Теоретски гледано, стокецот бааѓи често сум го возел така... 140 ми беше макс, на автопат беше цепан 130... додека да стигне до 130 в крај туражата, али од како го завозев јас, за 2 год продува
што знам пак ќе речам има оптимална експоатација секоја машина... по таа италијанска логика треба и шлепериве да ги издувуваат, е ссфа замисли шлепер 150 да цепа
Некои товарни возила умаат блокажа на 70-80км, па тераат со години... мада шлепери се, не се коли али машина и тоа е.... адитивите би требало да имаат ефект и брз "вадење маста ", а чриметив на голфот (дизел) дека усисната фаќа гареж, па откако ка исчистив имаше забележлива таџлика. Од тука, оил кетчер ( имаше некој направено на форимов) би било добра идеја.