Автор Тема: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi  (Прочитано 18360 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43710
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #60 на: 20 Август 2017, 17:20:24 pm »
^- Види, за новата инсигнија имаше едвај 3-4 коментари. Мондеово тера 4+ страни, така да добро е.
Грешка си, за фауве има 4+ страни, за мондеово 3-4 пораки се :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #61 на: 20 Август 2017, 17:27:50 pm »
^- Види, за новата инсигнија имаше едвај 3-4 коментари. Мондеово тера 4+ страни, така да добро е.
Од вложено/добиено тоа се добива. 34.000 за инсигнијата е превисока бројка за некој што бара кола на ново, а прениска за покажување пред народ.

Мондеово е доста поблиску до оние бројки што човек ги дава за нормална нова кола.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #62 на: 20 Август 2017, 18:44:40 pm »
Мондеото кога беше нов модел, гратис го даваа.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #63 на: 20 Август 2017, 18:58:10 pm »
38000 беше кога беше ново. Затоа и таква му беше продажбата.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #64 на: 20 Август 2017, 19:11:49 pm »
Затоа на Инсигнијата е таа цена. За некое време ќе биде помалку.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #65 на: 20 Август 2017, 19:34:29 pm »
Таа е цената пошто беше накитена со опрема. Почнува од 21к мислам.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #66 на: 20 Август 2017, 19:55:22 pm »
Таа е цената пошто беше накитена со опрема. Почнува од 21к мислам.
Уууу тоа е џам ако и нова дизел е 21! Најс.

Отсутен M3V8

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2672
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #67 на: 21 Август 2017, 11:32:36 am »
Mondeo e serizona kola, malce e steta so tolku slab motor da se vozi i da ne se iskoristat negovite performansi.
Ama ima luge i nameni kade ke si zavrsi super rabota.

Mene potrosuvackara izmerena bajagi niska me zacuduva.
6.2-6.5 gradska so klima.
Kaj mene novo Clio 1.5 dci godina ipol vozeno (mada ja retko go vozam) ne se spusta pod 7 gradska lete zimo.
Pretezno se vozi na kratki relacii pa mozebi toa ja kreva potrosuvackata.
Kako i da e, Mondeo tolkava gramada od kola samo 6 i nesto vo grad???
Grad , vo kakvi uslovi, guzva raboten den, ili vo nedela?


Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #68 на: 21 Август 2017, 11:36:29 am »
Mondeo e serizona kola, malce e steta so tolku slab motor da se vozi i da ne se iskoristat negovite performansi.
Ama ima luge i nameni kade ke si zavrsi super rabota.

Mene potrosuvackara izmerena bajagi niska me zacuduva.
6.2-6.5 gradska so klima.
Kaj mene novo Clio 1.5 dci godina ipol vozeno (mada ja retko go vozam) ne se spusta pod 7 gradska lete zimo.
Pretezno se vozi na kratki relacii pa mozebi toa ja kreva potrosuvackata.
Kako i da e, Mondeo tolkava gramada od kola samo 6 i nesto vo grad???
Grad , vo kakvi uslovi, guzva raboten den, ili vo nedela?


Па рачунај дека во време на тестов градот е растеретен, така да тоа е плус.

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7385
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #69 на: 21 Август 2017, 12:42:59 pm »
Како и да го вртиш, 7 градска за клио 1.5дци е многу.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #70 на: 21 Август 2017, 12:48:25 pm »
Mondeo e serizona kola, malce e steta so tolku slab motor da se vozi i da ne se iskoristat negovite performansi.
Ama ima luge i nameni kade ke si zavrsi super rabota.

Mene potrosuvackara izmerena bajagi niska me zacuduva.
6.2-6.5 gradska so klima.
Kaj mene novo Clio 1.5 dci godina ipol vozeno (mada ja retko go vozam) ne se spusta pod 7 gradska lete zimo.
Pretezno se vozi na kratki relacii pa mozebi toa ja kreva potrosuvackata.
Kako i da e, Mondeo tolkava gramada od kola samo 6 i nesto vo grad???
Grad , vo kakvi uslovi, guzva raboten den, ili vo nedela?



Во нормални услови со набиен сообраќај во Скопје дизелите се околу 7.5 литри градска.

Каков сака нека е дизелот и технологијата, зафатнина или моќност, условите за експлоатација се такви што е невозможно да го спуштиш под 7 со стискање заби.

Тоа дека дизелот троши 5 или максимум 6 литри во град, може во детска градинка да го раскажуваат на куклена престава.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #71 на: 21 Август 2017, 12:49:29 pm »
Како и да го вртиш, 7 градска за клио 1.5дци е многу.

Јас имам таква и појше од 5,5 не мрднала. Мојата е 75 коња.

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3257
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #72 на: 21 Август 2017, 12:53:24 pm »
Како и да го вртиш, 7 градска за клио 1.5дци е многу.

Јас имам таква и појше од 5,5 не мрднала. Мојата е 75 коња.

Овој просек 5.5 ти е изведен врз база на возење низ градски услови во текот на цела календарска година?

Опфатен ти е сообраќајот од 08:00-09:30 и од 16:00 до 18:00?
Опфатени ти се екстремно зимските температури од -20, и екстремно топлите денови каде што е невозможно да возиш без клима?

Или просекот ти е изваден од 5 одења до Центар во периодот 20 Јули - 15 Август кога живо пиле нема на улица во шпиц термините?

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #73 на: 21 Август 2017, 12:55:14 pm »
Шпиц или полушпиц мојот дизел не троши под 7 никад, зимно време си крка и до 9.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Ford Fikus

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 421
  • Ford Focus 1.4 mk2.5
Одг: CARclub Тест: Ford Mondeo Business 1.5 TDCi
« Одговори #74 на: 21 Август 2017, 13:29:23 pm »
Како и да го вртиш, 7 градска за клио 1.5дци е многу.

Јас имам таква и појше од 5,5 не мрднала. Мојата е 75 коња.

Овој просек 5.5 ти е изведен врз база на возење низ градски услови во текот на цела календарска година?

Опфатен ти е сообраќајот од 08:00-09:30 и од 16:00 до 18:00?
Опфатени ти се екстремно зимските температури од -20, и екстремно топлите денови каде што е невозможно да возиш без клима?

Или просекот ти е изваден од 5 одења до Центар во периодот 20 Јули - 15 Август кога живо пиле нема на улица во шпиц термините?

Одење на работа во 8, работам на центар. Враќање во 17 попладне. Цела година е просекот. И да, со клима фул или на -20. Да дополнам дека ја шифтам над 2,000 обртаи?