Автор Тема: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4  (Прочитано 17628 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« на: 16 Август 2016, 11:18:12 am »




http://www.carclub.mk/2016/08/16/test-maserati-ghibli-s-q4-ghibli-vo-vistinsko-izdanie/

Менувачот бара малку навикнување, ама иначе.. Мх, мх. Фраерска кола.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #1 на: 16 Август 2016, 11:32:03 am »
Најдобронамерна забелешка, на видеото каде го возиш Масератито изборот на позадинска музика може да е многу многу подобар. На крајот видеото не смее така скинато. Треба испланирано, смирено и со логото на CC во средина на карбон позадина една секунда до две.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #2 на: 16 Август 2016, 11:38:23 am »
Да, знам дека е лошо пресечено на крај. :)

За во иднина ќе биде подобро, уште учам. :)

Отсутен tjolie

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1270
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #3 на: 16 Август 2016, 12:10:55 pm »
Можеби на нас никој не може да ни угоди, или поточно се нешто ни смета, но критиките никако да не ги сфатите како нешто негативно, напротив, од критиките се поправаат грешките кои секојдневно се прават. Членот погоре има право за видеото, секако тоа е и до сопствен вкус али музиката со видеото воопшто не пасува(ајде се закачивме за позадината на видеото, али јбг ти се губе визуелноста од позадината). Не видов никаде тема општо за порталот каде може да се прати критика/пофалба па затоа тука ке пишам нешто општо за порталот, секако со добра намера и тоа е само мое мислење не мора да значи дека сум јас во право...
Текстот/рецесијата за колите ви е супер на место, али нешто многу ме мачи и ме притиска, дизајнот на порталот.





Колкав простор неискористен, поточно текстот заедно со рекламите ти се само 1/2 искористена од целовкупниот простор, рекламите ти се 1/3 од таа половина, не знам колку е аптејтирана страната, но вакви дизајни се користеа пред 10-15 години... За портал воопшто не е препорачано ваков дизајн, пошто има премногу слики и видеа, да беше само текст ок, но вака не знам како да кажам, воопшто не ми се допаѓа дизајнот, не сум сигурен но мислам дека користете Јоомла застарена скрипта(можеби сум грешка). Рецесијата за колите, распоредот на текстот заедно со сликите и видеото е многу добро средено, али сето стиснато на средина, за жал.
Како што кажав, ова е само мое мислење, добронамерна критика, можеби не сум во право али се разбирам во таа област веб дизајн, графика, ИТ и сл. ама пак ке кажам, можеби тоа е вкус на газдата и така го ќефи...

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #4 на: 16 Август 2016, 12:29:31 pm »
Благодарам на добронамерните забелешки. :)

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #5 на: 16 Август 2016, 12:42:38 pm »
Рецесија? Мислиш на рецензија?

Тоа што е во средина текстот и по малку од страна празен простор тоа е одлично направено и така треба. На пример кога го гледам сајтот на мојот таблет со резолуција 1024 х 768 изгледа одчично. Тебе така ти изгледа пошто имаш FullHD екран кој е широк.
Околу изборот на боите според мене супер изгледа порталот. Она што треба да ти го задржи вниманието тоест текстот и сликите се баш на бела позадина која е единствена во тој простор, изгледа убаво и не можеш да ја промашиш. баш претставува целина на која треба да се концентрираш.

исто така добронамерна забелешка, не мора да значи дека и јас сум во право :)

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #6 на: 16 Август 2016, 13:11:40 pm »
Количево е перверзија. Пеер-верзија :D

Офтопик:

Што знам мене Орф ми беше добар избор. ;D

Не е тоа проблем, повеќе беше проблем нели тие напредни техники на видео снимање и едитирање на кои сме навикнати.

Тоа не дека е кривица на Zero, повеќе се работи за техника, тим, режисер и што ти не.

Ако музиката (истата композиција) беше ускладена со видео презентацијата ќе делуваше многу по моќно.

Штета што немаме некој полигон каде што можат да се прават добри снимки со burnouts, дрифт и останати глупирања ;D

Тоа вреди посебно видео со убав квалитет.

Што се однесува за порталот, мислам дека UI има потреба од мало освежување, дури и растеретување од визуелни елементи.

http://www.carmagazine.co.uk/  мене ми се допаѓа.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг:
« Одговори #7 на: 16 Август 2016, 13:27:22 pm »
Нема ни половина од звукот на V8 купето. Прашање е дали вреди бензинецов кога му е ускратена главната карактеристика. Затоа и дизелите ќе се бараат највеќе.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13933
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #8 на: 16 Август 2016, 13:33:06 pm »
Нема ни половина од звукот на V8 купето. Прашање е дали вреди бензинецов кога му е ускратена главната карактеристика. Затоа и дизелите ќе се бараат највеќе.

Чек, не можеш да споредуваш V6 со V8 :)

За V6 со можда некој афтермаркет exhaust ќе звучи нешто подобро.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #9 на: 16 Август 2016, 13:34:52 pm »
Поточно 2/3 од звукот има :P Ја нема да се бунам кога би го имал.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #10 на: 16 Август 2016, 13:36:42 pm »
Ама V8 не е турбо нели?
V6 го јаде турбото.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #11 на: 16 Август 2016, 13:36:49 pm »
Нема ни половина од звукот на V8 купето. Прашање е дали вреди бензинецов кога му е ускратена главната карактеристика. Затоа и дизелите ќе се бараат највеќе.

Чек, не можеш да споредуваш V6 со V8 :)

За V6 со можда некој афтермаркет exhaust ќе звучи нешто подобро.
Коњажата е слична. Овој е замена за статиот v8 зошто да не го споредувам? Не се нуди веќе тој.


П.с. да турбото го јаде. Да е атмос макар и послаб по коњи ќе е подобар зошто далеку повеќе доликува на значката Масерати и традиционалниот звук заради кој се купува Масерати.

Отсутен A4-B8

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 544
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #12 на: 16 Август 2016, 13:37:49 pm »
Не секој купува кола ради звукот. Мене дизелот ќе ми заврши работа.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10963
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #13 на: 16 Август 2016, 13:40:17 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli S Q4
« Одговори #14 на: 16 Август 2016, 13:42:17 pm »
Тоа е тоа :D