Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100661 пати)

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i
без волан 40, со волан повеќе ќе да е

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218

почнуваше за 75 со мануел
веќе не се нуди со мануел и почнува од 85


Слабо се покажал Мануел значи..


Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Друже јас да сум на твое место би гледал само Мазда 6(2018),Хонда цивик(со 4врати 2018) Акорд(2018) или Хјундаи и30 фастбацк(2018) сите со фул опрема.Европеец не погледнувам(освен БМВ  :-* ),скапа била маздата за одржавање ама па не се расипува.Раат ке бидеш со азијат миниму 8-10 години тоа биди сигурен,кој искусил(со нова од салон а не баба ја возела и со 180,000км)знае.И тебе да ти прави мерак секогаш кога ке ја возиш.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Друже јас да сум на твое место би гледал само Мазда 6(2018),Хонда цивик(со 4врати 2018) Акорд(2018) или Хјундаи и30 фастбацк(2018) сите со фул опрема.Европеец не погледнувам(освен БМВ  :-* ),скапа била маздата за одржавање ама па не се расипува.Раат ке бидеш со азијат миниму 8-10 години тоа биди сигурен,кој искусил(со нова од салон а не баба ја возела и со 180,000км)знае.И тебе да ти прави мерак секогаш кога ке ја возиш.

Другар ептен ги испомеша брзините. Хонда Акорд не се продава на европски пазар од 2015-та, а Сивик и И30 се сосем друга класа на коли

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
А и и30 фастбак нема кај нас. Ниту Киа Церато. Иако би биле многу логичен избор за кај нас со 12-13к цени.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10960
  • 430i

почнуваше за 75 со мануел
веќе не се нуди со мануел и почнува од 85


Слабо се покажал Мануел значи..






Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
А и и30 фастбак нема кај нас. Ниту Киа Церато. Иако би биле многу логичен избор за кај нас со 12-13к цени.

Реалната цена е 18.000 на и30ката, кај нас на одредени периоди ги имаат како елантрите без опрема што според мене е најдоброто за парите до 15.000 еур http://www.hyundai.com.mk/Images/files/NEW_i30_Cenovnik_2018.pdf но фастбакот е со 2500 еур поскап во останатите држави, што кај нас ради акцизата уше некој % повеќе.

Погоре еден член спомна за Ауди а4ката што сега за сега ми е најдобра алтернатива за Маздата само затоа што е од ЕУ производител (ради оддржавање/делови) од Порше ја имаат со задоволително ниво на опрема за некои 36.000 шо е и добра понуда од нивна страна да се отплати возилото на 3 ради по 12 и нешо илјади, но Маздата и Пежо 508 би биле побогато опремени за таа сума т.е. во највисоко ниво на опрема би биле, затоа и прашав но не добив поконкретен одговор - дали автомобилот од таа класа како Ауди А4 со повисоко ниво на опрема нуди поголем комфорт во возењето од гледна точка на амортизација/дупки и бучава во кабината од гуми/ветер? Моторот нека бучи, тоа е убаво иако добив сугестија дека хибридите/електричните се потивки напротив на автопат хибридите палат мотор и се покажува чкартоината од тенекија ради winding roads :) а како што напоменав, барам автомобил за возење на автопат.
Темава нема потреба да ја затвориме, сигурно уште многумина ќе ја имаат дилемава во иднина дај боже и овие шо какаат па да ги читаме што навистина би одбрале, ако е за курч ке си ја земев http://си ја земев http://autowelt.mk/cars/skoda-octavia-rs-2-0tdi-dsg-184hp до сега или ова: https://honda-makpetrol.mk/cars/civic/new-civic-2017/ и за 3-5 години немаше да изгубам повеќе од 5/7000еур на цена. Да така автомобил ко превозно средство сите ми вршат работа од тико до бмв 7, Хондата за парите е најсекси и паметна инвестиција, но не го нуди комфортот ко претходно споменативе седани.
Новата инсигниа не знам како се покажала а и рано е уште да се појавуваат дефекти, но од старите не сум сретнал некој да е среќен посебно пријатели што во фирма ги имаат службени (што не е релативно, пошо службена кола ја газиш и не ја чуваш) и на 50.000 колите појавија дефекти со мотор кои не подлежеа под гаранција.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Да, А4-ката е покомотна од Мазда 6-ката, особено во контекст на звучна изолација. Звучната изолација никад не им била особено јака страна на Јапонците и Корејците, освен Лексус. Не се лоши, али не се ни спектакуларни.

Би требало фејслифтираната 6-ка да е значително подобра, али не сум ја возел за да кажам со сигурност.

Отсутен Bender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 98
  • GSM Servicer
    • Search Girls from your city for night
Да, А4-ката е покомотна од Мазда 6-ката, особено во контекст на звучна изолација. Звучната изолација никад не им била особено јака страна на Јапонците и Корејците, освен Лексус. Не се лоши, али не се ни спектакуларни.

Би требало фејслифтираната 6-ка да е значително подобра, али не сум ја возел за да кажам со сигурност.

За две недели ќе донесат тест возило кај нас во Мазда па ќе споредиме :D јес да не ми е зорт летово да купам кола, јас би го чекал и 508цата.

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Друже јас да сум на твое место би гледал само Мазда 6(2018),Хонда цивик(со 4врати 2018) Акорд(2018) или Хјундаи и30 фастбацк(2018) сите со фул опрема.Европеец не погледнувам(освен БМВ  :-* ),скапа била маздата за одржавање ама па не се расипува.Раат ке бидеш со азијат миниму 8-10 години тоа биди сигурен,кој искусил(со нова од салон а не баба ја возела и со 180,000км)знае.И тебе да ти прави мерак секогаш кога ке ја возиш.

Другар ептен ги испомеша брзините. Хонда Акорд не се продава на европски пазар од 2015-та, а Сивик и И30 се сосем друга класа на коли

Не ги испомешав брзините,новиот цивик е само 4 сантима пократок од стариот акорд,акорд има во германија нов за амерички пазар,а и30 ја спомнав дека и таа може да заврши работа за тоа што му треба.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Не да ги испомеша, него мешана салата направи.

- Цивик е Цивик. Без разлика што е „само 4 сантима пократок“ од стариот Акорд, сосема друга класа на возило е.
- Акорд „има во Германија нов за амерички пазар.“ Не, нема. Гледам на honda.de. Нема. Нема ни кај нас. Нема никаде во Европа. Барем не официјално. Ако сака сам да си го увезе или да си еб*ва сојки со половњак, тоа е друг работа. Ама дека имало нов Акорд? Нема.
- i30 Fastback е повторно друга класа на возило.

Edit:

Civic Sedan и i30 Fastback се во конкуренција на Mazda 3 Sedan, Focus Sedan (здравје, кога ќе стигне), Octavia, Corolla, итн.

Отсутен mkm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1297
Да, А4-ката е покомотна од Мазда 6-ката, особено во контекст на звучна изолација. Звучната изолација никад не им била особено јака страна на Јапонците и Корејците, освен Лексус. Не се лоши, али не се ни спектакуларни.

Би требало фејслифтираната 6-ка да е значително подобра, али не сум ја возел за да кажам со сигурност.

За две недели ќе донесат тест возило кај нас во Мазда па ќе споредиме :D јес да не ми е зорт летово да купам кола, јас би го чекал и 508цата.

Од искуство со Peugeot 407 entry level опрема и Honda Accord претпоследен пакет на опрема ќе ти кажам дека Пежото има 10 класи подобра звучна изолација од Хондата, Маздата 6(пред редизајн), па и Авенсисот. Што се однесува амортизација и удобност, тука мислам дека французите се неприкосновени

Присутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Опремата нема никаква врска со изолација. Освен како што видовме со некои премиум кои нудат ветробранско стакло со подобра изолација, со  доплата.

Отсутен mushovlae

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 168
Не да ги испомеша, него мешана салата направи.

- Цивик е Цивик. Без разлика што е „само 4 сантима пократок“ од стариот Акорд, сосема друга класа на возило е.
- Акорд „има во Германија нов за амерички пазар.“ Не, нема. Гледам на honda.de. Нема. Нема ни кај нас. Нема никаде во Европа. Барем не официјално. Ако сака сам да си го увезе или да си еб*ва сојки со половњак, тоа е друг работа. Ама дека имало нов Акорд? Нема.
- i30 Fastback е повторно друга класа на возило.

Edit:

Civic Sedan и i30 Fastback се во конкуренција на Mazda 3 Sedan, Focus Sedan (здравје, кога ќе стигне), Octavia, Corolla, итн.
Не се разбравме нема везе,ако ова не е ново тогаш незнам само ако бараме влакно во јајцето
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=262870815&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=prev&searchId=aea4a464-a0f9-e405-a578-1c209cdd6dbc
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=256069270&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=11000&makeModelVariant1.modelId=2&minFirstRegistrationDate=2017&pageNumber=1&scopeId=C&fnai=next&searchId=aea4a464-a0f9-e405-a578-1c209cdd6dbc
Муабетот со останатите класи ми беше дека и тие ке завшат работа како фиестата сега,а не дека јас ги споредувам знам која каде припаѓа.И дека ке биде раат со нив него со европејциве.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Не, не е ново. Барем не според дефиницијата на ново. Едната кола има 1250 км, другата има 1000 км. Ајде, да речеме дека е небитно. Ама и дете коли се стари повеќе од една година, а тоа веќе не е ново.

Ново се знае што е. Ново е од салон извадено ново, ти да му ги извадиш фолиите од седишта ново, да си прднеш прв ново. Тоа е ново. Ова е блиску-до-ама-не-баш-ново.

Плус, јас никогаш при здрав разум не би купил во Европа кола што не се продавала во Европа и не е наменета за европскиот пазар. Тоа е со сила барање бељата.