Автор Тема: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001  (Прочитано 84006 пати)

Отсутен t0m1cA

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3254
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #435 на: 29 Октомври 2021, 12:29:11 pm »
Во уље не верувам да му оди, ќе приметел сега на менување, а и толкава количина на вода да отиде во уље ќе направело хаварија до сега. Јас би рекол низ ауспух да го бараш антифризот. :)

Отсутен Mikius

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10127
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #436 на: 29 Октомври 2021, 12:44:47 pm »
Пасат е тоа, ни водата не му може ништо :)

Присутен riki_staff

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5725
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #437 на: 29 Октомври 2021, 12:52:41 pm »
Наместо Adblue користи чиста вода за да не ја загадува природата 😁

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6909
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #438 на: 29 Октомври 2021, 13:31:45 pm »
А да пробаш некои од оние head gasket sealer, ChrisFix имаше сеа пред некој ден ставено видео за нив...
За Јагуарот? Мислам дека го гледав, не знам, може вреди да се проба, ако не е касно.


Не е средено, испадна дека низ град кога возам одреден период е океј, ама излезам на отворено губи разладна течност. Секој нареден пат се повеќе, пред месец бев за Кичево, натака и назад мислам дека 6л вода ставив.
Најдов добра-фер понуда од дечко од Сарај, само гол мотор да земам за 300€, да го монтирам и повозам, ако е добар да го терам, ако не чини да го вратам. Има опции, ама здравје на пролет...

Ѓаол ипол ќе е да смениш мотор за да пробаш. Разладната течност може да оди надвор од мотор/кола, во уље или во комора за согорување? Може си пишал веќе не барав наназад. Последново со глава отварање треба да може да се октрие полесно. Нели е поедноставно глава да отовориш и да смениш/рамниш наместо цел мотор?
Реално сите опции се ѓаол ипол, се ќе биде мачка у вреќа, а ценовно тука некаде.
Не меша масло и антифриз, дуе црева и прави црнила во експанзионата од гасови. Почна и на прво палење да чури од издув на кратко, не секогаш, претежно после возење со постисната папуча на гас кога прави поголем притисок во системот за ладење, па на следното палење чуф-чуф.

И јас мислам дека е полесно и подобро да се отвори, да се види, па да се носат одлуки после.

Веќе не мислам, кога ќе му дојде денот тогаш или ќе мислам или нека му ја мислат.

Во уље не верувам да му оди, ќе приметел сега на менување, а и толкава количина на вода да отиде во уље ќе направело хаварија до сега. Јас би рекол низ ауспух да го бараш антифризот. :)
Тачно.

Пасат е тоа, ни водата не му може ништо :)
Тој на зејтин иде, та на вода  ;D ама скуп зејтинот.

Наместо Adblue користи чиста вода за да не ја загадува природата 😁

Sent from my MAR-LX1A using Tapatalk


Не се секирај Риќи, и ароматизери од лаванда у водата ставам  ::)

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #439 на: 29 Октомври 2021, 13:40:12 pm »
А да пробаш некои од оние head gasket sealer, ChrisFix имаше сеа пред некој ден ставено видео за нив...
За Јагуарот? Мислам дека го гледав, не знам, може вреди да се проба, ако не е касно.

Касно не би требало да е, совршен кандидат е за таква работа. Само ако ставаш, пробај експлоатирај го моторот во режим на кој троши најмногу вода, таму да се напика средството...

Крис во лер ја работеше, ама пологично ми е да ја збркаш убаво за да се создадат услови за потрошувачка.

Отсутен MecheTo

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14069
  • Пудингот на шоферството
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #440 на: 29 Октомври 2021, 15:01:12 pm »
Смени дихтунг,израмни ја главата и ич да не ти чуе.150-200€ е тој зафат,ништо комплицирано.
God created Turbo Lag to give VTECs a Chance! :D

Отсутен AUDI

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2159
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #441 на: 29 Октомври 2021, 15:17:30 pm »
Овие мотори 101 и 115 знаат да изгорат диктон на глава,ништо страшно.Најверојатно оди во клиповите штом наутро ти чади а не ти меша масло и вода,каде и да е ќе каже некое црево од притисокот.Се вади главата,се порамува и испитува,нов дуктон и немаш мака.
Drink Russian, Drive German, Wear Italian, Kiss French, be MACEDONIAN!!!

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6909
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #442 на: 31 Октомври 2021, 21:08:37 pm »
Чисто информативно да споделам мислење за Mannol маслото.
Бидејќи имам користено Motul и Aral, со ова моторот некако помирно работи, дури и не верно како за дизел. Ќе видиме како ќе истера до следна промена, вака пријатно изненаден.

Друга работа, @MartinAlfista ме натера да отидам да барам sealant, денес по бензинскиве станици поминав, ама најдов само radiator sealant-имаше на Sonax и Liqui Moli   на кој пишува дека е за заптивање и на микро пукнатини покрај првичната намена према името.
A head gasket sealant никаде не најдов, така да, прашањето ми е дали да земам од тоа што најдов?

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #443 на: 31 Октомври 2021, 21:13:19 pm »
Не земај радиатор силант. Нема да постигнеш ништо. Види во Хубо можда има нешто...

Отсутен зоки-златен

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6909
  • хаУс мајстор
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #444 на: 31 Октомври 2021, 21:14:22 pm »
Значи нема врска едното со другото?

Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5475
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #445 на: 31 Октомври 2021, 22:59:54 pm »
Jas za puntoto so sredstvo za zatnuvanje na radiatori od Mannol go opraiv maloto kazance za parno taka da probaj.
Go ima na mlecen na glavnava ulica kako se vikase ova dukjanot za auto delovi sto e na sama glavna ulica do kladilnicata.

Отсутен Zile

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7593
  • Плинаш!!!
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #446 на: 31 Октомври 2021, 23:29:40 pm »
Рели рејсинг

Sent from my Redmi Note 8T using Tapatalk


Отсутен Vlatce-Vectra

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5475
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #447 на: 31 Октомври 2021, 23:37:28 pm »
Tnx zile

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17295
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #448 на: 31 Октомври 2021, 23:51:15 pm »
Значи нема врска едното со другото?

Изгледај го видеото на ChrisFix, објаснува дека тие заптивачи содржат течна силика, т.е. течно стакло.

Кога соединението ќе дојде во допир со екстремно висока температура (температура што типично се наоѓа во комората на клиповите), течноста испарува и остануваат честичките силика, се топат, и ја формираат таа бариера на самиот дихтунг меѓу комората и каналите за антифриз.

Поради таа хемиска реакција не е штетно за остатокот од разладниот систем, зошто во ниеден момент освен при допир со комората нема да има допир со толку високи температури, и нема шанси да се стврдне и да затне нешто без потреба.

Овие силанти за хладњаци работат на база на ситни честички или влакна кои доаѓаат до дупката и физички ја затнуваат, ама претпоставувам не се отпорни на температурите што се среќаваат при согорување дизел во комората.

Отсутен Filip MK

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2153
Одг: VW Passat Variant B5.5 1.9 TDI 74kw 2001
« Одговори #449 на: 01 Ноември 2021, 09:01:21 am »
Дај боже да завршиш работа со заптивачот, ако не, промена на дихтунг и рамнење би била најефтина и проверена варијанта. Моторот ти е сервисиран, си го знаеш, половен мотор мачка во вреќа и па ќе мора голем сервис да правиш. Знам дека ми кажуваше дека кај овие мотори е малку покомплицирана таа постапка поради евентуални други проблематики што може да произлезат ама пак е најлогичен чекор. Колега мој има ист таков мотор во Пасат и му покажа ист проблем, кај него на греење покажа (снема греење) и ја среди работата малку „партизански“, само со промена на дихтунг и без рамнење на глава (ретко кој саглам мајстор би се нафатил без рамнење на глава) ама во тетово важат други правила изгледа  :). Важно го реши проблемот.
Претпоставката е мајката на сите заебувања