Меѓу другото, го направив и тоа.
Ни ги покажаа двојните филтри(е сеа, затворен процес е, не можеме баш да видиме) и системот за адитивизација на горивото (интересен факт, адитивот се додава во оној момент кога се точи горивото од резервоар во цистерна). Технологијата е таму. Самите си кажуваат дека имаат проблем со стандардизација на квалитетот на горивото кое го добиваат (и дека Лукоил и МП земаат гориво од истото место).
Ги пренесов забелешките што се спомнати тука на форумот, и конкретно забелешката на Бушавиот. Веднаш ме прашаа од кои пумпи и кога е точено горивото за да направат интерна ревизија и контрола. Правев муабет со главниот инженер што е одговорен за горивата. Многу фин човек со многу трпение да му ги објасни работите на лаик како мене.