕТНИ) сите модели Hyundai кои не се така евтини и од непрофесионализмот на персоналот, уште и награди примаат и ги објавуваат во весник ЗА ГРИЖА КОН КУПУВАЧИТЕ и нивните коли. СЕ Е ЛАГА И ПРЕВАРА. Ниту гаранција даваат па уште и се исмеаваат на туѓа несреќа. Нова кола од салон со 3000 км поминати после 6 месеци и тоа се случи, па каде и да е проблемот, јасно зборува дека возилата на Hyundai ВЕЌЕ НЕ СЕ КВАЛИТЕТНИ .