Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100648 пати)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Не реков нова кола од 20.000 дека ке замени нова кола од 40.000.
Реков дeка depreciation is a beautiful thing.

Затоа што 5 години подоцна колата пак ќе му кошта 20.000 макар и од гаража да не ја извади.
20.000 плус евра за вадење најлони од седишта мене лично ми се многу, али па кој ме врти мене нели...

Како бе не те прашува. Па гледај темава е со анкета. Те има во последниот избор во анкетата. И јас така имам гласано.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Само секогаш во памет нека ти стои фактот дека вредноста на колата се намалува, ама не се намалуваат истовремено и цените на трошоците за одржување.

Тука се заебуваат 80% од купувачите на половњаци.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Depreciation is a beautiful thing, па макар имал ти и 20 милиони во банка.
Пак ќе си возиш 3 години стар Астон Мартин за 2/3 од цената ако не и помалку.

Значи..што уствари добивам ако имам пари, а купам ганц нова кола од салон?
Едина нова кола која би потрчал да ја купам е некој limited productiion model кој по некое време ќе кошта и повеќе отколку што сум ја платил. Во сите останати случаи ( имал или немал пари и/или мерак), според мене секако си на добивка да ги потрошиш на половна кола (нека е до 5-6 години, под 50.000 км).

Во конкретниов случај, момакот пак нека залупа 40.000 евра...али пред да оди во салон да им го нагрли, нека прогугла што може да вози за таа сума произведено во 2012/2013 година, па нека си процени сам.

 
« Последно менување: 23 Јули 2018, 14:55:04 pm Stratro »

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Само секогаш во памет нека ти стои фактот дека вредноста на колата се намалува, ама не се намалуваат истовремено и цените на трошоците за одржување.

Тука се заебуваат 80% од купувачите на половњаци.

Така е !!! Само што би додал дека 99% од купувачите тука се заебуваат. Само 1% знае што и како купува.
А со ново добиваш исто што и со нов телефон, нов телевизор, нов стан, нови патики ... ака ново си е ново

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Depreciation is a beautiful thing, па макар имал ти и 20 милиони во банка.
Пак ќе си возиш 3 години стар Астон Мартин за 2/3 од цената ако не и помалку.

Значи..што уствари добивам ако имам пари, а купам ганц нова кола од салон?
Едина нова кола која би потрчал да ја купам е некој limited productiion model кој по некое време ќе кошта и повеќе отколку што сум ја платил. Во сите останати случаи ( имал или немал пари и/или мерак), според мене секако си на добивка да ги потрошиш на половна кола (нека е до 5-6 години, под 50.000 км).

Во конкретниов случај, момакот пак нека залупа 40.000 евра...али пред да оди во салон да им го нагрли, нека прогугла што може да вози за таа сума произведено во 2012/2013 година, па нека си процени сам.

 
Изгледа се буниш по малце. Амортизација на возило дали од 10 20 или 40к евра е неизбежна. Ти тука зборуваш за 1% од возила кои што имаат некаква колекционерска вредност и нивната цена може да варира со текот на времето. Таквите коли обично не се ни возат или се со мала километража или реставрација се прави после изминати години.

Ако купиш нова кола од салон наменета за возење добиваш ново ауто на кое што ти му ја знаеш историјата и можеби на некој тоа му значи многу и затоа се одлучил. На некој трет не му се важни парите и не го интересира дека астон мартинот ќе биде и без вредност после 5 години зошто му се може и има приватен бизнис од 50 милиони годишно.

Да работеше во Германија со плата од 4.000 евра нето и жена ти 3.000 нето ќе те прашав дали немаше да возиш ново ауто земено на лизинг.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Да се бунев по малце како што викаш,  парите со кои платив Астра ГТЦ со 13.000 км требаше да ги дадам на нов Спарк.
Знам многу убаво што зборам, не се секирај. ;D

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Астра со 13.000км чувана, гаражирана и тн не е исто со БМВ со 200.000 км и вратени уште којзнае колку :) како за почеток.
Џабе не рекол Форд дека добра кола е нова кола. Сега може да спориме до бесконечно, ама Германциве не се луди што купуваат нови коли на секои 3-5 години
Среќа постои пазар и за нови и за секакви, па секој со желбите, можностите и тн ...
Со 13.000км и јас би возел Астра, ама пак Астрата да била со 130.000км, сепак јас би Спарк

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Да се бунев по малце како што викаш,  парите со кои платив Астра ГТЦ со 13.000 км требаше да ги дадам на нов Спарк.
Знам многу убаво што зборам, не се секирај. ;D

Астрата што ти ја начека е еден у милион. Многу ретко, да не речам скоро никогаш не се начекуваат така коли.

Хауевер, ти ги чекам муабетите кога ќе треба за Астрата да смениш гуми (235/50-18, ако не се лажам?), или кога ќе сакаш нешто да додадеш или не-дај-боже да треба нешто да смениш. Одржавањето нема да биде како за кола од 10.000 евра. Ќе биде како за кола од 25.000-30.000 евра. Лагерче за Спаркче е 500 денари. Лагер за Астра ГТЦ не е.

Сакам да кажам.. Не е страшно, ама не ни дека long-term ќе те кошта као кола од 10.000 евра.

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10138
Да се бунев по малце како што викаш,  парите со кои платив Астра ГТЦ со 13.000 км требаше да ги дадам на нов Спарк.
Знам многу убаво што зборам, не се секирај. ;D
Тоа што си имал среќа да начекаш е друга работа(1%) :)

Камо среќа сите да начекуваме, но се прашувам во тој случај кој би купил нова кола за да може да си начекуваме...


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Да се бунев по малце како што викаш,  парите со кои платив Астра ГТЦ со 13.000 км требаше да ги дадам на нов Спарк.
Знам многу убаво што зборам, не се секирај. ;D
Очигледно не се разбираме. И не се секирам, наротив, гледам си купил астра наместо нов Спарк. Паметно.

Само тотално нерелевантно со Астон Мартин примерот што го посочи.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Реков погоре де...5-6 години стара..до 50 К.
Ќе се помачиш малку, ќе најдеш.
Ако те мрзи, слободно залепи го во салон, каде сите трљаат раце на "ново си е ново" ликови.

Астонот го посочив како пример дека депрецијацијата се исплати секогаш и секаде..независно дали газдата има милиони во банка или купува кола на кредит.


Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Јас сум ново си е ново лик :))))) И не погрешив
п.с. Астонов на старо е далеку од нашава реалност. „Нов“ БМВ со 200.000 км возен од баба или докторка до работа.
Со новото се знае, ти си газда, ќе го тераш редот како треба, ако нешто не чини имаш гаранција неколку години. На старо се знае, ризик јак мила душа

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Проблемот е кај нас што не сме пазар како немачка па да имаме огромен избор, ниту пак сите имаме бугарски пасоши па да си донесеме кола по избор од немачка. Треба ако начекаме нешто како стратро да го возиме тоа или да увеземе од немачка и да не кошта троа повеќе него што мислиме, или трето да увеземе нешто поефтинко од таму и да се молиме да нема премногу проблеми. Зборам за коли не постари од 3-4 години и со не повеќе од 50-60к км.

Ако давам 30,40,50к евра сакам да си купам кола како што сум замислил, или најблиску до тоа. А не место темно сива БМВ 5ка со големата навигација, аутоматик, кафеава кожа и М пакет да купам бела, без М пакет и со мануел, само затоа што таква кај нас имало во добра состојба или затоа што само со таква некоја ми искача математиката после давачките за увоз.

Дома сме имале и нови и скоро нови коли, така да во иднина зависи од ситуација и прилика така и би купил.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Реков погоре де...5-6 години стара..до 50 К.
Ќе се помачиш малку, ќе најдеш.
Ако те мрзи, слободно залепи го во салон, каде сите трљаат раце на "ново си е ново" ликови.

Астонот го посочив како пример дека депрецијацијата се исплати секогаш и секаде..независно дали газдата има милиони во банка или купува кола на кредит.

И ти можеш мааалце да се помачиш една страна назад постирав студија од Делоит каде што во Европа 2/3 од НОВИ автомобили се купени од FLC (fleet management company) и потоа дадени на лизинг на 3-4 години кај компании како службени автомобили и после ги препродаваат како половни. Пред десетина години било 50-50 но сега трендот е таков што се помалце нови автомобили се купени од приватни лица. Ова е многу битен фактор што мора да се земе во предвид.

Несомнено е дека за 40к можеш да купиш да речеме ново БМВ 3 со доста опрема или Пасат со опрема буквално до плафон и добар мотор, но можеш и половна е-класа или бмв 5 со мала километража. И новиот пасат и половното бмв ќе амортизираат. Само што редовен сервис за Пасатот ќе чини 200-300 евра а за Мерцедесот мало морген. Но едно е да дадеш кеш 40к за кола (дали било нова или половна) а друго е да дадеш 11.000 евра кеш за половна Астра, па ти колку сакаш викај depreciation is a beautiful thing.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Од 5 до 10.000 половна.
од 10 до 15.000 нова нова за од А то Б.
од 15 до 20.000 половна али да има и кејф..
Над 20 секако нова.


Сепак..за 40.000 ( и нагоре) листата е предолга и прејака за тукутака да отидам во салон и да изгуба 15% од толкава сума моментот кога ќе излезам од истиот.