Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 55470 пати)

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
50к истера со исто уље или?
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
50к истера со исто уље или?
Он користи Long Life, камионско масло за да може да вози 50.000 км.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Смее така? Прв пат слушам, мене баш ми е кејф пред време да го сменам уљето повеќе ми влече наредни 100тина километри после промена ;D
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Не нема ништо на дијагностика, бев на сервис, беше на тунел и ми кажаа дека е тоа, дека треба да се вози на подолги релации со поголеми вртежи.

Инаку ова ми се појави како што кажав, еднаш во Германија при тестирање на максимална брзина(210км) и ете сега така што го “помалтретирав“ на повисоки вртежи.

Баш и во сервис ме прашаа дали јавува проблем со уље или мотор, обично јавувало проблем кога бил затнат катализаторот, ама не било ништо страшно.

Баш денес возев така 50км да видам дали е се во ред, дали пак ке се појави, но ништо, се си е ок.

Читај полека и се по ред, не само тоа што ти одговара. Моторот е ок, не се секирај. 

клен, кај прочита со едно уље? Само тролате, ништо паметно немате да кажете друго. Секоја година го менам и зошто возам подолго и еднаш годишно дотурам по 1л.

Ке пробам како што има објаснето поназад, прво 4та 3500-4000, па 5та 3500, ако не ме спипа полиција и потоа моторно кочење и ке видеме дали ке јаве нешто. На 15ти за Гетебург и ете шанса за проба.

Отсутен Klen

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2327
  • Продавам течност за жмигавци
Не те тролам бе брат не те разбрав
Замисли да си кола и да ти вградат плин :(
Попрво оди кај некој дома во гаража него во М Кар поголеми ти се шансите да си ја средиш колата

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13717
https://en.wikipedia.org/wiki/Italian_tuneup

Дали спорото и летаргично возење низ град на кратки растојанија навистина може да ја „затне“ колата, т.е. да не влече како што треба или па да почне да трокира/да не прима гас ?

Јас иако ги сменив пумпата и филтерот за бензин на Уното (999cc бензин/плин, 45 коња), работеше добро на бензин некои 1000 километри, после почна да трокира и слабо да ја прима гаста. Возам претежно на плин, градска вожња. Денеска ја издував колата  на обиколница, еднаш на плин, еднаш на бензин држејќи ја на максимална брзина (140км/ч ;D) по минута-две, па после возев во четврта 120км/ч и после тоа нормално си ја возев. Почна да работи добро на бензин и ја прима гаста како што треба, т.е. сега поубаво работи на бензин отколку на плин, а претходно на бензин трокираше и понекогаш знаеше да изгасне. Дали е ова резултат на издувувањето на високи вртежи или нешто друго се опраило самото од себе ?

Какви искуства имате и колку често ја издувувате колата на високи вртежи ?


Според мене најдобриот начин на „средување“ на возило кое долго време е возено на кратки релации.

Многу пати до сега се покажало како одлично решение, особено кај постари возила.

Во Битола си имаме дури и специјален пат за ова - обиколницата за накај Охрид (пред Карачи ;D ), по угорницата или ако ептен некогаш треба повеќе „развозување“ одиме до Ротино и назад.

После ова возење, моторите работат многу многу многу посмирено, се намалува потрошувачката можеби и повеќе од 1 литар на 100км. Зборувам пред се за стари возила, карбураторски.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Ова е слика по Италиански тјунинг, со скоро 1 литар помала потрошувачка,
при издувувањето на излез од Скопје, предходно третирано со Ликви моли чистач
за дизни (мотор)


Отсутен ficomk

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4163
на враќање од грчка,после патарината кај Стоби па скоро до тунелот кај Катланово,ја возев во 4та и обртаи помеѓу 3200-3800.Се работи за 2.0 дизел мотор,и иако црвеното е над 4200+, сепак мислам дека и ова издувување како да ја живна колата. Побрзо одговара на гаста и како да е полесна колата 300 кила,така е осеќајот :)
Иначе ја немав издувано од кога ја купив,само адитив на два пати ставено заради проблем до една дизна,сега и таа како да се подопраи,но за тоа треба проверка на компјутер.Како и да е,пошто колата у град се вози,и тоа доста неагресивно,оваква работа си треба повремено.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Ја така на италијански  тјунинг си ги „разлетав“ летечите на 166 ;D

Исто и куоре. Веројатно сериски фелер на 2.0 TS

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен changetheoil savethecar

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1032
  • Best Motors Worldwide
Не верувам дека е до маслото, пошто во овластен сервис ја носам и нема шанси да е магерено уље. Можеби како што рече Миле нешто со притисокот да има проблем при високи обрати, ама на дијагностика ништо не покажа. Ништо, ако се случе уште еднаш, назад на сервис, така е најдобро.
crveno kance znacci deka nema dovolno pritisok uljeto vo motorot, ako se pojavi takva sijalicka mora da zastanes.
zolto kance uljeto ti e na minium ili pod nego 1l mora da doturish.
ti se pojavi li uste ednas taa sijalicka? 
---Best Motors Worldwide---
       (Oo=[][]=oO)

Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10272
Теоретски гледано, стокецот бааѓи често сум го возел така...  140 ми беше макс, на автопат беше цепан 130... додека да стигне до 130 в крај туражата, али од како го завозев јас, за 2 год продува :) што знам пак ќе речам има оптимална експоатација секоја машина... по таа италијанска логика треба и шлепериве да ги издувуваат, е ссфа замисли шлепер 150 да цепа  ;D
Некои товарни возила умаат блокажа на 70-80км, па тераат со години... мада шлепери се, не се коли али машина и тоа е.... адитивите би требало да имаат ефект и брз "вадење маста ", а чриметив на голфот (дизел) дека усисната фаќа гареж, па откако ка исчистив имаше забележлива таџлика. Од тука,  оил кетчер ( имаше некој направено на форимов) би било добра идеја.

Отсутен golub

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 19
brat gugl translejt mi trebashe za postov

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk


Присутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10272
Мене тастатура ми тебит а не тачов скапан :)

Присутен MAPJAH

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6628
  • Бенве сие бенве
Денес пробав да ја помалтретирам на повисоки вртежи и не осетив никаква разлика, можеби затоа што почесто ја возам брзо, а и на отворено излегувам. Нудат по авто групиве чистење со Carbon Cleaner 6, машина која што најверојатно работи со водород. Се исплати ли да се прави тоа, или е џабе фрлени пари. Околу 2500 денари е зафатот и трае мислам околу 20мин до пола час.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Твојата е исчистена за следните година дена.

Sent from ЗА ЖИВОТ ВО МАКЕДОНИЈА!!!