Автор Тема: Прашања и советување  (Прочитано 217917 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и советување
« Одговори #135 на: 24 Декември 2014, 11:02:13 am »
Најди со волтметар од радиото која жичка дава 12V при палење на радиото. Ако не, тогаш најди жичка што дава 12V на контакт на брава, ама тогаш стлно кога ќе дадеш контакт (и со исклучено радио) ќе ти биде активно појачалото.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен alexxx85

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 14
Одг: Прашања и советување
« Одговори #136 на: 24 Декември 2014, 11:41:44 am »
А дали ке биде ок да ставам осигурач од 50A(тој со каблите ми го дадоа) или треба послаб инаку се работи за ова појачало:
http://amp-performance.de/235-JBL-LC-A504.html

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и советување
« Одговори #137 на: 24 Декември 2014, 12:02:50 pm »
Да, е тој е заштита за акумулаторот и каблирањето. Овој осигурач, стави го на кабелот, што поблиску до акумулаторот. Заштита за самото појачало е неговиот 20а осигурач.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Martin

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 45
  • Можам и јас да возам полека ама некако ми е глупо.
Одг: Прашања и советување
« Одговори #138 на: 11 Јануари 2015, 22:46:53 pm »
Некој да не знае решение, на Yugo 55 со нови свекици додека работи моторот смета на радиото како да пуцкета, додека со старите свекици тоа го нема??

Поздрав. :)
Можам и јас да возам полека ама некако ми е глупо. xD

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Прашања и советување
« Одговори #139 на: 11 Јануари 2015, 22:49:27 pm »
http://ngkntk.co.uk/index.php/technical-centre/spark-plugs/resistor-plugs/

Старите свеќици ти се со резистор, новиве не се. Најди некои поквалитетни свеќици - ако е југо ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34290
  • Таков е животот... јебига
Одг: Прашања и советување
« Одговори #140 на: 11 Јануари 2015, 22:50:26 pm »
И јас имав ист проблем со Кадетот со чкарт Шампионки, ама ич не се сеќавам како го решивме проблемот.

Отсутен Martin

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 45
  • Можам и јас да возам полека ама некако ми е глупо.
Одг: Прашања и советување
« Одговори #141 на: 11 Јануари 2015, 22:53:44 pm »
Пробував и со онј филтерот што е пред радиото за шумови но не се реши проблемот, е сеа да најдам такви ако не.
Ок фала многу за информацијата. :)
Можам и јас да возам полека ама некако ми е глупо. xD

Отсутен Martin_GSM

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 891
Одг: Прашања и советување
« Одговори #142 на: 15 Јануари 2015, 20:30:44 pm »
јас ставив 2 кондензатори (како што се на разводникот) кај бобината, + од кондензаторот е на слабата жица што оди од бобина на разводник а - на каросерија

на радиото струја имам донесено директно од акомулатор(и + и - од клема), од ова имав поголемо подобрување иако знаеше пак да пецка понекогаш

јас на фичо ова го правев пред година дена не памтам точно како го средив оти знаеше од време на време пак да има шум, исто провери ја и главната маса(- клемата) зачисти ако има корозија кај што се спојува со каросеријата.

воглавно од лоша маса се јавува ова јас имав и шум од алтернаторот како виење се јавуваше на звучници од кога ја средив масата го нема и тоа

Отсутен stef_stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Прашања и советување
« Одговори #143 на: 09 Февруари 2015, 20:01:31 pm »
Во кола имам некое постаро радио и пред месец дена кога менував сијалички на шал табла, морав да го извадам. Од тогаш, радио станиците заебаваат ептен. Најверојатно нешто антената се има заебано, зашто на aux си е супер звукот. Станици на пониска фрекфенција 80-100, крчат, а над 100 се горе доле ок. Некое чаре?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Прашања и советување
« Одговори #144 на: 10 Февруари 2015, 10:50:33 am »
Oтвори го радиото и испрскај го со WD



Од 88-108MHz е FM

Отсутен stef_stef

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 303
Одг: Прашања и советување
« Одговори #145 на: 10 Февруари 2015, 13:30:24 pm »
Oтвори го радиото и испрскај го со WD

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Од 88-108MHz е FM

Што точно да испрскам со WD?

Aко праиме муабет за тој кондензаторот (или што и да е) на сликата, не е толку старо радиото :)
« Последно менување: 10 Февруари 2015, 21:26:05 pm stef_stef »

Отсутен Passat3B

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1726
Одг: Прашања и советување
« Одговори #146 на: 08 Март 2015, 21:19:31 pm »
Се работи за на другарче ауто или Тико поточно  ;D
Мада небитно тоа.. е сеа вака има постаро радио на касети и станици бира рачно со вртење на едно копче, кога работи колата има некој звук како даваш гас така се зголемува и тоа зуење во звучниците, и парно кога ќе пушти како дува посилно така и зуењето се зголемува а при изгасена кола само радиото вклучено го нема тој проблем.  ;D
Чаре некое?  :D

Отсутен UrSa1986

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1506
Одг: Re: Одг: Прашања и советување
« Одговори #147 на: 08 Март 2015, 23:21:10 pm »
Се работи за на другарче ауто или Тико поточно  ;D
Мада небитно тоа.. е сеа вака има постаро радио на касети и станици бира рачно со вртење на едно копче, кога работи колата има некој звук како даваш гас така се зголемува и тоа зуење во звучниците, и парно кога ќе пушти како дува посилно така и зуењето се зголемува а при изгасена кола само радиото вклучено го нема тој проблем.  ;D
Чаре некое?  :D

Немаше некоја жичка што се поврзува позади за тоа?

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Одг: Прашања и советување
« Одговори #148 на: 09 Март 2015, 09:04:03 am »
Еве еден извадок од елит секјурити мислам...

Za blokadu smetnji u kolima mozes primeniti sledeci savet. Deluje kad se lepo odradi.

Takozvana "blokada" koja se prodaje po radnjama sadrzi kondenzator od ~ 1uF koji se spaja na
stalni + bombine,,,,,,,,,, i kondenzator ~0,5uF koji se spaja na izlaz alternatora ( pa na masu).
To su kondezatori u specificnim kucistima,blok koji ima jedan izvod kao parce lima sa rupom za fixiranje na masu
i komad provodnika sa druge strane koji se kaci na bombinu ili alternator.
Blokada ima i caure sa otpornicima koji se igradjuju na visokonaponske kablove na svecicama i na centralnom izlazu iz razvodnika ,,,ali tu ne vidim neku logiku smanjivanja visokog napona na svecicama.

---Glavni ucinak je: Ako napajanje radija dovedes direktno sa akumulatora sa dva provodnika od 4 mm kvadratnih.
Naravno na + granu stavis osigurac ( odgovarajuce struje) odmah do akumulatora ( da ne zapalis auto ).
Hauba iznad motora mora biti dobro "na masi".
Antenski koaxialni kabl treba da ima dobru masu sa obe strane.
Antena mora biti montirana spolja ( van karoserije auta) a nikako neka elektronska zalepljena za staklo sa unutrasnje strane.
Na ovaj nacin smetnje koje poticu od "pucketanja visokog napona" trebale bi da ostanu unutar sasije
( Faradejev kavez i oklopljenost) a antena treba da prima cist signal van auta.

Kod starijih vozila ponekad je nemoguce "stvar profiltrirati" do te mere da moze i da se
uziva u muzici,na zalost rdja i losi spojevi su izvor pada napona i izvor smetnji koje radio dobija preko napajanja.


Отсутен Sans

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 142
Одг: Прашања и советување
« Одговори #149 на: 09 Март 2015, 23:35:00 pm »
Вакво нека набави, се поврзува на + од бобината и се штрафи на маса на возилото, би требало да се среди проблемот

анг: radio noise capacitor