Автор Тема: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer  (Прочитано 47281 пати)

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #165 на: 30 Јануари 2017, 00:22:04 am »
Па затоа дека се различни, бензинец на плин и дизел, што е според тебе подобро, онака се различни класи не може да се прави споредба.

Извини за задоцнетиот одговор на твоето барање, ама имав некои обврски.

Вака сеа, колите се толку различни, од толку многу аспекти, што било која директна споредба е делење со нула т.е. нема смисла, ама ај ќе пробам некаква паралела да направам.

Моторот на Лансерот е одличен за во тоа возило и феноменално се носи со габаритот на возилото. Да, понекогаш му фали малку повеќе сила, ама е даааалеку далеку од импотентен или неискористлив. Ставањето на плин значеше многу повеќе возење на колата, од очигледни причини. Додека тестиравме со Плимонт на обиколница, при брзина од околу 140 км/ч, не се осеќаше промената помеѓу плин и бензин (Сале менуваше на лице место, преку лаптоп). На бензин, еднаш имам дигнато 200 по брзиномер, а на плин еднаш околу 180. Секогаш кога имаше потреба од поагресивно возење, или возење со високи вртежи, префрлав на бензин, поради препораките од Плимонт и осетливоста на моторот на високата температура при согорување на плин. За да се искористи комплетниот потенцијал на моторот, без разлика дали се бараат нагласени перформанси или економичност, треба возачот да има малку повеќе знаење и осет за вожња. Одличен мотор, како и да е.

Моторот во Инсигнијата е комон рејл дизел со прифатлива моќност. Силата ја испорачува рамномерно што не е ништо чудно за комон рејл. За разлика од повеќето дизели, на овој црвеното поле му почнува од 5000 вртежи (на повеќето што ги знам почнува од 4500). Според досегашното искуство, можам да кажам дека се работи за доста рафиниран и култивиран мотор, кој има способност да биде исклучително економичен дури и кога човек не пази на тоа. Ова дополнително фасцинира кога ќе се земе предвид дека Инсигнијата е прилично тешко возило. Ме радува што е Еуро 5. Друго не знам што да кажам за моторот, сега за сега.

Мењачот во Лансерот мене лично ми лежеше на срце. Краток од, прецизен, зглобен, со некое механичко „уверување“ дека е избрана брзина... Како да ставаш куршуми во шаржер. Фино дотерани односи, мада мене лично ми фалеше 6-та брзина. Чат-пат рикверцот знаеше да подзапне, па ќе туриш у прва, па у рикверц, и тоа е тоа.

Мењачот во Инсигнијата е одличен. Таман погодени односи, одлично си соработува со моторот, убава ергономска форма, краток од, доволен фидбек да знаеш дека си убацил у брзина, а не дека мафташ трска у муљ. Ми се свиѓа што рикверцот е со дугме, а не со прстен или до притисок надолу.

Ергономијата кај двете возила е на високо ниво. Сите команди се таму каде што би очекувал да ги најде човек. Првично ми беше нелогична поставеноста на контролите за темпоматот кај Инсигнијата, ама во некој претходен пост објаснив зошто сега веќе тоа не е случај. Безвезно е кај Инсигнијата што од двете ротациони дугмиња на средишната конзола, гласноќата на аудио системот се регулира со помалото, а не со поголемото како што наведуваат логиката и интуицијата. Не знам дали спаѓа тука или во комфор, ама уопште не ми се свиѓа рефлексијата на шофершајбна на инструментите и на централниот дисплеј при ноќно возење. Катастрофално лошо и голем минус.

Комфор и комоција нема да споредувам, пошто е апсурдно. Само еве ќе кажам дека кабината на Лансерот има одлична понуда на простор како за својата класа. Истото можам да го кажам за Инсигнијата.

Мене лично, повеќе ми се свиѓаат возните карактеристики и дотераноста на подвозјето на Лансерот, отколку на Инсигнијата.

@A4-B8: Тоа би било тоа што ми текнува у моментов, и се надевам дека барем малку одговорив на твоето барање и на тоа што сакаше да дознаеш. Ако те интересира нешто дополнително, слободно прашај.
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Luki Junior

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5003
  • The Spartan General
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #166 на: 30 Јануари 2017, 00:25:53 am »
Интересно ми е што од твојот пост разбрав дека Инсигнијата е еден убав компромис, а лансерот како прва кола ти лежи на срце.  :)
Fehlende Pferde Sterken sind mit Wahnsinn ersetzt.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #167 на: 30 Јануари 2017, 00:28:14 am »
Yep, couldn't be more right :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3162
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #168 на: 30 Јануари 2017, 19:33:24 pm »
abe koga ke ja doneses da ja probame aman ne ni pravi ligi veke

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #169 на: 30 Јануари 2017, 19:35:01 pm »
Планирано е на 5ти февруари да сме во Скопје, а да би седеле до 10ти :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34064
  • Таков е животот... јебига
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #170 на: 30 Јануари 2017, 20:42:59 pm »
Ај кажи каде ќе ја паркираш, ја ќе ти ја чувам, пошто на другиве не може да им се верува :D

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #171 на: 31 Јануари 2017, 02:08:50 am »
Хихихииии шо си ти љисеееец :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #172 на: 10 Февруари 2017, 11:17:52 am »




Бидули смо на третман код Дандоа & Бушавог :)
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен Cuore Sportivo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17675
  • Alfa155 & AlfaGT
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #173 на: 10 Февруари 2017, 11:22:29 am »
Ко мачја гуууза ...

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8107
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #174 на: 10 Февруари 2017, 12:01:53 pm »
Кис4е  8)

БандаФче залепи едно убо, бандаФ4е  ;)

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43640
  • Il Moderatore
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #175 на: 10 Февруари 2017, 12:07:39 pm »
Бандафче, спуштање и ремапче.

Edit: Па следното доаѓање, вака да ни доеш:


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13837
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #176 на: 10 Февруари 2017, 19:03:56 pm »
Кх-кхм


Отсутен Rakun4e

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9193
  • Аstra la vista baby !
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #177 на: 11 Февруари 2017, 08:02:31 am »
Инсигнијата вози 5х120 што е исто растојание со BMW така да има голем избор на бандажи по убава цена.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20626
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #178 на: 13 Февруари 2017, 13:16:33 pm »
Кис4е  8)

БандаФче залепи едно убо, бандаФ4е  ;)

Здравје, ќе биде...

Бандафче, спуштање и ремапче.

Edit: Па следното доаѓање, вака да ни доеш:

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Ма јок, ту мач е ова... Фаровите ми се свиѓаат :)

Може ќе биде и ремап, ама со RaceChip или тие другите на Амазон што ги најдов. Ќе видиме, све у свое време.

Кх-кхм

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Е де сеа... Воа друга кола е :)

Да се јавам на бројчето позади, да не ја рентаат случајно? :)

Инсигнијата вози 5х120 што е исто растојание со BMW така да има голем избор на бандажи по убава цена.

Дали другите вредности играат преголема улога (Center Bore, offset)?

Кај Инсигнијата се вака:

PCD: 5x120
CB: 67.1
Offset: 41
Mounting: 14x1.50
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29590
    • CARclub.mk
Одг: Opel Insignia 2.0 CDTi Sports Tourer
« Одговори #179 на: 13 Февруари 2017, 13:22:59 pm »
Мене некако најпогодени ми се овие бандажи за Insignia. Субјективно, мислам дека ептен добро стојат.







Само си повлеквит маааааааалце чуч.