Веќе на една друга тема напишав за проблемите што ги имав со десниот фар. Незнам како (веројатно моја вина) горниот дел од фарот што е испод хауба беше искршен на неколку места. Веројатно при затварање на хауба еднаш имав оставено алат врз фарот и поради силината кога се затвара хаубата фарот пукнал. Приметив пред некоја недела многу кондензираше фарот, па со селотејп и епокси лепак доста помогна да кондензацијата се намали. Последниве неколку дена уствари фарот беше сув ама при влажно време кога се вози колата кондензацијата повторно се појавува и многу идеше на нерви.Исто така кога надвор беше ладно а колата беше возена, после тоа кондезацијата повторно се појавуваше, иако мала сепак ми идеше на нерви.
После безброј изгледани видеа на јутуб како се менува фар, одлучив да купам половен и го сменив. Целата процедура траеше не повеќе од еден час и се помина во најдобар ред.
Фарот го најдов на ибеј од германија 95 евра.
Процедурата е следна
Првин се вади предната маска, има само 2 штрафчиња и само претпазливо
Вкупно има 4 места на кој фарот е прицврстен и најзаебана е локацијата покрај браникот и мора таму да се извади малце браникот за да се оштрафи еден штраф.
После тоа вниаметелно се вади, се става стариот е се враќаат сите пластики назад.
Иначе половниот фар дојде со сијалички али ги сменив со тие што веќе ги имав на стариот фар.
Тоа е тоа.