Лупнале огромен мултимедијален екран и доле копчињана за клима ко на шпорет кончар од осумдес-треќа. Добро изгледа, ама ценава стварно не знам со што би му ја оправдал. По каталог е толку, у реалност на лице место може и малце појше да платиш у порше коа ќе почнат да дриблаат и тако то, битно ваг мисли дека полово е премиум и затоа цената, нели да го одвоиме од другиве.
ТСИ задолжително у колава, коа беше ибицата на тест со 1.0 тси 95кс, ја пуштивме rolling start од 50 км/х у трета со атмосферец со истата снага и иста класа на возило, пепел го напраи како дупло појше снага да има. Затоа на Дени муабетот е многу битен и треба да се земе во предвид при купување на било кое возило.
1.0 тси со хајлајн, бандафчиња, електрики, мултимедија и контроли соодветни за 21 век, плус некои џиџи-миџи, не би требало над 13,5-14 да иде, бар за оваа класа на возило.