Автор Тема: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа  (Прочитано 64470 пати)

Отсутен Bravo

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1719
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #180 на: 19 Јули 2017, 01:09:13 am »
Зависи колку е стара колата од лагер. Ако е од 2013 и седела позади салон, таа кола и нејзините делови поминале низ 4ри зими и 4ри лета
пред вие да ја купите.  Ако е од рецимо март оваа година, ондак нема причина зашто да се проблематизира лагерот. Исто како кога купуваш гуми. Јас би купил кола од тазе лагер, да речеме од тековната година.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #181 на: 19 Јули 2017, 08:14:05 am »
Миле, проверен ти е изворот зошто да не се купува од лагер или само онака колку да се каже ?
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #182 на: 19 Јули 2017, 09:08:48 am »
Миле сеа ќе рече тие на лагер се 3та или 7ма класа на автомобили, зошто на тие во фарбиката знаат кога прават за македонски пазар, да ставаат полоши пластики, дур ја монтираат шал таблата да пијат по една ракија/водка и затоа да има луфта помеѓу панелите, моторот е со полош квалитет намерно итн....

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54985
  • Махер
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #183 на: 19 Јули 2017, 09:13:57 am »
Да не испадне дека нашиве прават некои дубари отпосле, а не дека колите што доаѓаат се 5та класа?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6478
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #184 на: 19 Јули 2017, 09:22:21 am »
Какви дубари, кажете конкретно со примери. Козметичка поправка поради невреме, штета при транспорт за мене не е дубара.

Јас знам кога во 2013 го носеа новиот голф во Македонија трендлајн како акција вклучуваа алуминиумски бандажи. Арно ама тие бандажи што ги нудеа не се оригинал, 102.% тука преправале монтирале. Вероватно идат со челични бандажи со раткапни, они ги вадат и ставаат демек оригинални бандажи за голф а тоа нема врска. Еден наш член има баш таков голф, со "оригиналните" бандажи.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #185 на: 19 Јули 2017, 09:34:17 am »
Малце забега темава. :)

Апдејт после посетени салони и две тест вожњи:

- Хјундаи и30 отпаѓа. Може да се донесе ама со основен дизел мотор се фаќа над 20000 Еур.
- Мазда 3 2.2 150кс Challenge. Одлична кола со супер изработка, цената е доста висока со оглед на појакиот мотор.
- Киа Сид - во исчекување на тест возење.
- Шкода Октавиа - исто
- Сеат Леон - отпаѓа.
- Форд Фокус 1.5 тдци 120 Синк, возев 95кс мотор на тест, прилично бучен и во град, друго е ок, има 6-то степен менувач, е сега не можев да го тестирам на угорница, кривини или автопат. Влегува во буџетот.
- Фиат Типо, не го возев, не ми остави добар впечаток во салон, иако со цена ќе дојде и поефтино од Фокусот.
- голф, по поплаката, во ново исчекување за тест возење.
- Тојота Аурис Хибрид, по читањето ривјуа: скептичен за потребата од менување на стил на возење, и односот на автопат. Ентериерот е пријатен. Ќе има тест возење.
-Опел Астра 1.6 цдти 110, ок впечаток, ќе треба тест возење.

Генерално приметив дека сите дилери сакаат да продадат од лагер или во пристигнување, што е разбирливо, ама од друга страна најчесто не е со соодветна опременост.

Пропуштив нешто? (Француските се намерно изоставени, исто со Ауди, Алфа, Хонда, Мерцедес, БМВ - последните од очигледни причини :) )

Ако не е тајна, зошто толку строго против Французите? Би претпоставил дека Renault Megane и Peugeot 308 би имале што да понудат.

Исто така, зошто не Seat Leon?
Леонот ме разочара со ентериерот.

За француските коли, едноставно не ме привлекуваат.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20663
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #186 на: 19 Јули 2017, 09:40:02 am »
Ok, fair enough :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #187 на: 19 Јули 2017, 09:54:49 am »
Јас можам да кажам дека ЕУ-Реимпорт новите коли во Германија се едно 5-7к евра поевтини отколку колите наменети за германскиот/домашен пазар.
Зошто е тоа така, не знам.

Најверојатно има разлика во нивото на опременост и опции.

едит:
Гледајте ги цените за Deutsche Ausführung споредени со EU-Ausführung.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Limousine&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&gn=52070%2C+Aachen-Haaren%2C+Aachen%2C+Nordrhein-Westfalen&isSearchRequest=true&ll=50.7959332%2C6.0958906&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&rd=100&scopeId=C
« Последно менување: 19 Јули 2017, 10:00:09 am Luki Junior »
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #188 на: 19 Јули 2017, 10:17:49 am »
Јас можам да кажам дека ЕУ-Реимпорт новите коли во Германија се едно 5-7к евра поевтини отколку колите наменети за германскиот/домашен пазар.
Зошто е тоа така, не знам.

Најверојатно има разлика во нивото на опременост и опции.

едит:
Гледајте ги цените за Deutsche Ausführung споредени со EU-Ausführung.

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/search.html?categories=Limousine&cn=DE&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&gn=52070%2C+Aachen-Haaren%2C+Aachen%2C+Nordrhein-Westfalen&isSearchRequest=true&ll=50.7959332%2C6.0958906&makeModelVariant1.makeId=22900&makeModelVariant1.modelId=10&maxPowerAsArray=KW&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minPowerAsArray=96&minPowerAsArray=KW&rd=100&scopeId=C
Има разлики во даноците во земјите и може опременоста да е различна, пр. Помалку воздушни перничиња.

Ако е за тоа, во Германија има и Tageszulassung, тоа е колата извадена од салон само, со 20% попуст. Ама нели, ние не сме во Германија.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5039
  • The Spartan General
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #189 на: 19 Јули 2017, 10:24:55 am »
....

Зборувам конкретно за нови возила. Tageszulassung веќе не е ново возило. По документи има сопственик, иако дефакто ти си првиот.
Ние не сме Германија, да. Ама во Германија јас би си купил Дојче Аусфјурунг, а не ЕУ Аусфјурунг.   :)

пс. Ако си во Германија, зошто запнуваш да е гланц ново возило во Македонија?

Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #190 на: 19 Јули 2017, 11:24:23 am »
....

Зборувам конкретно за нови возила. Tageszulassung веќе не е ново возило. По документи има сопственик, иако дефакто ти си првиот.
Ние не сме Германија, да. Ама во Германија јас би си купил Дојче Аусфјурунг, а не ЕУ Аусфјурунг.   :)

пс. Ако си во Германија, зошто запнуваш да е гланц ново возило во Македонија?
Не сум во Германија.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29665
    • CARclub.mk
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #191 на: 19 Јули 2017, 12:13:48 pm »
Реекспортот е едноставен.

Производителот на дилерот во Македонија му дава цена од (измислувам) 15.000 евра (поради пазар, мала продажба, итн, итн). На дилерот во Германија му дава цена од (измислувам) 18.000 евра.

Дилерот во Македонија му ја продава на дилерот во Германија колата за (измислувам) 16.500 евра, наместо Швабо да ја купува од производителот директно. Ем (ултра) лесни пари за нашиот, ем дилерот во Германија стаил 1500 евра во џеб у старт.

Секако, ова е генерализирано до бесвест, и сигурно има уште мал милион бирократски трошоци и заебанции, ама начелно, тоа е тоа.

Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #192 на: 19 Јули 2017, 15:11:11 pm »
Фала за мислењето! За астрата уште чекам цена, иначе Тојота хибридот е 18990. Фокус за 14000 е ист со типото, овој што го сакам го даваат за 18000. Октавиа ќе биде исто околу 18000 со 1.6 тди 115. Голфот веќе доаѓа 19900 со 1.6 115 Комфортлајн, и тоа забегува. Киа не знам колку ќе биде.

Кај Хјундаи доаѓа иста цена и30 со Туксон. Тоа е најсмешното.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Cekaj sega, kaj Focus vikas ti bi go sakal sync nivo na oprema so 120ks.
Toa spored cenovnik e 2.000eur poskapo od onoj sto go davaat za 14.000-trend so 95ks. Spored toa bi trebalo 16.000 da bide ovoj "tvojov" a ne 18. Ili si dodavas plus doplati od cenovnik?
Focus-ov e prilicno star model i bi trebalo so dobar popust da odi-kako i sto odi za 14000. Isto i Kia-ta, i ovie ne bi trebalo da bidat poveke od 16000 so celata oprema sto ja sakas. Octaviata, bidejki stanuva zbor za skoda, i za nea ne bi trebalo da se dadat poveke od 16000 so "pobogata" oprema.
Voedno, ovaa klasa na vozila so "osnovna" oprema (za mene sosema dovolna) dizel treba da se dvizat 14-15.000 vo zavisnost od modelot i proizvoditelot. I ne bi trebalo mnogu nad 15 da se dava. Ako sakas plus trakataski ima klasa pogore-da ja nareceme pasat klasa.
Jas vaka razmisluvam, drugi se palat na opremi i motori. Ama mene ne mi e bitno dali mozam straza da ja kacuvam so 120 polna kola+klima.
Da se vratime na temata, pak zabeguva.

Отсутен hanacloud

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 226
  • Barcelona Mystery Blue
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #193 на: 19 Јули 2017, 22:17:46 pm »
Фала за мислењето! За астрата уште чекам цена, иначе Тојота хибридот е 18990. Фокус за 14000 е ист со типото, овој што го сакам го даваат за 18000. Октавиа ќе биде исто околу 18000 со 1.6 тди 115. Голфот веќе доаѓа 19900 со 1.6 115 Комфортлајн, и тоа забегува. Киа не знам колку ќе биде.

Кај Хјундаи доаѓа иста цена и30 со Туксон. Тоа е најсмешното.

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Cekaj sega, kaj Focus vikas ti bi go sakal sync nivo na oprema so 120ks.
Toa spored cenovnik e 2.000eur poskapo od onoj sto go davaat za 14.000-trend so 95ks. Spored toa bi trebalo 16.000 da bide ovoj "tvojov" a ne 18. Ili si dodavas plus doplati od cenovnik?
Focus-ov e prilicno star model i bi trebalo so dobar popust da odi-kako i sto odi za 14000. Isto i Kia-ta, i ovie ne bi trebalo da bidat poveke od 16000 so celata oprema sto ja sakas. Octaviata, bidejki stanuva zbor za skoda, i za nea ne bi trebalo da se dadat poveke od 16000 so "pobogata" oprema.
Voedno, ovaa klasa na vozila so "osnovna" oprema (za mene sosema dovolna) dizel treba da se dvizat 14-15.000 vo zavisnost od modelot i proizvoditelot. I ne bi trebalo mnogu nad 15 da se dava. Ako sakas plus trakataski ima klasa pogore-da ja nareceme pasat klasa.
Jas vaka razmisluvam, drugi se palat na opremi i motori. Ama mene ne mi e bitno dali mozam straza da ja kacuvam so 120 polna kola+klima.
Da se vratime na temata, pak zabeguva.
Во право си, така треба некако да биде спуштена и оваа цена, ама не е. Се работи за возило што им е веќе нарачано, јас ништо не додавам, така да од тие каталошки 19400 се додава 500еур за металик боја, 320 за темпомат и 280 за двозонската клима и други ситници за вкупно 220еур. И да, математиката вели не се исплати за тие 18000, со оглед на тоа што Голф 1.6тди (иако без темпомат) е 300 Еур повеќе.

Од Киа тешко дека ќе добијам се за 16000 затоа што нели немаат таква на лагер.

За Октавиа мислам дека си далеку со цената, најверојатно дека моделот им е со фејслифт.

Еве кога сме кај таа тема, за астрата што би кажал?

Gesendet von meinem Redmi 3S mit Tapatalk


Отсутен ogledalo

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 615
Одг: Нов автомобил до 18000 Еур, дизел, компакт класа
« Одговори #194 на: 19 Јули 2017, 23:16:18 pm »
Imas cena za astra? Za opel barem imas nekolku prodavaci i mozes da prasas kaj site, da vidis koj ke ponudi najfobra cena. I koja astra bi ja gledal, enjoy + dodatoci, ili dynamic.
Ne mi izgleda deka e nesto dobra cenata, ama vidi si.
Na kraj provozi gi vo ist den po moznost kolite sto ke ti bidat vo najtesen krug i ke vidis sto ti pravi najveke merak. Neznam dali mozes asalna test voznja da napravis kaj nasive prodavaci, da izvozis barem 50-100km/1 saat i na obikolnica i na vodno i niz guzva niz grad ili obicno e edno krugce od max 5km/5min.