Автор Тема: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI  (Прочитано 87222 пати)

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #285 на: 14 Јуни 2020, 12:41:55 pm »
Денес на 86947км пројден технички преглед без никакви забелешки а издувните вредности co и ppm беа најниски што е можно, како за нова кола со 0 км  8)




Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #286 на: 07 Август 2020, 14:29:14 pm »
Вчера малце зачистив под хауба доста прашина се има собрано и плус да пробам новата четка и средството за чистење https://shop.rrcustoms.com/en/products/rrc-apc-1l-298.html. Направив раствор 1:4 и топ испадна, многу лесно нечистотијата се вади од површина.

Пред


После 20 минутно чистење





Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #287 на: 07 Август 2020, 18:08:45 pm »
А шо мајка бараш да го чепкаш под хауба, ајде да го фатила некаква поплава или да си заглавил во некоја длабока кал, ама не гледам поента да се „чисти“ под хауба.

Под хауба јас мислам дека не треба да се чисти за да можеш лесно и брзо да воочиш ако се појави некој дефект, да капе гориво или масло, да тече антифриз, да има флеки ако некаде има краток спој или слично, да биде воочливо ако некој некаде чепкал. Моторот е затворен систем и површинска нечистотија не му пречи.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #288 на: 07 Август 2020, 18:14:55 pm »
Прашина на кола не пречи па верувам пак ја переш колата еднаш неделно?

Ова додуша навика ми е станато при крај на лето едно чистење и после зима.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #289 на: 07 Август 2020, 18:24:55 pm »
Мијам кола еднаш во две недели или почесто ако има потреба, зависи каде е паркирана и дали е усрана од птици.
Ама едно е хидиена надвор (естетски) и внатрешно ама не гледам потреба да се чисти мотор. Кеиф ти прави? Колку пати отвораш хауба месечно?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #290 на: 07 Август 2020, 18:50:45 pm »
Месечно отварам 4-5 пати да турам течност за стакла. Нормално дека ми прави ќеиф, колата е купена нова и сакам да го задржам новиот изглед колку што може повеќе. Но не се ни потресувам ако има по некоја гребаница или удари од камчиња.

На пример, во вторник ја носам на сервис имам закажано и мене ми е битно на тој што ќе ја сервисира колата да види дека е чисто и средено, несакам да носам кола полна со прашина, пчели, оси, мушички и песок. Да, овде такво е поднебјето многу се собира ситен песок.


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #291 на: 07 Август 2020, 18:52:25 pm »
Добро, ако ти си имаш добра причина за да го правиш тоа fine by me :)

Good work.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #292 на: 07 Август 2020, 18:57:29 pm »
А шо мајка бараш да го чепкаш под хауба, ајде да го фатила некаква поплава или да си заглавил во некоја длабока кал, ама не гледам поента да се „чисти“ под хауба.

Под хауба јас мислам дека не треба да се чисти за да можеш лесно и брзо да воочиш ако се појави некој дефект, да капе гориво или масло, да тече антифриз, да има флеки ако некаде има краток спој или слично, да биде воочливо ако некој некаде чепкал. Моторот е затворен систем и површинска нечистотија не му пречи.


Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #293 на: 11 Август 2020, 12:02:37 pm »
Бидна денеска трет редовен сервис на 90.000км. Сменето е

- уље 0w30 504/507
- филтер за уље
- филтер во кабина
- промена на течност за кочници
- генерална инспекција на возило и дотурено е 200 грама антифриз (100 грама концентрат и 100 грама дестилирана вода)

То е то, нареден сервис на 120000 а веројатно и порано ако дојде време за промена на дискови/плочки ама немаат гајле еве после 90.000 уште е фабрика на мое големо задоволство.


« Последно менување: 17 Август 2020, 08:19:03 am vlatko.klp »

Присутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6446
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #294 на: 11 Август 2020, 13:09:21 pm »
Под хауба јас мислам дека не треба да се чисти за да можеш лесно и брзо да воочиш ако се појави некој дефект, да капе гориво или масло, да тече антифриз, да има флеки ако некаде има краток спој или слично, да биде воочливо ако некој некаде чепкал. Моторот е затворен систем и површинска нечистотија не му пречи.

Баш е обратно. Кога е чисто се гледа каде и точно капи, линее. Валкан, мрсен мотор однеси му и ќе ти речат, да го исчистиме првин да се види каде е точно дефектот, или ќе ти речат ти да го однесиш некаде да ти го измијат моторот.

Друго, ако ти работат под валкана хауба или валкана каросерија, рачунај и внатре ќе ти ја донесат калта/ мрсното, на седишта/волан.

Отсутен Diesel

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6152
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #295 на: 11 Август 2020, 15:53:58 pm »
А бе остај го Миле...

Отсутен DarthJe5us

  • Авиону, сломићу ти крила..
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20115
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #296 на: 11 Август 2020, 17:15:36 pm »
Бидна денеска трет редовен сервис на 90.000км. Сменето е

- уље 0w30 504/507
- филтер за уље
- филтер во кабина
- промена на течност за кочници
- генерална инспекција на возило и дотурено е 200 грама антифриз (100 грама концентрат и 100 грама дестилирана вода)

То е то, нареден сервис на 120000 а веројатно и порано ако дојде време за промена на дискови/плочки ама немаат гајле еве после 90.000 уште е фабрика на мое големо задоволство.


Сервисираш на километри или на време поминато?

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6480
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #297 на: 11 Август 2020, 18:02:43 pm »
И тоа и тоа. 2 години/30.000 е уље и филтри што попрво дојде а секоја година е инспекција која што обично е промена на кабински филтер и општа проверка. Ама секако јас тие 30.000 ги поминувам за помалце од 2 години.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #298 на: 13 Август 2020, 11:40:14 am »
Под хауба јас мислам дека не треба да се чисти за да можеш лесно и брзо да воочиш ако се појави некој дефект, да капе гориво или масло, да тече антифриз, да има флеки ако некаде има краток спој или слично, да биде воочливо ако некој некаде чепкал. Моторот е затворен систем и површинска нечистотија не му пречи.

Баш е обратно. Кога е чисто се гледа каде и точно капи, линее. Валкан, мрсен мотор однеси му и ќе ти речат, да го исчистиме првин да се види каде е точно дефектот, или ќе ти речат ти да го однесиш некаде да ти го измијат моторот.

Друго, ако ти работат под валкана хауба или валкана каросерија, рачунај и внатре ќе ти ја донесат калта/ мрсното, на седишта/волан.

Напротив. Тогаш ќе го измиеш моторот кога ќе има потреба и кога ќе тече уље. До тогаш само е изгубено време и ризик.

Отсутен GTI16V

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 698
  • It ain't GTI if it's not 16V
Одг: VW Golf MK7 Variant 1.4 TSI
« Одговори #299 на: 04 Септември 2020, 14:09:56 pm »
Која разлика таму и овде кај нас, јас трет сервис ќе правам месецов, за 3 години имам пројдено цирка 32 000 км. Да видам годинава колку ќе ме крстат.