"Плин"
Треба да го платеш 500€,троши бензин при палење и додека да постигне температура,скратен интервал за промена на свеќици,масло.
Издувниот систем ќе го стопи за кратко време,многу сецкање мајстори нервози и губење време,многу осетлив плино на сензори,слаби кабли и шо уште не,па сервиси на плино,филтри,па дизни се запушиле,па компјутеро мапата ја изместил,ајде вози 2 резервара да се онади мапата,осетлив на бомбини и тристе лепе материне 😃😁.
На крај краишта колата ќе ја возите 5 години и ќе сакате да ја смените,и дали сте заштедиле нешто од плинот вие си знаете.
Ја плун само за решо користам 😁
Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk
Чудо големо ќе сецни еднаш дури е ладна и после то е то. Пролет, лето и есен префрла од плин на бензин за 400 метра. Проблем со сензори и такви работи никогаш само свеќици можи менва почесто. 60 000 км има поминато (Меган 1.8 120кс) Троши 11 градска е не исто за 100 км 840 ден бензин и 484 ден плин 
Ова со плинов ми е баш муабет за пред кооперација... Јас брат плин само на решо користам, се знае на што се вози. Да не ми пукне боцата, се уништува моторот, нонстоп не штелување одиш, а 99% го прават луѓе што никогаш не возеле на плин. Плинот е најдобрата опција за гориво моментално, имаш дупло помали трошоци за гориво, возиш кола која нема дизни од 400 евра по дизна, нема ДПФ, нема пумпи за висок притисок, ама не плинот не чини, 500 евра инсталација (да ако земеш кола од 2к евра ќе ти биде мн 500 евра, ама ако купиш асална кола и планираш да ја возиш а не штом излезе проблем одма да ја подметнеш на следен, 500 евра се ништо), ама затоа чини дизелот, кога ќе отиде дизна ќе репарирам немам пари за нова (дека плинот од 500 евра е скап а 4 нови дизни по 400 евра не се скапи), дпф от го кинеме братче и софтверски и делот го вадам како влече ко ќе згазам, тек па како здимува пууу.