Автор Тема: MOTUL масла ( мотор, менувач )  (Прочитано 25468 пати)

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #30 на: 20 Август 2016, 11:36:31 am »
Значи тие со 65% синтетика до 100% синтетика се викаат фул синтетика.
А тие што имаат 65% синтетика или помалку се викаат 100% синтетика?
не.. тие што имаат под 65% синтетика ги викаат МИНЕРАЛНИ!!

тие што имаат 100% синтетике се викаат 100% синтетика... ;D ;D а оние од 65 до 99 се викаат фул синтетика...

миле...пак затајуваш со логиката... и тоа втор пат неделава.. што кој К ти е сега? ај опрај се ебате... ;D ;D

овој тип на “превара“ (иако и баш не  епревара туку маркетинг е во прашање) со маслата го знам од поодамна и ништо ново не е... теоретски, може да имаш 2 различни масла, кои наводно имаат  голема разлика затоа што на едното пишува МИНЕРАЛНО а на другото ФУЛ СИНТЕТИК, а првото да има 64% синтетика, второто 65% синтетика... збориме за разлика од 2-3 капки синтетика во второто, а останатите параметри како и градацијата да им се уствари комплетно исти, а оние 2-3 капки на 1 литар, апсолутно НИШТО НЕ МЕНУВААТ во работењето...

како и да е, јас мотул користам во каваскито, и верувале или не и во комбето (хјундаи, Н100, 2,5 атмо дизел)... мноооогу ми е потивко комбето.. НЕВЕРЈАТНО многу се стиша откако почнав да му турам мотул од пред 3,5-4 години. полесно пали, по тивко работи, видлива разлика во потрошња. го користам и за кавасакито и за него истото масло. сега ке најдам слика од него и ке ви пуштам за кое зборам...

едит....

еве ова и во моторот и во дизел комбе:



јбг... си го чувам комбето, лебот ми го вади...

и да, да не заборавам, членот од тука PECONI, ми е добавувач на истото. за цени со него, не со мене, пошто јас на фактура зимам најчесто и не сум репер за цени... плус не ретко организирам за уште некој па се собира поише и така...
« Последно менување: 20 Август 2016, 11:46:03 am onak »
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #31 на: 20 Август 2016, 15:00:54 pm »
Ставив од ова. Засега прв впечаток е помирна работа на моторот(како и со секое ново масло) и подобар одзив на педалата за гас(нешто што со други масла не сум го осетил). Во лер работи премногу мирно, речиси како да е изгаснат моторот. Промената на вртежи од поголем на помал број оди многу мазно и лесно, дури и на незагреан мотор. Сеуште чекам да легни маслото убаво за да видам како ќе се однесува на околу 6000 вртежи(за почеток до 4000 макс, околу 10-15км да поминам барем).

Ставив филтер Hengst.
« Последно менување: 20 Август 2016, 15:21:53 pm 100ka »

Отсутен Peconi

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2948
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #32 на: 20 Август 2016, 15:37:24 pm »
zoshto si stavil maslo za motor vo kola?
ne deka e neshto losho toa ama pa ne e ni dobro

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #33 на: 20 Август 2016, 15:50:26 pm »
zoshto si stavil maslo za motor vo kola?
ne deka e neshto losho toa ama pa ne e ni dobro

Па, по логиката дека базата е 100% синтетичко масло, и дека разликата е во адитивите, и според тоа што моторциклите се возат на поголем број вртежи претежно, тоа значи дека 4-тактен моторцикл мора да има подобра заштита при висок број вртежи од автомобил. Според тоа, ако јас го возам мојот автомобил на 4500-5000 вртежи и користам масло кое обезбедува заштита на многу поголем број вртежи, обезбедувам подобра заштита на моторот отколку со некое друго масло кое е предвидено да обезбеди заштита кај автомобил, но и не е предвидено за екстремно високи вртежи. Ова го споменувам поради тоа што во секој случај ова што го купив треба, односно МОРА да обезбеди подобра заштита на моторот при повисок број вртежи отколку тоа што е за автомобил.

300V беше поскапо од ова 350 ден од литар. А за ова сум убеден дека е подобро од тоа што е околу 3500 ден 4л(Eco-Nergy 8100) и кое е наменето за автомобил. 7100 4T jа има Ester компонентата која ја нема кај Еco-Nergy 8100 (кое е 100% синтетичко), додека ја има и кај 300V. На некој начин ми доаѓа како да сум ставил 300V, но не е 300V и ме чинеше доста поевтино.

Ете го и сведоштвото на членот погоре, кој ставил 5100 4Т и е презадоволен, по кажувањето.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #34 на: 20 Август 2016, 18:18:13 pm »
Можда вртежите се поголеми, ама силите што влијаат на радилица, клипњачи патот што го поминува клипот по цилиндерот и куп други работи се далеку поголеми кај автомобилите. Исто така, моторите уљето го делат со ламелата  и менувачот. Наменето е за промена на многу пократки интервали. И е обично поскапо (маркетиншки трикови), од соодветно квалитетни или поквалитени уља за возила.
Не е дека нема работи колата, или па ќе има некоја штета, ама воглавно нема потреба... Во мотори иде уље за мотори, во коли иде уље за коли. Прилично е „no brainer“ за мене....
А сакав да прашам, знаеш на која работна температура ти е уљето во картер на загреана кола? Често ја возиш колата над 6000 вртежи? Има некоја причина за 10w-60, бидејќи тоа уље е многу специфично и строго мора да биде препорачано од фабрика за одредени мотори.
60-ка градација на 130 степени ја има вискозноста од 40-ка на 100 степени...
« Последно менување: 20 Август 2016, 18:25:07 pm Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #35 на: 20 Август 2016, 23:02:32 pm »
Цела поента ми е да можам да ја возам и на поголем број вртежи и истовремено да не се замарам со тоа дали има зголемено абење. Фабрички не е препорачано масло за возење под повисока туража, туку за економична вожња, така да не го земам тоа за меродавно за темпераментни возачи.:)  Мојот автомобил има лимитер на 6500 вртежи кој никогаш не го достигувам во возење, освен при агресивен старт и исклучиво со прва, но многу ретко.

Тоа со силите има смисла, ама исклучиво доколку ја разгледуваме како притисок, односно сила на единица површина. Би можеле и тоа да го разглобиме детално, таман ќе ми легни, машински инженер сум по струка :) Ако знаеш некоја научна статија на таа тема те замолувам да ја споделиш - со задоволство ќе одвојам време да ја разгледам.

Инаку во мојот случај се работи за мотор со мала зафатнина, релативно. Само 1400 кубика, што не е многу повеќе од кај моторите. Значи оптеретувањата, со оглед на многу помалиот број на вртежи, не се драстично поголеми од тие кај 1000 кубика моторцикл, кој врти преку 15000 вртежи и од него е исцедена и последната "капка" моќност.
Промената на пократки интервали е исклучиво поради високиот број на вртежи, така да, ако кај моторцикл се менува на колку - 5000км? На автомобил комотно би го возел 10000км.

Еве една информативна статија http://www.kewengineering.co.uk/Auto_oils/oil_viscosity_explained.htm

Нема сомнеж дека повисок вискозитет обезбедува помало абење на деловите при повисоки температури. А како што читам на форумов, повеќето членови милуваат да ги исцедат моторите зачестено, па и се чудам ако некој користи 10W40, дефинитивно несоодветно за нашето многу топло поднебје. Зошто велам за наше поднебје - затоа што ретко среќавам половни автомобили од увоз кои имаат прописно одржан систем за ладење. Па следствено, моторите работат при повишена температура и претрпуваат штета во форма на зголемено абење. Точно е дека поновите мотори се изработени во потесни толеранции, но за темпераментни балкански шофери, јас би рекол 10W50 дека е некој оптимум.

Температура на масло во картер на загреана кола незнам колку е, но побитно од се ми е моторот да добие максимално добра нега. За 1000 ден+ кои некои ги пијат во една вечер во кафич, јас сум сигурен дека мојот автомобил ќе достигне 1.000.000км без генералка. Сега има 145.000км и преде како маченце со новото масло. Презадоволен сум од изборот. Следен пат можеби би зел 10W50, чисто поради работите кои ги прочитав предмалку. 10W60 го препорачуваат за многу побесни машини, претежно со турбини. Moторот, за разлика од тоа што пишува во статиите кои ги споделувам овде, ги постигнува вртежите многу полесно, а исто така полесно и се намалуваат вртежите. Дефинитивно добив на помирна работа, полесно повлекува, како да доби крилја :)

Еве уште една статија
http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/4503-10w-60-worth-reading-this-before-using-it/

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #36 на: 20 Август 2016, 23:14:58 pm »
Не збореше Симо за оптоварувањата како број на вртежи, туку на отпорите кои ги совладува моторот при забрзување.

Да речеме дека се исти моторите на твојата кола и на пример на Kawasaki ZX14,
кај тебе треба да придвижи маса од 1000+ kg, додека кај моторциклот маса од 300 kg.

Инаку дај боже да е добро и долго да си го користиш маслото.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #37 на: 21 Август 2016, 00:01:06 am »
Следен пат можеби би зел 10W50, чисто поради работите кои ги прочитав предмалку. 10W60 го препорачуваат за многу побесни машини, претежно со турбини. Moторот, за разлика од тоа што пишува во статиите кои ги споделувам овде, ги постигнува вртежите многу полесно, а исто така полесно и се намалуваат вртежите. Дефинитивно добив на помирна работа, полесно повлекува, како да доби крилја :)

Еве уште една статија
http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/4503-10w-60-worth-reading-this-before-using-it/

Драго ми е што се информираше, и најде време да прочиташ за 60-ка уље. Јас искрено, би го избегавал во нормални коли за кои не е препорачано од фабрика. 50-ка е пак поприфатлива, дозволува да се тера висока температура на уљето, значи малку повисоки вртежи, а сепак е доволно вискозно и на 80-90 степени, што воглавно е некоја номрлна температура на маслата во картерот.
Јас сепак на атмо би одел на квалитетна синтетика 40ка 50ка

Кога веќе имаш ставено 10w-60, запамти една работа ко „оче наш“ што се вика. Не помислувај да ја газиш колата додека не се загрее моторот ни под разно. Причекај да качи работна температура, причекај уште некои 10-тина минути (во зима и повеќе), за да се загрее и уљето во картер убаво. После тоа можеш газење.
Тоа што ти е потивок моторот покрај тоа што имаш ново убаво масло, може да се должи и на неговата густина. Но не значи дека подобро штити.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #38 на: 21 Август 2016, 00:51:16 am »
Не збореше Симо за оптоварувањата како број на вртежи, туку на отпорите кои ги совладува моторот при забрзување.

Да речеме дека се исти моторите на твојата кола и на пример на Kawasaki ZX14,
кај тебе треба да придвижи маса од 1000+ kg, додека кај моторциклот маса од 300 kg.

Инаку дај боже да е добро и долго да си го користиш маслото.

Отпорите кои влијаат на маслото се наоѓаат и произлегуваат исклучиво од моторот. Нема апсолутно никаква врска колку тежи автомобилот и кои се оптеретувањата врз него. Трансмисијата е таа која, заедно со спојката,диференцијалот и движечите елементи кои имаат врска со тркалата , ги совладува напоните и силите(за кои зборувате, при забрзување) кои произлегуваат од оптеретувањето на возилото во форма на поголема маса. Поголеми отпори од поголемо оптеретување на автомобилот кај моторот се одразуваат исклучиво врз бројот на вртежи и времетрањето на кое моторот ќе работи на одреден број вртежи. Ако имаш поголемо оптеретување во вид на додадена маса или наклон на патот, тогаш моторот работи побрзо, што не подразбира зголемени зголемени сили внатре во моторот во однос на тие кои би ги имал истиот мотор во лер при ист број вртежи. Штом започне да забавува, тоа значи дека вртежниот момент при даден број вртежи е недоволен,дека енергијата која ја создава моторот е помала од потребната(внатрешни и надворешни потрошувачи), но незначи дека моторот неможи да го совлада тој отпор со понизок пренос и повеќе вртежи. Внатрешни оптеретувања се триењето на тркалачките лежишта, пумпите и излезниот вртежен момент. Излезниот вртежен момент кон трансмисијата е фиксен, додека трансмисијата регулира како ќе се распредели енергијата, дали да се постигне поголема брзина или да се сработи повеќе работа при помала брзина на возилото.

Резиме, моторот не се оптеретува повеќе со +700кг поради дополнителната маса, туку поради потребата да работи на повисок број вртежи подолго време. Значи внатре во моторот нема физички оптеретувања поинакви од зголеменото триење на деловите кое произлегува од зголемениот број вртежи. Во превод, не е директно поврзан со масата, туку со режимот на работа. Или - дури и без тие +700кг, ако работи во место , за да се оптерети исто, ќе треба да работи исто време на истиот број вртежи. Моторот создава енергија која се троши од внатрешните и надворешните потрошувачи. Надворешните потрошовачи, како што е масата на возилото, не допринесуваат за зголемени напони во моторот, туку за работа при зголемен број вртежи. Вас поентата ви беше да кажете дека масата влијае врз напоните во моторот, а тоа би го диктирало изборот на масло. Заклучок - масата влијае само на бројот на вртежи на моторот и не го оптеретува моторот на никаков друг начин освен со потреба од повисок број на вртежи, што и ми беше поентата.

Практичен пример е забрзување до 100км/ч на автомобил со маса 300кг и со 1000кг. Со иста моќност, ист вртежен момент, ист мотор, буквално. Едниот ќе забрза побрзо од другиот, а со тоа ќе сработи помалку работа, бидејќи
A1=(m1*V^2)/2,
A2=(m2*V^2)/2
Моторот на автомобилот со поголема ќе сработи повеќе работа, изразено во времето на забрзувањето. Времетраењето на работа на моторот ќе биде подолго за да се сработи исто работа, но тоа нема да ги зголеми напоните врз ниту еден дел во моторот, туку само ќе придонесе истиот да работи подолго време. Подолго време, повеќе триење(во случајов - лебдење на деловите, затоа се става маслото, не смее да има контакт меѓу нив). Единствени отпори кои совладува се поврзани со времето, не со масата на возилото. И истите не се воопшто поголеми од седење во место и туражирање на моторот идентично како при случајот со забрзувањето до 100км/ч.

Односно - доколку моторцикл се вози при 16000 вртежи, и тоа како има потреба од поквалитетно масло од автомобилите. Мое мислење е дека маслата неможе да се користат обратно од мојот случај, т.е. масло за автомобил да се користи во моторцикл. Во мојот случај дури мислам дека подобро отколку било кое масло за автомобил.

Инаку фала, да си купиш поубаво ;)

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #39 на: 21 Август 2016, 01:04:48 am »
Стави 20-50 уште повеќе ќе ја стишиш. Никаква нега ни подобра заштита не си добил, имаш многу за учење ;)

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #40 на: 21 Август 2016, 01:06:22 am »
Следен пат можеби би зел 10W50, чисто поради работите кои ги прочитав предмалку. 10W60 го препорачуваат за многу побесни машини, претежно со турбини. Moторот, за разлика од тоа што пишува во статиите кои ги споделувам овде, ги постигнува вртежите многу полесно, а исто така полесно и се намалуваат вртежите. Дефинитивно добив на помирна работа, полесно повлекува, како да доби крилја :)

Еве уште една статија
http://www.uklegacy.com/forums/index.php/topic/4503-10w-60-worth-reading-this-before-using-it/

Драго ми е што се информираше, и најде време да прочиташ за 60-ка уље. Јас искрено, би го избегавал во нормални коли за кои не е препорачано од фабрика. 50-ка е пак поприфатлива, дозволува да се тера висока температура на уљето, значи малку повисоки вртежи, а сепак е доволно вискозно и на 80-90 степени, што воглавно е некоја номрлна температура на маслата во картерот.
Јас сепак на атмо би одел на квалитетна синтетика 40ка 50ка

Кога веќе имаш ставено 10w-60, запамти една работа ко „оче наш“ што се вика. Не помислувај да ја газиш колата додека не се загрее моторот ни под разно. Причекај да качи работна температура, причекај уште некои 10-тина минути (во зима и повеќе), за да се загрее и уљето во картер убаво. После тоа можеш газење.
Тоа што ти е потивок моторот покрај тоа што имаш ново убаво масло, може да се должи и на неговата густина. Но не значи дека подобро штити.
Подобро штити 10W60 од  10W40. Ако зборуваме за абење. Уште подобро штити при повисоки температури.
Инаку работната температура се постигнува доста брзо. Во зима ионака нема услови за бесно возење, па така вискозноста при 40*C е таман.(10W). Едина разлика во однос на 10W40 е што 10W60 ќе обезбеди подобра заштита од абење при високи температури. 40-ка е прифатливо, но не е за туражирање освен за претекнување. Ми е криво што за ова многу не се свесни. Минимум би рекол дека за ова поднебје е 50ка. 40 е малку,затоа и на некои им го троши, бидејќи е премногу ретко и настанува смолкнување, испраување, прениска вискозност, при експлоатација при повисок број вртежи( во МК цела држава тркачи се). Ама така им кажале во продавница, 10W40. Само синтетика може да даде распон од 50 во SAE, и тоа квалитетна синтетика, по она што го читав. 10W40 е поевтино, па затоа шибаат сите, така било по каталог. Па не верувам дека некој би напишал во упатството дека возилото има потреба од поскапо масло споредено со другите производители доколку се вози "балкански".

Би рекол само дека можеби требало да ставам 10W50, но времето ќе покаже. :)

Отсутен 100ka

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 78
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #41 на: 21 Август 2016, 01:09:39 am »
Стави 20-50 уште повеќе ќе ја стишиш. Никаква нега ни подобра заштита не си добил, имаш многу за учење ;)
Шегобиец да не те викаат тебе?
Поткрепи ја со нешто шегата, не туку трескај шеги кои не се смешни поради самите себе, туку поради тоа што не им е тука местото.

Пример, вака како добар познавач, зошто не се истакна со твоето длабоко познавање на проблематикава кога го поставив прашањето кое масло да го купам од Motul? Или покрај шегобиец ти си и типично македонче, сеирџија, ќе улеташ со некој мајтап кој само тебе ти е смешен, а е глупав, и можеби сега очекуваш и аплауз, како стендап комичар се чувствуваш? :) Патетично.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #42 на: 21 Август 2016, 01:49:17 am »
Сериџија сум.  А ти типична македонска младина која се навреди кога му кажаа дека има многу за учење. Ти првин треба да сватиш дека имаш многу за учење, а за тоа треба да поминат бар 15тина години и предуслов е да имаш потенцијал и желба за напредок. Со текстот што го напиша не си ни свесен колку перфектно се опиша, треба само човек да знае да чита. Ти посакувам успех.


Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43650
  • Il Moderatore
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #43 на: 21 Август 2016, 10:13:13 am »
Подобро штити 10W60 од  10W40. Ако зборуваме за абење. Уште подобро штити при повисоки температури.

Инаку работната температура се постигнува доста брзо. Во зима ионака нема услови за бесно возење, па така вискозноста при 40*C е таман.(10W). Едина разлика во однос на 10W40 е што 10W60 ќе обезбеди подобра заштита од абење при високи температури. 40-ка е прифатливо, но не е за туражирање освен за претекнување. Ми е криво што за ова многу не се свесни.
Погрешно ги разбираш маслата. Тотално погрешно. И нивните градации исто така...
10W-60 не го штити моторот подобро од абење. Квалитетно масло го штити моторот од абење. 10W-60 штити подобро мотори кои природно - по дизајн имаат висока температура на моторното масло, каде маслата со пониска градација веќе не функционираат како што треба. Добра заштита се постигнува и со 0w-30, онаму каде е препорачано и каде моторот е дизајниран да работи со такво масло.

10W-60 е со даалеку поголема вискозност на 40 степени од 10w-40. 10W не кажува дека се исти на 40 степени. 10W кажува дека се исти на -10 степени... (уствари ни таму не се исти, но друга математика е тоа) Погледни ја табелава, горе на врвот пишува разлика на 40 степени помеѓу 10w-40 и 10w-30. Гледај колку е погуста 10w40-ката од 10w30-ката на 40 степени. 10W-60 e дааалеку погуста од 10w-40 на 40 степени.
Исто така погледни ги разликите меѓу 50-ка и 40-ка на 100 степени. 60-ката е со уште погоелма вискозност - густина.




Чисто за инфромација, 10w60-ка моторно масло е многу блиску по својата вискозност до масло за трансмисија со градација 80-90 (уље за мењач по нашки), па размисли си уште еднаш зошто ти се утишал моторот ;)
« Последно менување: 21 Август 2016, 10:21:01 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14241
  • Пудингот на шоферството
Одг: MOTUL масла ( мотор, менувач )
« Одговори #44 на: 21 Август 2016, 14:14:36 pm »
Луѓе Гетеер-и возат со 15-40,ти на Мазда 1.4 му стегна масло за моторцикл.Ова поќе ми личи како да го правиш за да има да си кажваш дека ти многу се грижиш за својата кола со нај нја масла и сл...
Секојдневно ја вртам до лимитер на плин,масло има 5-40 Мотул и нема гајле,а има дупло изминати км  од твојата така да релаксирај се малку и следниот пат клај си масло за кола,нормално масло.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D