Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 360015 пати)

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Hyundai
« Одговори #1890 на: 30 Април 2017, 20:33:42 pm »
18550 со средно ниво на опрема

Отсутен Hardboy

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 176
Одг: Hyundai
« Одговори #1891 на: 30 Април 2017, 20:35:24 pm »
Можеби ќе ја упропасти темата што ќе направам ваква споредба ама ќе прашам кое возило е поудобно и потивко 1.пасат или тусон, 2.суперб или Тусонот?

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Hyundai
« Одговори #1892 на: 30 Април 2017, 23:17:18 pm »
И Пасат и Суперб се поудобни и потивки од Тусон.

И да, споредбата ти е малу поќе промашена :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55051
  • Махер
Одг: Hyundai
« Одговори #1893 на: 01 Мај 2017, 09:17:05 am »
Нормално дека споменатите лимузини се поудобни од СУВ. И во седишта и во самата положба на седење и во аеродинамиката и бучавата...

Отсутен Linafastcar

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
РАБОТЕЊЕ на новиот модел на Hundai elantre 2016
« Одговори #1894 на: 03 Мај 2017, 11:35:28 am »
Како сопственик на  новиот модел на Hundai elantre, модел 2016 година 1.6 petrol engine  со LPG стара 6 месеци за кое увозникот Кореа Ауто Траде ми даде гаранција сакам да ви го пренесам моето искуство во врска со возилото.
На ден 18.0.4.2017 година на автопатот Тетово-Скопје во текот на возењето возилото наеднаш почна да губи сила и во истиот момент испушти голем бел чад од ауспухот. Самата непријатна ситуација можеше да ескалира во голема сообраќајна незгода, во која како учесници ќе беа мојата сопруга и мојот две годишен син. По запирање на возилото за наша среќа ни пружија помош други затекнати возачи кои беа запрепастени од глетката. Наредниот ден кога го однесов возилото во салонот на Hundai Скопје на сервис бев исмеан од нивна страна под изговор дека тоа што се случило не е ништо страшно и за 15 минути ми го вратија возилото назад непоправено и ми рекоа дека проблемот е во LPG уредот и покрај напомената дека возилото беше возено на petrol. Во сервисот за LPG утврдија дека проблемот е во моторот, а не до LPG уредот. Се обратив до сервисот на Hundai Скопје и побарав да ми го поправат возилото кое е под гаранција односно да ми го вратат во првобитна состојба (со замена на сите уништени делови за нови) и за сето тоа да добијам писмен документ за сервисирано возило. После еден час добив понуда за откуп на возилото во кој разговор побарав за да не останам без возило да си доплатам за некој друг модел на Hundai и покрај доживеаната непријатна ситуација. На ова добив одговор дека нема никогаш да добијам друго возило на Hundai и да бидам задоволен што ќе ми го откупат возилото. Го вратив возилото ми беа вратени пари, но не и за тоа што во него вложив за зимски гуми со бандажи, LPG уред кој ми го вградија во салон посочен од нивна страна, навлаки за седишта итн. Од целава оваа ситуација најтешко ми падна од сознанието дека ова да ми се случеше во друга држава ќе бев оставен на милост и немилост на цедило со сопруга  и двегодишно дете и дека за возилото не важи никаква гаранција згрозен сум и поради непрофесионалниот однос и негрижата од страна на целиот персонал на Hundai и неизлегувањето во пресрет за понуда на друг модел на Hundai поради што останав без возило.
Подоле на линковите може да ги погледнете клиповите и да го видите работењето на новиот модел на Hundai elantre модел 2016 година 1.6 petrol engine.
https://www.youtube.com/watch?v=JQm1SNuyY6w
https://www.youtube.com/watch?v=Ve_6otI6vGI   

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20700
Одг: Hyundai
« Одговори #1895 на: 03 Мај 2017, 11:46:33 am »
Ц ц ц ц, бруки бре... Да земе да ги пребие човек...
Најблаго кажано срамота.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1896 на: 03 Мај 2017, 11:49:22 am »
а таман се токмев за плин да прашам у пм.

многу непрофесионален однос ептен.

Добро а официјално дали знаеш што беше причината за ова, ти објасни некој нешто? некако одговор од што можело да настане?

плинот е причината, нешто друго.

затоа не ми се става плин толку, зошто една заебанција абе ќе те шетаат до нив е, па другиве не не е до нас. серковци тешки


Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1897 на: 03 Мај 2017, 11:52:36 am »
И јас мислам дека плинот го ебал моторот. Ја газеше колата на плин?
Колку пари ти вратија?

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен ARMEX

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3616
Одг: Hyundai
« Одговори #1898 на: 03 Мај 2017, 12:01:20 pm »
За 6 месеци? Вентилите да не се од пресуван картон направени. Како год, однесувањето веќе кола не ти продавам е смешно, демек само ние постоиме. Типично за македонски фирми. Признаеш вина, поправиш, се извиниш, испратиш детали до централа, ти рефундираат што си потрошил и здраво.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1899 на: 03 Мај 2017, 12:04:49 pm »
колку км од кога го стави плинот се случи ова?

многу е зезнато што стварно ако ова ти се случи во странство а имаш плин односно модификација гаранција не ти покрива.

односно гаранцијата ја признава Кореа Ауто така да ќе треба да си ја довлечкаш до МК.

во секој случај многу лошо, ама сепак би било добро да се каже што бил проблемот. Можеби не е до плинот работата

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1900 на: 03 Мај 2017, 12:18:12 pm »
Претпоставувам прегреана пукната декла.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Linafastcar

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Hyundai
« Одговори #1901 на: 03 Мај 2017, 13:00:51 pm »
Мислев дека колата е квалитетна, дека персоналот е професионален, будала сум уште и  се понудив да си доплатам за друга кола , Тусон за да не останам без кола и покрај тоа што ми се случи, се потврди НЕПРОФЕСИОНАЛИЗМОТ . Срамота. Подобро ќе поминев да си земев Опел или Фиат, може ќе крцка ама барем нема да ме фаќа паника дали ќе останам жив или ќе се запалам. Колата веќе втора недела како е во салонот на Hyundai и нормално не знаат што и е,каде е проблемот,во моторот или е до плинот. Само ми остана големо разочарување од брендот Hyundai, КОЛКУ СЕ КВАЛИТЕТНИ (НЕКВАЛИТЕТНИ) сите модели Hyundai кои не се така евтини и од непрофесионализмот на персоналот, уште и награди примаат и ги објавуваат во весник ЗА ГРИЖА КОН КУПУВАЧИТЕ и нивните коли. СЕ Е ЛАГА И ПРЕВАРА. Ниту гаранција даваат па уште и се исмеаваат на туѓа несреќа. Нова кола од салон со 3000 км поминати после 6 месеци и тоа се случи, па каде и да е проблемот, јасно зборува дека возилата на Hyundai ВЕЌЕ НЕ СЕ КВАЛИТЕТНИ .

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6505
Одг: Hyundai
« Одговори #1902 на: 03 Мај 2017, 13:11:43 pm »
Мене од вакви постови како овој погоре искрено преку к*р ми има дојдено. Значи доаѓаш на форумов, веднаш почнуваш да ругаш бренд зошто тебе тоа и тоа ти се десило? Никаде не е објаснето која е причината, викаш од сервисот за плин рекле дека до моторот било. Па ти мислиш глупи се тие од сервисот за плин да ти кажат ради плинот е? После ни пари нема да ти вратат од Хјудаи, зошто е твоја одговорност што си решил плин да ставаш. Ако се десило ова со твојот автомобил не значи дека сите возила се неквалитетни. Разбирам фрустрација особено на ново возило, но си ги добил назад парите. Незнам каде е проблемот. Многу сакам да ја слушнам и другата страна од прикаската, па да видиме ако некој чита од Хјундаи да каже што е и како е целата работа.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Одг: Hyundai
« Одговори #1903 на: 03 Мај 2017, 13:15:12 pm »
Мислев дека колата е квалитетна, дека персоналот е професионален, будала сум уште и  се понудив да си доплатам за друга кола , Тусон за да не останам без кола и покрај тоа што ми се случи, се потврди НЕПРОФЕСИОНАЛИЗМОТ . Срамота. Подобро ќе поминев да си земев Опел или Фиат, може ќе крцка ама барем нема да ме фаќа паника дали ќе останам жив или ќе се запалам. Колата веќе втора недела како е во салонот на Hyundai и нормално не знаат што и е,каде е проблемот,во моторот или е до плинот. Само ми остана големо разочарување од брендот Hyundai, КОЛКУ СЕ КВАЛИТЕТНИ (НЕКВАЛИТЕТНИ) сите модели Hyundai кои не се така евтини и од непрофесионализмот на персоналот, уште и награди примаат и ги објавуваат во весник ЗА ГРИЖА КОН КУПУВАЧИТЕ и нивните коли. СЕ Е ЛАГА И ПРЕВАРА. Ниту гаранција даваат па уште и се исмеаваат на туѓа несреќа. Нова кола од салон со 3000 км поминати после 6 месеци и тоа се случи, па каде и да е проблемот, јасно зборува дека возилата на Hyundai ВЕЌЕ НЕ СЕ КВАЛИТЕТНИ .

Zalam za sitoacijata, ama so sekoj brend moze da se sluci nekoe vozilo da e neispravno i tn. Nitu imam hyundai, nitu sum vozel nekogas, ama na slucaj na edno vozilo da se tvrdi deka cel brend e nekvaliteten toa e too much. A za vrabotenite od Hyundai Makedonija najverojatno vo pravo si, kako i sekoja druga firma vo Mkd, poveke amaterizam i nekvalitet otkolku zadovoluvanje na potrosuvacot i standardi nekoi. Pozdrav

Присутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Hyundai
« Одговори #1904 на: 03 Мај 2017, 13:27:17 pm »
Што све нема да прочита човек со плинов во кола :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.