Гласање

Имам 39.900 евра одвоено за нова кола. Парите ќе ги дадам за:

Kia Stinger
8 (14.5%)
Mercedes CLS 1.0 Екобуст
4 (7.3%)
Ауди А7 0.9 тце
5 (9.1%)
БМВ6 1.1 црди
4 (7.3%)
Некој друг Мерцедес/Ауди/БМВ
15 (27.3%)
Сакам Џип, несакам кола.
3 (5.5%)
Ќе објаснам доле, кола купуење не е пљукни залепи, лудаштво е 39.900 за кола во оваа економија
16 (29.1%)

Вкупно гласови: 44

Гласањето е затворено: 08 Декември 2017, 13:42:09 pm

Автор Тема: Анкета: „Имам 40.000 и више евра одвоено за нова кола.“  (Прочитано 100599 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Бараш кола удобна за 27 саати возење со 3 паузи за бензин ? Мене ми личи дека ти требаат авионски летови друже батали кола...

Не ми функционира Wizz/Ryan/Tui според плановите секогаш + често знае да излезе дури и поскап него патување со автомобил, во случај ако патуваш уште некој со тебе или треба да пренесеш габаритни/тешки ствари Филип. Знаеш дека последниве 2 години скапав од летање и боље да се возам у приватна 19ка него да влезам у авион на Визер, но во секој случај некогаш имам неколку пати поефтини летови од Ниш, Приштина, Охрид, Софија, Пловдив, Солун и Кавала па веќе кога се кршам 3 саати во авион, бар до аеродромот да не се кичмам у фиестана :D

Филингот на нова кола трае до првото оштетување, па макар и да е некоја сељандра со шајка/клуч или како во мојот случај стуб во Сити Мол неполни 40 дена одкако ја купив  ;D мислам дека нема стуб у ситимол што не е удрен, едноставно направени се да ни ги јебат колите, али сефте беше пред 6 години и некако ме наместија у гужва да у рикверц му се наместам и пун десно ми влезе у десна врата и праг.

И на најпоследниот, ако ми е за курч колата ќе си купев Мијата тестерот за 27 ми го оставија белиот со тврд кров или можам во секое време да си увезам: https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/BMW/730/d-Gps169-Xenon-Store-Elect-1erMain-Carnet-2clefs-qbbtg95r и да ви кукам за сервис :D сепак, јас пре би за низ град велосипед или мотор, гледам во последно време и електрични тротинети шема се, одколку да си ја кршам колава и да ми ја оштетуваат ко во Грција да сум на паркинзи. Годишно најмалку 4-6 санации имам на Фиестава од естетска гледна точка зашо некој ме плеснал и некој ќош, дури имам и снимки како се залепува, се консултирам со пријатели од МВР ми велат ние неможеме ништо да направиме, треба приватно да си бркаш со адвокат. Да така, да кеширам 30/40.000еур за кола за некој друг да ми се изживува на неа зашо седи на паркинг, не фала.

Прашање до поискусните, дали нивото на опрема игра улога и да е поквалитетно составена колата и да има подобра звучна изолација? За поквалитетна вожња и амортизација од дупки/лоши патишта некои брендови имаат како дополнителен пакет пр. бмв, но другар кој има Голф 7ца со фул опрема приметувам дека автомобилот му има многу попремиум квалитет на возење, бучава и се што барам од еден автомобил одколку еден колега кој има пасат земено на акцијава со 1.6 мотор без опрема :D
Не. Пасат трендлајн 1.6 тди и Пасат хајлајн 2.0 тди имаат иста звучна изолација. Ова не е Астра или Меган на времето што ги шиткаа за наш пазар без никаква опрема со 1.6 атмо.

Но во внатрешност од трендлајн и халјлајн ќе најдеш повеќе хромирани материјали, подобри седишта итн. ама пластиките и изолација секогаш се исти.

Иначе тоа што на другар ти со голф7 колата му била попремиум и потивка итн. овдешниве експерти на форумот експресно ќе ти го докажат спротивното и ќе те убедат дека Шкода Рапид по скоро ништо не се разликува од голф 7 рецимо :)

Отсутен kalimero

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1847

Иначе тоа што на другар ти со голф7 колата му била попремиум и потивка итн. овдешниве експерти на форумот експресно ќе ти го докажат спротивното и ќе те убедат дека Шкода Рапид по скоро ништо не се разликува од голф 7 рецимо :)


Како сопственик на Шкода да се надоврзам на ова погоре.

Пред недела дена бев на сервис и бидејќи сервисот ми го правеа во Волксваген делот ги разгледав Пасатите, и оној со најмалку опрема и оној со све и свашта, и да и најефтиниот Пасат е многу подобро склопен од Супербот, се е пофино поскладно и помодерно, полуксузно. ама па е потесен, со еден збор си има зошто е 3-4000 евра поскап од Суперб со истиот мотор рецимо. И тоа е нормално и така треба да биде и секој кој мисли дека не е така нека оди во салон и без предрасуди нека ги разгледа возилата.

Ама па од друга страна тоа не е нешто лошо, ако земе да се споредат па Суперб и Мондео, Шкодата е подобро и полуксузно склопена внатре, поконзервативна и досадна ама е пофино и со подобар финиш... итн. итн...

Поздрав од експерт Калимеро :)

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Imam 40.000eu. Nishto ne baram samo se falam :D

Присутен Sase_91

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3838
Досаѓам по теми и контрам за се и сешто за на луѓето да им биде незгодно да пишат и да прашаат нешто на форумов. :)
If everything seems under control, you're not going fast enough.  /  KKBA

Отсутен duffymkd

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 134
  • Noob
Бараш кола удобна за 27 саати возење со 3 паузи за бензин ? Мене ми личи дека ти требаат авионски летови друже батали кола...

Не ми функционира Wizz/Ryan/Tui според плановите секогаш + често знае да излезе дури и поскап него патување со автомобил, во случај ако патуваш уште некој со тебе или треба да пренесеш габаритни/тешки ствари Филип. Знаеш дека последниве 2 години скапав од летање и боље да се возам у приватна 19ка него да влезам у авион на Визер, но во секој случај некогаш имам неколку пати поефтини летови од Ниш, Приштина, Охрид, Софија, Пловдив, Солун и Кавала па веќе кога се кршам 3 саати во авион, бар до аеродромот да не се кичмам у фиестана :D

Филингот на нова кола трае до првото оштетување, па макар и да е некоја сељандра со шајка/клуч или како во мојот случај стуб во Сити Мол неполни 40 дена одкако ја купив  ;D мислам дека нема стуб у ситимол што не е удрен, едноставно направени се да ни ги јебат колите, али сефте беше пред 6 години и некако ме наместија у гужва да у рикверц му се наместам и пун десно ми влезе у десна врата и праг.

И на најпоследниот, ако ми е за курч колата ќе си купев Мијата тестерот за 27 ми го оставија белиот со тврд кров или можам во секое време да си увезам: https://gocar.be/en/autovlan/second-hand-car-used/BMW/730/d-Gps169-Xenon-Store-Elect-1erMain-Carnet-2clefs-qbbtg95r и да ви кукам за сервис :D сепак, јас пре би за низ град велосипед или мотор, гледам во последно време и електрични тротинети шема се, одколку да си ја кршам колава и да ми ја оштетуваат ко во Грција да сум на паркинзи. Годишно најмалку 4-6 санации имам на Фиестава од естетска гледна точка зашо некој ме плеснал и некој ќош, дури имам и снимки како се залепува, се консултирам со пријатели од МВР ми велат ние неможеме ништо да направиме, треба приватно да си бркаш со адвокат. Да така, да кеширам 30/40.000еур за кола за некој друг да ми се изживува на неа зашо седи на паркинг, не фала.

Прашање до поискусните, дали нивото на опрема игра улога и да е поквалитетно составена колата и да има подобра звучна изолација? За поквалитетна вожња и амортизација од дупки/лоши патишта некои брендови имаат како дополнителен пакет пр. бмв, но другар кој има Голф 7ца со фул опрема приметувам дека автомобилот му има многу попремиум квалитет на возење, бучава и се што барам од еден автомобил одколку еден колега кој има пасат земено на акцијава со 1.6 мотор без опрема :D

Ааааааа ха, ми требаше време малце да сватам кој си ама добро е запалив на крај :) :)

Разгледај исто новото Волво Ѕ60 како изгледа, валда ке дојде набрзо и кај нас, ова што си го ставил е постариот модел, не е ап ту дејт. Е сеа незнам која цена ке му ја шлапнат кај нас.
Маздата ти е убава опција исто, мене ми е многу кул со таа нивна мазда-црвена боја.

Ако сакаш класа + па малце постара да е Мерцедес Е класа, или некој Лексус гледај или Волво Ѕ90, рачунај ова веројатно ке треба да се увезува..

Нивото на опрема за звучна изолација веројатно нема да придонесе ама зависи што има во опремата, имаш некој брендови се доплаќа а воздушна суспенција па ако ја имаш нејзе вожњата ке се смени. Или седиштата се најчесто различни у поскапите пакети и тоа ке придонесе за удобност ИЛИ мотор подобар потивок и гуми подобри потивки па ти изгледа дека звучната изолација е подобра ама уствари има помалце бучава :) :)

Јас со толку пари веројатно би заглавил многу Alfa Romeo Giulia, несакам алфи ама оваа некако многу ми е убава
http://www.carclub.mk/2017/07/07/test-alfa-romeo-2-2-jtdm-150-super-vistinski-vrednosti/

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Бендер, за таа намена ти треба Шкода Октавија 2.0ТДИ вРС или 2.0ТСИ вРС.  Околу 24-26к евра е нова од салон. Само немој црна, досадно е да има уште една црна во оваа околина. 
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен InSides

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 857
  • ...кад звизде шурикени.
Со TSI нема да вози 27 часа со 3 полнења...

...од друга страна, тој requirement е многу специфичен. Како кога правиш барање за набавка, и ги ставаш сите спецификации на она што го купуваш без името на производот.

Отсутен Inter1

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2821
Јас пак да пишам :) 508 или Артеон. Може и дизел, а може и турбо бензицен. Резервна опција Пасат или Суперб со најфул опрема

Отсутен Bojan j

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3040
Да имаш 40 бона на лагер и да не се почастиш со некое мече е греота.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8952
Греота е ако ги фрлиш на кола 40 бончиња. За 20 имаш спсема солиден избор и 20 сее д ворлд

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
А зошто да не фрли 40 на кола и со другите 40 да го види светот? Или па да фрли 100 на кола и со другите 100 да го види светот?
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Затоа што 5 години подоцна колата пак ќе му кошта 20.000 макар и од гаража да не ја извади.
20.000 плус евра за вадење најлони од седишта мене лично ми се многу, али па кој ме врти мене нели...

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Убаво е да се има статистика ако ништо друго за во Европа колку автомобили од e-сегментот се зимаат со финансирање а колку кеш. 

edit https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/cz/Documents/consumer-and-industrial/cz-fleet-management-in-europe.pdf

Цитат
The automotive market in Europe is characterized by two major customer segments. Almost all new vehicles sales are either registered to private or to corporate customers (leaving a small number of registrations for e.g., governments). Both segments and their respective requirements have experiencedcontinuous change in recent years. Today, nearly two out of three new cars are sold to the corporate channel.
The majority of these vehicles are registered as company cars, i.e., as corporate car pools or corporate fleets and this segment is therefore called “true fleet”. Companies have vehicle fleets for various reasons, of which the most obvious is because they are needed for the business objective (e.g. service cars or sales cars). Another important factor in Europe is the high relevance of employee cars that are offered as a form of compensation (benefit in kind). This model is rather unique in a global perspective. The main motives may be found in the favorable treatment for tax purposes and also in behavioral motives (e.g., status thinking).
Historically, companies used to own their company cars and manage their fleets inhouse. In recent years this has drastically changed, with more and more companies buying full-service leasing contracts instead of vehicles to reduce fixed assets and accordingly their total assets, while transferring the residual value risk of the vehicles to external parties. In addition, more and more companies outsource the management of their fleets to specialized companies with the aim of realizing further cost reductions.
« Последно менување: 23 Јули 2018, 14:35:17 pm vlatko.klp »

Отсутен SaleSk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6128
  • 69
Ако имам во план да купам нова кола од 40к евра, по непишано правило значи дека мојот годишен буџет е околу 40к евра, за да можам да ја одржувам таа кола.
Штом бара некој такво возило, веројатно има потреба од такво, во спротивно и кола од 800 евра ке го однесе од точка А до точка Б.
Тоа дека кола од 20-25 к евра ќе биде сосема доволна за да ги задоволи потребите како и онаа од 40к, е само заблуда и тешење на сиромашните, поточно ние. Ние сме најсиромашната нација и во мозокот и во размислувањата и во се останато.
Пријатен работен ден :)
Dusevno bolniot covek nikogas ne napagja bez pricina.Po toa se razlikuva od normalnite ludje.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Затоа што 5 години подоцна колата пак ќе му кошта 20.000 макар и од гаража да не ја извади.
20.000 плус евра за вадење најлони од седишта мене лично ми се многу, али па кој ме врти мене нели...
Како бе не те прашува. Па гледај темава е со анкета. Те има во последниот избор во анкетата. И јас така имам гласано.