Па тоа зависи да земиш постара кола (половна висока класа) од 10.000 евра па сервиси.. Гуми, ламела сет, кочници блабла и повеќе од 2000 евра ќе заминат.. без да се случат некои дефеци.. да земиш кола од 3000 евра и да дадеш 2000 по неа ијас да и се мочам
Ако сте тргнале да купвате кола и притоа оставате 2 000 евра настрана за дефеци, да се мочам јас во таа кола.
Веројатноста е дека ќе купиш кола од минимум 300 000км (што ако земеш со оваа километража си среќен, бидејќи повеќето се од 450 000 па нагоре). Милион пати ќе повторам, не дека е толку лошо да купиш кола со (по)голема километража. Се зависи како е одржувана. Модерниве коли ако правилно се одржувани тераат и 1 000 000км без проблем. Проблем настанува кога газдите (овие кај нас) штедат на сервиси, масла, заштита итн).
Сет ламела/замаец/друк лагер/потисна кај да е имаш голема веројатност да смениш. Тоа ти е од 500 евра (ако се снајдеш) до кај 1000 евра во Еуро 07, Мега ауто партс и др. (100 евра работна рака)
200-250 евра гуми (сигурно ќе мора да земеш барем зимски), оти најчесто ти ја продаваат со бричени гуми.
Основен сервис (каиши масло затегачи дрн дрн) ти е 250-300 евра.
Можно е да треба да смениш плочки (дискови ете ќе прескокнеме), некоја јабучица ова она, и тоа некаде те фаќа 150-200 евра.
Најефтино 1000 евра отприлика, реално околу 1500-1700 евра.
Не познавам човек што купил кола на старо, а што не се спружил барем 1000 евра.
Не си правите бајрам со умот.
Баш така се прави есапот.
Кај мене во старт отидоа 1000евра, плински уред и 4 нови гуми.
Математика си правам, возилото е 46000км
нема потреба од ламела
мотор на ланче
Инаку сопственик на Киа сид.
Sирни ги и тие возила, ефтини се, многу опрема и максимална безбедност добиваш уште во основен пакет и голем комфор.