Автор Тема: Hyundai  (Прочитано 360108 пати)

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3837
Одг: Hyundai
« Одговори #1935 на: 03 Мај 2017, 15:54:37 pm »
Обично бел чад значи дека од некаде иди вода/антифриз во коморите и се меша со горивото. Веројатно проблемот е во главата на моторот(дихтунг).

Не ми е јасно зошто не се обиделе да ја поправат, па да ти речат овај моторот не трпи плин и ќе мора да ја возиш на бензин
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен redkarenina

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Hyundai
« Одговори #1936 на: 03 Мај 2017, 15:55:22 pm »
Враќање на платен износ бил 100%, претрпена штета и дополнителен трошок (регистрација, каско и остали срања) не се надоместија. Плинот си го вратија у Новус, каде и што го монтирале по препорака на салонот, бидејќи само со нивни уреди гаранцијата „важи“. Јас не знам само дали газдата знае дека тие вработени у салон така се понашаат.

Отсутен Стефан_Т

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 222
Одг: Hyundai
« Одговори #1937 на: 03 Мај 2017, 16:13:04 pm »
Јас мислам дека е чиста фабричка маана, 3000км има колата и моторот, јас лично мислам дека плинот не го заебал моторот у тие 3000 км, да беше 30.000 ајде, али 3000? Фабричка маана. Е сеа кореа се заебале со "нивната" гаранција и плинот па не можат да ја вратат како фабричка мана и прават што знаат и умеат. Моја претпоставка е дека ќе сменат што и да е, и ќе биде демо возило некои си 6 месеци, па ќе се шитка. Мое мислење е дека (не се сеќавам на името на членот сопственикот) реагирал бурно што и би се очекувало со 2 годишно дете во колата но сосема во право, а кореа (до вчера идев таму па да не зборам) може значително да го поправи односот со клиентите.

П.с. Не е ваљда дека дихтунгот од одма "рикнал" па наеднаш да почне да чади?

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 315
Одг: Hyundai
« Одговори #1938 на: 03 Мај 2017, 17:33:21 pm »
Ја незнам зошто членот уопште и побарал доплата за нова кола од истиот бренд, со огромни шанси да се деси исто срање. Парите од refund ти се во џеб, ги заобиколуваш преварантиве и си бараш алтернатива :)

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1939 на: 03 Мај 2017, 18:07:51 pm »
Баш заради тоа што сансите да се случи од истиот се помали :D

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг: Hyundai
« Одговори #1940 на: 03 Мај 2017, 18:19:04 pm »
Комшија ти ли си?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: Hyundai
« Одговори #1941 на: 03 Мај 2017, 20:16:48 pm »
Ја незнам зошто членот уопште и побарал доплата за нова кола од истиот бренд, со огромни шанси да се деси исто срање. Парите од refund ти се во џеб, ги заобиколуваш преварантиве и си бараш алтернатива :)

Парите во џеб...100 метра подолу и купи си проверена кола во PAZ :D

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9107
Одг: Hyundai
« Одговори #1942 на: 03 Мај 2017, 21:13:37 pm »
Ја незнам зошто членот уопште и побарал доплата за нова кола од истиот бренд, со огромни шанси да се деси исто срање. Парите од refund ти се во џеб, ги заобиколуваш преварантиве и си бараш алтернатива :)

Парите во џеб...100 метра подолу и купи си проверена кола во PAZ :D

Хаха абе во ПАЗ има пола кола за тие пари

Комшија ти ли си?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk


Шознам може да може не  :)

Отсутен redkarenina

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 4
Одг: Hyundai
« Одговори #1943 на: 04 Мај 2017, 09:41:57 am »
Комшија ти ли си?

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk



Не бе, ама ги знам луѓево што им се деси ова :) и сама им реков тука да си споделат :)

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Hyundai
« Одговори #1944 на: 04 Мај 2017, 10:47:01 am »
За разлика од еден член, останатите имаме позитивно искуство.
Да, можеби е точно тоа дека понекогаш продавачите во салоните не се баш љубезни околу објаснувањата и деталите кои ги споделуваат, но луѓе, имаме интернет и сите ние можеме добро да се информираме за нешто пред да одиме да го купиме.
Одењето во салон е само мало потврдување и надополнување на некој детали кои не ни биле достапни преку интернет пребарувањето.

Јас до сега имам позитивно искуство, како со вработените во продажниот салон, така и со дечките од сервисот.
Јас ја имам претходната елантра, 2015-та година, имам поминато околу 13 000 километри и до сега не сум имал никаков проблем (пу пу, се надевам дека така и ке остане).
Со момците од сервисот се имам два пати видено, два редовни сервиси. Јавено на телефон, договорено време, си чекаш половина до еден час за редовен сервис, си ја гледаш колата додека трае сервисот, си плаќаш во меѓувреме и си заминуваш.
Така да генерално сум навистина задоволен.

Овој случај, можам да го наречам изолиран, можеби е само лоша среќа, можеби е причина плинот, можеби е фабричка грешка.
Никој нема за право да осудува нешто ако имал лоша среќа.
Постојат гаранции, постојат инспекции, постои договор.
Ние ја слушнавме само едната страна, добро е да се слушне и другата, нели, за да се донесе конкретен заклучок.

Поздрав и убав ден.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14176
Одг: Hyundai
« Одговори #1945 на: 04 Мај 2017, 12:23:17 pm »
Точно е дека е лоша среќа, ама кога веќе имаш гаранција, ако треба се менува цел нов мотор и пријатно создравје.

Зошто ми е гаранцијата? Зошто по ѓаволите купуваш нова кола, ако на крај ти викаат „доплати уште Х купи си друга“?

Ако е за така ќе купев кола на старо, ако ја немам таа сигурност дека ако пролупа мотор, дилерот ќе си ги сноси последиците за санирање на дефектот односно во случајот промена на мотор.

Не ја гледам поентата на гаранцијата? Гаранција дека ќе доплатам пари за да купам друга кола?!

Во случајот другата страна на приказната не ме интересира. Доколку плинскиот уред не ја нарушува гаранцијата на моторот и клиентот е информиран за тоа, тогаш трошокот паѓа на КАТ.

Кога ја купив Нубирата, на 5000км ми се искриви дискот. Отидов во Аутомакедонија, фино лепо нов диск, покриен со гаранција и то е то.

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6190
  • 69
Одг: Hyundai
« Одговори #1946 на: 04 Мај 2017, 12:59:36 pm »
Не ја знаеме прикаската, реков дека има две страни.
Целото излагање на проблемот се сведе на рекла казала муабети.
Никаде не видовме документ, не видовме аргумент.
Видовме само плукање по Хјундаи и по нивниот застапник кај нас.

Дали сте свесни овака некој јавно да излезе и да почне да обвинува некого или некоја фирма без аргументи, како може да биде санкциониран, казнет, како сакате наречете го.
Плус излегува анонимно.

Јас не бранам никого, верувам не само него, туку и на мене, на било кого да му се случи истото со нова кола ке биде бесен.
Од излагањето дојдовме до заклучок дека на колата има монтирано плин ( официјално во ниеден документ не е напишано дека ти можеш да вршиш било какви модификации на колата ), дека по настанувањето на дефектот парите му биле вратени во целост ( колата не ја купуваш со навлаки за седишта, плин, бандаши и зимски гуми етц етц ), нормално за тоа нема да добиеш повраток.
Извади си го плинот, извади си ги навлаките, регистрацијата е нешто што не можеш да вратиш, помири се дека имаш 200 евра трошок и биди среќен.
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Hyundai
« Одговори #1947 на: 04 Мај 2017, 13:04:20 pm »
Сале, имаше видео снимано членот како чури Хјундаито.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: Hyundai
« Одговори #1948 на: 04 Мај 2017, 14:05:49 pm »
По реакцииве, Hyundai станал популарен како VW. Претсавнициве скопски треба да платат на форумов за реклама.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен n1kola

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6926
  • French diamond
Одг: Hyundai
« Одговори #1949 на: 04 Мај 2017, 14:24:28 pm »
Hyundai не биле криви оти кантата пролупала со само 3000 километри и требало да биди среќен што му вратиле пари  :-X Абе треба пари и нова канта гратис да му дадат, а не да  изиграват каубојци...сељаци неписмени и преценети.