Баш оваа тематика ја разгледувам деновиве заради некои професионални потреби.
Тоа што „Лукс Оил“ го нарушувал (а претпоставувам и нелиценцираниот Шел) е трговска марка. Трговската марка се заштитува (и тој процес кошта одредена сума на пари, трае неколку месеци и важи 10 години) и со тоа се заштитува лого, слоган, боја (да, боја, Deutsche Telekom ја има заштитено конкретната розева боја) и останати обележја на една компанија.
При нарушување на трејдмарк, генерално може да се размислува во две насоки - создавање конфузија или намалување на вредноста на брендот.
Колку што успеав да сконтам, нашата легислатива за овие работи е директно препишана (односно, искомбинирана од) Американската и Европската. Соодветно на тоа, си имаме закони кои убаво ги дефинираат работите.