Автор Тема: Издувување на мотор при високи вртежи (или италијански тунинг)  (Прочитано 56395 пати)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Tjoli таа сијаличка да не е слаб притисок на уљето?
Мора да се види на дијагностика. А можеби е и затнато некаде. Види некој адитив за перење на моторот и смени масло, стави троа поубоо.

Така нас на Голфот ни се случи со татко ми, светна сијаличката а имаше масло. Го испштија маслото, чичко ми начука дизел наместо масло и го оставија така да поработи малку моторот 5 минути. Го испуштија дизелот, ставија ефтино масло, возеше татко ми еден ден со него, па ставија добро масло и не светна повеќе.

Али секако, мора дијагностика да каже шо грешка е таа.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Уљето не би требало да прави проблем, сигурно е предвидено до 8000 обртаи.

Не знам дали е за пред сервис кај тебе или на кој интервал уљето и дали претходно си имал проблем.

А тоа да не те чуди со катализаторот, кај мене со запушен дпф издувните гасови се враќаат назад во мотор и чуреше од хауба :)
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Не нема ништо на дијагностика, бев на сервис, беше на тунел и ми кажаа дека е тоа, дека треба да се вози на подолги релации со поголеми вртежи.

Инаку ова ми се појави како што кажав, еднаш во Германија при тестирање на максимална брзина(210км) и ете сега така што го “помалтретирав“ на повисоки вртежи.

Баш и во сервис ме прашаа дали јавува проблем со уље или мотор, обично јавувало проблем кога бил затнат катализаторот, ама не било ништо страшно.

Баш денес возев така 50км да видам дали е се во ред, дали пак ке се појави, но ништо, се си е ок.

Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
Смени го уљето на следен сервис стави подобро некое.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Хм, не знам дали може да се смене, мислам, они користат тоа што си е оригинално и препорачано од BMWLonglife04  0w-30, ќе има врска ако ставам 5w-30 или нема врска параметрите?


Отсутен howitz

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2273
За BMW не знам ама знам дека фабричкото GM е ѓубре кај нас овде.
Провери точна спецификација со густина/температура итн, или побарај нешто што се нуди на пазарот за тој мотор што го имаш.

Еве што викаат за тие 2 спецификации на уље.

Цитат
Both will be -ABOUT- the same viscosity when at operating temperatures, but as the temperature of the oil drops, the 5W-30 will generally thicken more than the 0W-30 will. The difference generally gets more dramatic as temperatures fall toward freezing and below.
За вкусови не се расправа, по нив се плука.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
 Да не е само луфта на радилица... тоа одземањето на радилица уопште не ми се допаѓа...

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Не знам, ама ако уште еднаш ми направе така, колата цурик на сервис па они нека си кршат главата што е и зошто е, тоа е нивна работа, јас им плаќам како што е редот, а тие треба да ја средат(како што е редот).

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Може да имаш проблем со неквалитетно масло ако менуваш тука во Мк.
Ама таму кај живееш незнам, не би требало ваљда се по пропис си прават

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Не верувам дека е до маслото, пошто во овластен сервис ја носам и нема шанси да е магерено уље. Можеби како што рече Миле нешто со притисокот да има проблем при високи обрати, ама на дијагностика ништо не покажа. Ништо, ако се случе уште еднаш, назад на сервис, така е најдобро.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43648
  • Il Moderatore
Мислам доволно е редовно 1-ва 2-ра да ја стискаш, не мора со километри ако е често, е сега се наоѓа простор БЕЗБЕДНО да ка стиснеш 70 2-3 пати неделно на тргање на семафор на пример. Е сега никој ваљда не штеди до толку да ја вози до 1500 рпм.... Додуша ми се има десено да се возам со такси, типот поише од 1200 не ја оставаше т..е пета и ја шибна на 1200 рпм... што му беше поентата не знам...  
Не е баш исто,  подобро е рамномерно да се вози близу лимитер неколку минути во поголем пренос отколку прва и втора да се цедат редовно на семафори.  Рамномерното возење при високи обртаи овозможува да се развијат високи температури кои помагаат да се согорат наслагите гареж.

Според мене, најефикасен  е „велешко брдо“  тјунинг. Кај дизели, како и кај бензинци кои не возеле над 2500рпм, знае убаво да го запали гарежот што се нафатил во издувна грана и ауспух (со црвени искри низ ауспх, ако се вози навечер) ;D

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Bicikle

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10405
Да, не е исто али превентивно брка работа. Башка и турбинчето(ако го има) ќе се истеси од гарежот колку-толку а и притосокот т.е. зголемениот проток ќе зачисти нешто...
На подолг пат, поготово на превоиве секако ќе достигне повисока темп.

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Не верувам дека е до маслото, пошто во овластен сервис ја носам и нема шанси да е магерено уље. Можеби како што рече Миле нешто со притисокот да има проблем при високи обрати, ама на дијагностика ништо не покажа. Ништо, ако се случе уште еднаш, назад на сервис, така е најдобро.
Инаку, кога застанав пред гаража да паркирам, ми се појави проблем со уље(црвено канче уље), а пред една недела дотурив 1л.


Е сега,.... тука е финтата.... оние возила кои што имаат подотидени, лагери, брегасти, се јавува
светкање на уље (масло) во моторот, у превод моторот е: KAPUTT
@Tischläufer,    на дијагностика, отидени лагери не ги кажува никогаш.

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Е сега,.... тука е финтата.... оние возила кои што имаат подотидени, лагери, брегасти, се јавува
светкање на уље (масло) во моторот, у превод моторот е: KAPUTT
@Tischläufer,    на дијагностика, отидени лагери не ги кажува никогаш.

Да да, капут е. Истерав 50к со него, капут е. Ти пробај до италија твојта алфа дали ке ти издрже. Мојта истера до грчка и назад и ете +20к уште од летото се тркала.   :o :o :o :o може во иднина само катализаторот ќе треба да се смене во иднина. пау

Отсутен Alfista

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1492
Види сега, .... БМЊ, не смее никогаш, ако е се во ред да запали сијаличка за масло
во моторот, со оглед на квалитетот на БМЊ, а не смее ни а ниеден друг бренд да му се
случи истото. Инаку, Алфата е возена на 4500 обртаи без проблем, значи направен е Италиански
тјунинг, и ништо не свети после тоа.