Автор Тема: Bmw E39 528i  (Прочитано 94661 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #435 на: 15 Февруари 2020, 18:32:16 pm »

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
Бордел! Пи*иња се отвараат ко кокичиња у фебруар! ;D
Само напред Бузуки! ;)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #436 на: 15 Февруари 2020, 18:32:49 pm »
Кај лајсните е топ ама црвеново од доле вади подитно.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #437 на: 15 Февруари 2020, 18:43:21 pm »
Црвеното се лед ленти кои ја мењаваат бојата со далечинско.. Е незнам зошто портокалевото светеше до пред 2 месеци али наеднаш нешто се деси и сега кога ќе притиснам портокалево се пали некоја виолетова боја.. Незнам дали има чаре (немам побарано) или па да земам ново.. (околу 500 денари е комплет)...

Иначе сега бело стои..

Отсутен Ipkisija Meskosa

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8645
  • Пичлеме
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #438 на: 15 Февруари 2020, 18:48:59 pm »

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #439 на: 15 Февруари 2020, 18:51:13 pm »

Отсутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5831
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #440 на: 15 Февруари 2020, 19:16:58 pm »
Џоа пуф направил си го 😁

Sent from my VTR-L09 using Tapatalk


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #441 на: 25 Јуни 2020, 19:42:28 pm »
Да пишам во темава што има ново, го регистрирав пред 1 недела, му променив уље adinol (сега за сега е одлично), сите филтри..

Почна да капка од кај капачката за вентилите, забележав дека е пукната (како и кога незнам), пробав да ја лепам секако па никако не бидуваше и на крај земав друга здрава капачка и нов диктон..

Е сега ме зафркава нешто сервото, палам колата пред некој ден вртам на воланот има серво али е доста тежок воланот. Понекогаш знае кога ќе ја запалам да биди лесен неколку секунди..
На мисла сум дали да пробам да го мењавам атф-от или па замината е серво пумпата ? Некој совет искуство ?
Тоа резерварчето го отворив, мотам воланот ништо не се дешава нема никаква циркулација а сервото се слуша како што зуи (поготово скроз ко ќе измотам воланот)...

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #442 на: 25 Јуни 2020, 20:36:18 pm »
отидена е серво пумпата  :-\

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #443 на: 27 Јуни 2020, 01:19:11 am »
Денеска влагам во колава вртам воланов кога приметувам има серво... Целден ја возам нема гајле све си е нормално.. втф..

Сумљам уље да има капнато на пк каишот па пумпата да нема вртено, друга причина не гледам..

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #444 на: 27 Јуни 2020, 08:47:47 am »
гремлините напаѓаат   ;D ;D ;D

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20107
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #445 на: 27 Јуни 2020, 15:02:49 pm »
Последен бран живот пред да откаже скроз.

Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #446 на: 22 Август 2020, 01:10:05 am »
Ме јади малер некој во последно време...  Пред 1 месец ставив нова половна перка (одвај најдов со 3 жици) за 130евра ја монтирав и све си е одлично..

Пред 1 недела пак кога ќе загрее почнува да ми свети системот/абс/извичник... Лани истото ми го правеше али на компјутер даваше заден десен сензор.. Сега па заден лев сензор и тогаш чарето беше мењавање на друг абс модул..
Е сега некој што се разбира да ми кажи дали можи да е некој проблем со колава или па таква му било судбината ? Прилично голема температура достигнува, до толку да неможи да се пипни пумпата (пошто се наоѓа одма над граната)..

Дали некој знае или да ми препорача мајстор што можи да го среди абс модулот ? Тоа губи контакт кога ќе подзагрее колата па ваљда треба да се појача лемот... При возење на отворено нема никаков проблем..

Отсутен zvonkog

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1069
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #447 на: 22 Август 2020, 08:56:10 am »
не е на исто место, ама веројатно истата болка  ;D од 18.00м па натаму



едит: еве го на е39, со поинаков совет:


Отсутен Бузуки

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6297
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #448 на: 22 Август 2020, 15:51:52 pm »
Тоа на е39ката истиот проблем и кај мене.. Решение е или друг модул или да се репарира истиот..

Пред 1 година имав исти проблем и купив друг половен модул кој функционираше одлично до пред некое време... И сега ќе купам друг модул али работата е што треба да се испита зошто толкава топлина му оди и доаѓа до проблем..

Гледам по интернетов луѓе ставаат некаква заштита али колку е ефикасна незнам..






« Последно менување: 22 Август 2020, 16:02:16 pm Бузуки »

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5653
Одг: Bmw E39 528i
« Одговори #449 на: 22 Август 2020, 18:10:54 pm »
Epa izvadi od vectra b nekoja rasturena pod zadniot lonec imas eden plus pleh kako ovoj sto e na klipov koj ja sprecuva toplinata od auspuhot i bagaznikot. Baska mozes da go oblikuvas kako sakas ne e mnogu debel i da go zastitis modulot.