Автор Тема: Mazda 3 Dizel  (Прочитано 16779 пати)

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #45 на: 10 Ноември 2016, 23:56:07 pm »
Не знам искрено дали тоа воопшто се правеше пошто немаше никаков пристап на моторчето да се замота нова сајла. Скинатата беша собрана внатре. Ми кажаа уште кога постирав тука за тој во Скопје дека поправал, али и ми спомнаа дека ако е собрана сајлата (стегано на дугмињата откако е скината сајлаата), не се прави.
« Последно менување: 11 Ноември 2016, 00:08:05 am masterwu »
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5904
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #46 на: 10 Ноември 2016, 23:58:37 pm »
tipceto sve demontira ti stava nova sajla po dimenzija i montira nazad.

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #47 на: 11 Ноември 2016, 00:06:05 am »
tipceto sve demontira ti stava nova sajla po dimenzija i montira nazad.

Епа ако имаш тел. број пиши ми да му го однесам делот па ако се поправа нека поправи, ќе се најде.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5904
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #48 на: 11 Ноември 2016, 00:32:13 am »
Broj neka ti pise nekoj od clenovite jas nemam.
Inace tocno se naogja odma posle PIOM koga ides nakaj Aerodrom odma posle 50m ima peralna i imase przilnica za riba tuka.Tipot sto e negova peralnata gi raboti nema koj ne go znae tamo.
Mene za cordobata vo Kadis mi baraa 280 eura za demek komplet mehanizam a samo sajla skinata bese.Vamo zavrsiv rabota so 500 denari.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #49 на: 11 Ноември 2016, 00:40:51 am »
070/242-344 Дени

Sent from my Huawei P9

Отсутен masterwu

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #50 на: 11 Ноември 2016, 00:54:02 am »
070/242-344 Дени

Sent from my Huawei P9

Фала друже.
Honda Civic 1.7 CDTI '05

Отсутен Power to the people

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6633
  • Медалист, Олимпијада за Сарказам Перу '98
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #51 на: 11 Ноември 2016, 08:35:39 am »
....ама 2000 евра бе луѓе цела кола ќе ја менвате или како ?!
Ете видиш, и ти даде 2000 евра, само не по делој, туку цела кола ти зеде.  :P

Малку мајтап, оти на peckokavgata не му е за џабе јузерот така.  ;D

И шо прајме со Маздата да ја зема чоеко, или германско си е германско?

Отсутен peckokavgata

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 5
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #52 на: 12 Ноември 2016, 11:22:54 am »
Ajde uste ova ve molam :) , i za brzo ke znam dali da kupuvam poskapa kola i pomalku da vlozam ili poeftina i so pogolem vlog , gledav Opel Astra H 1.7 CDTI ili OPEL ASTRA 1.9 CDTI , koj motor e podobro dokazan . Izborov za kola od razno razni iskustva mnoogu tezok ispadna , toj shto napisha zemisi sho ti prai kef mnogu precizno se izrazi , i onaka ova so polovnive koli e kako dobivka na loto  ;D

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: Mazda 3 Dizel
« Одговори #53 на: 12 Ноември 2016, 13:12:43 pm »
Па тоа зависи да земиш постара кола (половна висока класа) од 10.000 евра па сервиси.. Гуми, ламела сет, кочници блабла и повеќе од 2000 евра ќе заминат.. без да се случат некои дефеци..  да земиш кола од 3000 евра и да дадеш 2000 по неа ијас да и се мочам :D

Ако сте тргнале да купвате кола и притоа оставате 2 000 евра настрана за дефеци, да се мочам јас во таа кола.

Веројатноста е дека ќе купиш кола од минимум 300 000км (што ако земеш со оваа километража си среќен, бидејќи повеќето се од 450 000 па нагоре). Милион пати ќе повторам, не дека е толку лошо да купиш кола со (по)голема километража. Се зависи како е одржувана. Модерниве коли ако правилно се одржувани тераат и 1 000 000км без проблем. Проблем настанува кога газдите (овие кај нас) штедат на сервиси, масла, заштита итн).

Сет ламела/замаец/друк лагер/потисна кај да е имаш голема веројатност да смениш. Тоа ти е од 500 евра (ако се снајдеш) до кај 1000 евра во Еуро 07, Мега ауто партс и др. (100 евра работна рака)

200-250 евра гуми (сигурно ќе мора да земеш барем зимски), оти најчесто ти ја продаваат со бричени гуми.

Основен сервис (каиши масло затегачи дрн дрн) ти е 250-300 евра.

Можно е да треба да смениш плочки (дискови ете ќе прескокнеме), некоја јабучица ова она, и тоа некаде те фаќа 150-200 евра.

Најефтино 1000 евра отприлика, реално околу 1500-1700 евра.

Не познавам човек што купил кола на старо, а што не се спружил барем 1000 евра.

Не си правите бајрам со умот.




Баш така се прави есапот.


Кај мене во старт отидоа 1000евра, плински уред и 4 нови гуми.

Математика си правам, возилото е 46000км
нема  потреба од ламела
мотор на ланче


Инаку сопственик на Киа сид.

Sирни ги и тие возила, ефтини се, многу опрема и максимална безбедност добиваш уште во основен пакет и голем комфор.