А и и30 фастбак нема кај нас. Ниту Киа Церато. Иако би биле многу логичен избор за кај нас со 12-13к цени.
Реалната цена е 18.000 на и30ката, кај нас на одредени периоди ги имаат како елантрите без опрема што според мене е најдоброто за парите до 15.000 еур
http://www.hyundai.com.mk/Images/files/NEW_i30_Cenovnik_2018.pdf но фастбакот е со 2500 еур поскап во останатите држави, што кај нас ради акцизата уше некој % повеќе.
Погоре еден член спомна за Ауди а4ката што сега за сега ми е најдобра алтернатива за Маздата само затоа што е од ЕУ производител (ради оддржавање/делови) од Порше ја имаат со задоволително ниво на опрема за некои 36.000 шо е и добра понуда од нивна страна да се отплати возилото на 3 ради по 12 и нешо илјади, но Маздата и Пежо 508 би биле побогато опремени за таа сума т.е. во највисоко ниво на опрема би биле, затоа и прашав но не добив поконкретен одговор - дали автомобилот од таа класа како Ауди А4 со повисоко ниво на опрема нуди поголем комфорт во возењето од гледна точка на амортизација/дупки и бучава во кабината од гуми/ветер? Моторот нека бучи, тоа е убаво иако добив сугестија дека хибридите/електричните се потивки напротив на автопат хибридите палат мотор и се покажува чкартоината од тенекија ради winding roads
а како што напоменав, барам автомобил за возење на автопат.
Темава нема потреба да ја затвориме, сигурно уште многумина ќе ја имаат дилемава во иднина дај боже и овие шо какаат па да ги читаме што навистина би одбрале, ако е за курч ке си ја земев http://си ја земев
http://autowelt.mk/cars/skoda-octavia-rs-2-0tdi-dsg-184hp до сега или ова:
https://honda-makpetrol.mk/cars/civic/new-civic-2017/ и за 3-5 години немаше да изгубам повеќе од 5/7000еур на цена. Да така автомобил ко превозно средство сите ми вршат работа од тико до бмв 7, Хондата за парите е најсекси и паметна инвестиција, но не го нуди комфортот ко претходно споменативе седани.
Новата инсигниа не знам како се покажала а и рано е уште да се појавуваат дефекти, но од старите не сум сретнал некој да е среќен посебно пријатели што во фирма ги имаат службени (што не е релативно, пошо службена кола ја газиш и не ја чуваш) и на 50.000 колите појавија дефекти со мотор кои не подлежеа под гаранција.