Колку км поминуваш со еден редовен сервис?
Секоја чест за километражата
Ако прашуваш за уље го менувам на 30.000 односно ќе му дојде на секои 15тина месеци.
Сервисот според упатство и така како што го правам во официјален сервис и поделен на два дела. Имаш инспекција која што е првин на 2 години а после тоа секоја година а вториот дел е тој редовен сервис ние шо си го викаме кога станува збор за промена на уље.
Пошто поминувам 30.000 за помалку од 2 години, до сега инпекцијата и сервисот секогаш се совпаѓаат но наредна година фебруари некаде за прв пат ќе правам инспекција без редовен сервис односно промена на уље. Тоа значи дека само ќе ја проверат колата, подвозје, кочници итн. и ќе ми променат течност за кочници и филтер за кабина. Па после неколку месеци (април-мај) ќе дојде време за редовен сервис каде што ќе се смени само уље и филтер за уље но без инспекција. Малце комплицирано од прва али мене ми прави смисла.
На 78.900 км пред една недела на 27 октомври монтиран зимскиот сет. Летниот сет нема да го монтирам наредна пролет гумите се веќе на 2мм и се многу гласни. Веројатно нареден избор ќе ми биде Michelin Primacy 4.
Stavi gi na lista Hankok ventus prime 3 koga ke biras gumi.
Gi montirav pred mesec dena, zameniv izvozeni Primacy 3, mnogu prijatno iznenaden.
Se mislev za Primacy 4, i ne zgresiv. Dali deka be izvozeni Michelinot (mada i ne do tolku, 35k) ama ko druga kola mi dojde i komforna i stabilna.
Hankokov e stvarno odlicna guma i po extra cena.
Проблемот со гуми е што неможеш да ги тестираш лично на своја кола па после да направиш избор. Поради фактот што летниве се вентус 2 едноставно не ми прават мерак гумите воопшто и одвај чекам да се отарасам од нив. Тоа не значи секако дека вентус 3 се лоши или па имаат нешто заедничко со вентус 2, барем колку што гледам на слики и шарата е прилично различна. Али ќе видам тоа после 5-6 месеци.
Од мое лично искуство како што поминува времето, се додека купиш гума од средна класа или премиум нема да се заебеш првите две сезони, ама подобрите гуми ги држат истите перформанси и во третата, четвртата сезона и тука е разликата. Се разбира, има и премиум гуми т.е конкретни модели кои што се со лош квалитет но тие брзо ги менуваат со нов модел (на пр. алпин 5 од мишелин беше катастрофа невидена на сите тестови и за неполни 2-3 години веќе излегоа со алпин 6).