Автор Тема: Mazda 3 Dizel  (Прочитано 16781 пати)

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7017
  • French diamond
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #30 на: 10 Ноември 2016, 15:18:51 pm »
Јас пак ќе речам тој што оди да купи кола и остава 2000 евра на страна за  деловите што ќе треба да ги смени, блазеси му на умот.
Значи да си оставиш пари за сервис и ете 150 тина евра нека се за недај боже, да така и јас направив....ама 2000 евра бе луѓе цела кола ќе ја менвате или како ?!

Отсутен Спенсер

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7460
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #31 на: 10 Ноември 2016, 15:39:09 pm »
Многу генерализирате за нешто што не може да се генерализира... Стратро сакаше некој модел на мерцедес од 10.000 евра, ама кога дозна дека има гасни амортизери кои се 2000 евра да ги смени- се откажа од идеата. :) Секоја кола, зависно од година модел марка си има разлчни трошоци за одржување.. Југо се прави ремонт со 100 евра, на некој мерц/бмв еден обичен дел е 500 евра. :)

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11771
  • Архитект
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #32 на: 10 Ноември 2016, 15:50:36 pm »
Најбитна работа е како си ја одржуваш колата и колку скапи делови си ставаш.
Пример:

фар: кинески 35е, оргинал 150-200 ако е ксенон над 500.
водна пумпа: од 4000ден до 12 000ден
ламела, потисна, замаец: од 350 - до 1000

Ова се цени без работна рака.

Отсутен Skywalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3884
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #33 на: 10 Ноември 2016, 15:59:53 pm »
Јас пак ќе речам тој што оди да купи кола и остава 2000 евра на страна за  деловите што ќе треба да ги смени, блазеси му на умот.
Значи да си оставиш пари за сервис и ете 150 тина евра нека се за недај боже, да така и јас направив....ама 2000 евра бе луѓе цела кола ќе ја менвате или како ?!

Тие 2000 евра нема да ги дадиш одма, туку во период година две три, во зависност колку км врвиш и како е одржувана колата.
Lt. Commander Data: "I will always be puzzled by the human predilection for piloting vehicles at unsafe velocities"

Отсутен n1kola

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7017
  • French diamond
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #34 на: 10 Ноември 2016, 16:16:21 pm »
Ок е дечки. Секој со среќата...ете јас за претходното Рено ни 100 евра не дадов за дефеци или поправки во рок од 10 години, иако 97ма беше колата. Само потрошен матерјал и домаќинско одржување.

Отсутен dame

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3208
    • https://www.facebook.com/pages/Hemisko-I-Poliranje-Na-Vozila/373554479331896
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #35 на: 10 Ноември 2016, 17:20:44 pm »

Јас земав кола на старо, 2009та со 82.000км. ;D :D Сеа за сеа само уље смени стариот мислам, може и филтер некој. Друго ништо :D

Па добро, нареден месец ланец, звезди, затегач, ово оно. Чекај, има време.  ;D
eve mojata kola ima 80000 i nesto 2010 i jas garantiram deka ke nema vlog slednite dve godini nikakov

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29886
    • CARclub.mk
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #36 на: 10 Ноември 2016, 17:33:38 pm »
Многу генерализирате за нешто што не може да се генерализира... Стратро сакаше некој модел на мерцедес од 10.000 евра, ама кога дозна дека има гасни амортизери кои се 2000 евра да ги смени- се откажа од идеата. :) Секоја кола, зависно од година модел марка си има разлчни трошоци за одржување.. Југо се прави ремонт со 100 евра, на некој мерц/бмв еден обичен дел е 500 евра. :)

Многу фино конкретизирано.

Реално, и со нова кола човек не е 100% сигурен дека нема да има проблеми. Затоа постои гаранција. Со половњак, скоро си сигурен дека ќе има некакви проблеми. Затоа е пониска цената.

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17664
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #37 на: 10 Ноември 2016, 17:58:52 pm »
Колку пари ја плати колата?
Сакаш да ја пробаме со Карпатиан и да видиш шо се реално треба да смениш? Да не те фати глата?

Здраво а компјутерска дијагностика правиш? ;D

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14309
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #38 на: 10 Ноември 2016, 17:59:33 pm »
Значи малку се бега со темава со бројки. Сигурно нема да дадете 2000 евра ако купиш Југо од 500 евра така?

Збораме за стандарни коли од 3000-4000 евра па нагоре.

Друго, јас зборам за мнозинството возила.

Вие ако сте купиле Голф 5 од бабата комшивка со 35000км , на која му умрела дедото со борачка пензија,  нема да вложите ништо :) ;D :D




Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44044
  • Il Moderatore
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #39 на: 10 Ноември 2016, 18:26:08 pm »
Многу генерализирате за нешто што не може да се генерализира... Стратро сакаше некој модел на мерцедес од 10.000 евра, ама кога дозна дека има гасни амортизери кои се 2000 евра да ги смени- се откажа од идеата. :) Секоја кола, зависно од година модел марка си има разлчни трошоци за одржување.. Југо се прави ремонт со 100 евра, на некој мерц/бмв еден обичен дел е 500 евра. :)

Многу фино конкретизирано.

Реално, и со нова кола човек не е 100% сигурен дека нема да има проблеми. Затоа постои гаранција. Со половњак, скоро си сигурен дека ќе има некакви проблеми. Затоа е пониска цената.
Затоа „гаранцијата“ ќе си ја обезбедиш сам во вид на 2000е тргнати на страна. Тоа е тоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен osmica8

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 11771
  • Архитект
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #40 на: 10 Ноември 2016, 19:07:26 pm »
Колку пари ја плати колата?
Сакаш да ја пробаме со Карпатиан и да видиш шо се реално треба да смениш? Да не те фати глата?

Здраво а компјутерска дијагностика правиш? ;D

Тоа со Карпатиан. Тој е по софтверот.
:)

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #41 на: 10 Ноември 2016, 19:21:23 pm »
Се согласувам со карпатиан.  Во последните година дена, 1000 евра како ништо отидоа на колата што ја земав лани во октомври.

- Голем сервис (каиши, маслло, филтри, антифриз, масло менувач, водна пумпа) - 400 евра, поквалитетни делови, антифриз и масло за менувач ОЕМ
- Од нигде никаде скината сајла на џам од возачка страна, мора промена цел механизам, афтермаркет ми бараа 130 евра (90 евра половен), среќа во Турција ОЕМ Хонда 106 евра (грција и бугарија 250 бараа).
- Зимски гуми + бандажи - 400 евра
- Сензор брегаста + радилица, 140 евра

За два три месеци ќе треба да менувам плочки.

Колку сакаш носи го на проверка по сервиси, никој нема да ти ги отвара вратите и да ги проверува механизмите за стакла, или доколку на дијагностика во тој момент нема проблеми, не значи дека после 3 месеци нема да ти откаже некој сензор. Ако имаш среќа, може и ништо да не откаже 2-3 години.

Edit: Тука има и башка дополнителни трошоци ако сте мераклија за навлаки, квалитетни брисачи, сијалички итн.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14309
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #42 на: 10 Ноември 2016, 23:05:08 pm »
Еден мајстор убаво ми кажа.

Купуваш кола на старо? Секој месец ќе си тргаш барем по 50 евра на страна. Кога тогаш ќе ги дадеш.

Проблемот е во две работи

- Купуваш кола на ново од салон, губиш пари на depreciation.
- Купуваш кола на старо, губиш пари на поправки.

Пари посекако губиш :) како да се завртиш.

Најмногу им се исплаќа на оние со Yugo. 50 евра вложува во колата на 2 години :)

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5904
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #43 на: 10 Ноември 2016, 23:34:49 pm »
Се согласувам со карпатиан.  Во последните година дена, 1000 евра како ништо отидоа на колата што ја земав лани во октомври.

- Голем сервис (каиши, маслло, филтри, антифриз, масло менувач, водна пумпа) - 400 евра, поквалитетни делови, антифриз и масло за менувач ОЕМ
- Од нигде никаде скината сајла на џам од возачка страна, мора промена цел механизам, афтермаркет ми бараа 130 евра (90 евра половен), среќа во Турција ОЕМ Хонда 106 евра (грција и бугарија 250 бараа).
- Зимски гуми + бандажи - 400 евра
- Сензор брегаста + радилица, 140 евра

За два три месеци ќе треба да менувам плочки.

Колку сакаш носи го на проверка по сервиси, никој нема да ти ги отвара вратите и да ги проверува механизмите за стакла, или доколку на дијагностика во тој момент нема проблеми, не значи дека после 3 месеци нема да ти откаже некој сензор. Ако имаш среќа, може и ништо да не откаже 2-3 години.

Edit: Тука има и башка дополнителни трошоци ако сте мераклија за навлаки, квалитетни брисачи, сијалички итн.
Te sotrele so sajlata za prozor. Kaj sto e piom fond za penzisko ima tipce odamna gi pravi kje ti smenel sajla za 10 eura.Posteno te zaklale...

Отсутен pirat_07

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8181
  • Rural fuckin society - we live in!!!
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #44 на: 10 Ноември 2016, 23:51:23 pm »
Па и јас кога ја зедов Либрата 1000+ евра отидоа, каиши, затегачи, ламела сет, плочки, уље, филтри, акумулатор, 4 нови гуми...
Е од тогаш само уље и филтри  ;)