My eyes still don’t understand the headlights, which I believe are quite similar to the ugly headlights of the BMW 1-Series. Additionally looking at the side view, I don’t like the end of the rear window because it lacks of personality and looks more like a Subaru.
https://fiatgroupworld.com/2015/07/08/what-i-think-about-the-giulia/
И кога ќе ги погледнеш сликите што ги ставил во постот, сфаќаш дека благе везе нема што збори.
Објективно, на 95% од алфистите да им се понуди Suzuki S-Cross со значка од Алфа ќе го бранат до гроб дека е најубавата кола на светот.
Није тачно, Стелвио за огромен дел на фановите не ја заслужува значката и „штитот“ напред, во поглед на дизајн.
Мислам дека сите можеме да се согласиме дека стварно е тешко да се стигне дизајнот на 159 и Брера. Мито и Џулиета беа првиот чекор наназад, а Џулија не е толку ружничка, колку што очекувањата беа преголеми.
Никој не го побива фактот дека не е толку складна како 159. Брерата има чудни пропорции гледана од профил, пробале long nose, short tail филозофија ама t од tail немаше колата, гепекот во балонче завршува. Кога ќе се тргнеш од профил и ќе гледаш други агли, има
убави дизајнерски елементи.
Хауевер, мислам дека најголемиот проблем што јас субјективно го имам со Џулија се тркалата. Не видов stock тркала што изгледаат убаво. Од друга страна..
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Се согласувам до некаде со тркалата, цивилните верзии се скрпени, не е посветено внимание. Тие од Quadrifoglio (поубавите) стојат фино и на такси верзијата на колава.
Како и да е, убавината е субјективна. Стварно убава кола немало одамна, според мене, во целата авто индустрија. Исто според мене, оваа е една од поубавите, ако додека ја гледам со прст покријам некое стварче што не можам да го поднесам.