Автор Тема: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline  (Прочитано 25321 пати)

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #15 на: 20 Декември 2017, 14:49:26 pm »
Со 95 њутна е таман за од а до б низ град ;D

95 нм ?! Со нозе на точак имам поголем вртежен ;D

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #16 на: 20 Декември 2017, 14:49:52 pm »
Treba samo +430eur da se dodadat, nisto poveke. Tolku e razlikata od 1.0 75ks do 10tsi 95ks. Minimalna razlika, I bas poradi toa bi bila zadolzitelna doplata.
Drugo, se ima, "Full" oprema :) Ima klima, ima radio (I toa touch)  :P
Ozbilno, toa sto e najbitno za mene, site sigurnosni sistemi gi ima. Duri I AEB (auto emergency breacking) moze da e vkluceno, ednas vo seriska oprema stoi deka e vo site verzii, podole kaj doplati go ima kako doplata-ako vo cenovnikot im e pisan kako "Проактивен систем за заштита на патниците во комбинација со Front Assist" e samo 140eur I za mene bi bila zadolzitelna doplata. Duri I da ne e toa, tuku opcijata nad nea so vklucen adaptiven tempomat od 415eur, povtorno ne e skapa doplata.
AEB e najdobrata tehnoloska inovacija vo posledno vreme (mozebi po ESP sistemot za kontrola na stabilnost) so koja mnogu soobrakajki vo grad moze da se izbegnat. Znam deka se forsira da stane zadolzitelna oprema vo site koli, kako sto e ABS i ESP.

Takva kombinacija, so cena vo salon posle popusti od 12.500 (znaci so otprilika 20% popust od cenovnik, koj mislam deka moze da se dobie nekako), mene bi mi vlegla vo najtesen izbor. Siguren sum za ova I pokraj toa sto ja nemam ni videno vo zivo kolava  :-[
Se mislam deka sledno vozilo ke mi bide bas od ovaa klasa-zgolemeni gradski vozila so golemina pomegju klasicnite gradski kako prethodnoto Polo/Ibiza, Fiesta, Corsa... i kompakt klasata Golf, Astra, Focus..., bidejki e sosema dovolna za 99% od potrebite. So 350l gepek e sosema vo red I za na odmor (so ista golemina sum sega, no vo kompakt klasa)

PS. Ne se palam ni na aluminium, ni na LED, ni na touch (no jebiga, touch-ot ovde e vklucen), i slicni fancy dodatoci.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #17 на: 20 Декември 2017, 14:50:44 pm »
Со 95 њутна е таман за од а до б низ град ;D
Не. Не е. Со 130Nm би било за од а до б низ град.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #18 на: 20 Декември 2017, 14:53:44 pm »
Викаш дека за само 191 евро ќе го напраат да личи на кола (бандаж, кожен волан итн...)? Или ептен го осиромашиле Highline?

Основната цена на ова е 14.860 евра. Разликата до Хајлајн со 1.0 TSI е 1000, односно 2000 евра во зависност од моторот. На ова има додадено пар ствари што во Comfortline ги нема, а секои „додатоци“ што не се стандардни за некое ниво на опрема се скапи. Да речеме дека за нарачка, ако нешто е стандардно чини (измислувам) 50 евра од вкупната цена. Ама ако не е стандардно, а го сакаш, ќе чини 150 евра.

Затоа и е Ibiza FR толку ефтина кај нас - бидејќи кај нас, секоја Ibiza FR ќе ја има таа опрема со која што беше и тестираната - што не е случај во Германија, да речеме. Кај нас цената беше околу 16.500 евра со тие играчки - истата Ibiza ја конфигурирав на seat.de и стигнав до некои 24.000 евра.

Хајлајн гледам дека иде со светла за магла со осветлување во кривини, 15-инчни бандажи, халјајн браници со хромирани детали, поубави седишта, централен наслон, фиоки под седиште, кожен волан, мењач и рачна кочница, итн, итн..

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #19 на: 20 Декември 2017, 15:13:54 pm »


Поло основна 14.800..
Ибиза 16.500..

Во 2008 ма за оваа сума гледав нови Астри и Голфови.
Ако мене ме прашуваш и Корсава е скапа, не па тие погоре.


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #20 на: 20 Декември 2017, 15:20:55 pm »
Оскудација, скупе су паре...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #21 на: 20 Декември 2017, 15:21:58 pm »
Пред 30 години станови зимаа за тие пари, али сега не сме пред 30 години :)
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен S16-HGT

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4442
  • НУКЛЕАРЕН КОМАРЕЦ
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #22 на: 20 Декември 2017, 15:22:39 pm »
За овие пари какво Polo од Германија се зима  ;D

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #23 на: 20 Декември 2017, 15:33:20 pm »
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Поло основна 14.800..
Ибиза 16.500..

Во 2008 ма за оваа сума гледав нови Астри и Голфови.
Ако мене ме прашуваш и Корсава е скапа, не па тие погоре.


Ford Focus 1.5 tdci 95ks 14000eur. Одма сада одма.


Корса здраво, поло здраво...

Отсутен MarkoS

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 207
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #24 на: 20 Декември 2017, 16:17:41 pm »
Дачиа од 8000 евра има повеќе опрема од Поло-во од 16000 евра. Овие VW мислат дека се едниствени производители на возила.

Отсутен ghost555

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 140
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #25 на: 20 Декември 2017, 16:35:40 pm »
Дачиа од 8000 евра има повеќе опрема од Поло-во од 16000 евра. Овие VW мислат дека се едниствени производители на возила.

Проблемот е што имаат изградено бренд и сега можат да наплаќаат прилично високи и нереални суми за возилата, додатно на тоа на импортерот кај нас му се има погодено народ (реално зборено цел балкан размислува така) што верува дека VW се најдобрите возила и можат да си креваат уште повисоки цени.

Отсутен Tesla

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1441
  • Eбач на батерии :D
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #26 на: 20 Декември 2017, 17:01:58 pm »
Плус си има хиерархија. Не може поло да има иста цена  со фабиа или ибица. Сепак лидер си е во класата.
Д'г ж'т в'к п'н б'и - Долг жолт волк полн болви.

Zenu dupe krasi a tortu orasi.

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8124
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #27 на: 20 Декември 2017, 17:16:16 pm »
А цената е оправдана со климата на вртелешки, седиштата од BMX и копирањето на газот на БМЊ 1.

Отсутен Rammlied

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 311
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #28 на: 20 Декември 2017, 17:17:23 pm »
 :-X Новото Поло колку Голф 4 и новата Фиеста колку Фокус мк1...и до кога вака ќе расте класава?

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: CARclub Тест: 2017 Volkswagen Polo 1.0 Comfortline
« Одговори #29 на: 20 Декември 2017, 17:18:48 pm »
Неможе да не се дискутира за цената, пресудна е за овакви возила. Иначе Полово го направиле бомбона, влегува во Топ 3 заедно со Рено Клио и Ц3 ...

Но ако за овие пари треба да се земе кола од оваа класа секогаш би идел на Jazz кој е без конкуренција ...