Автор Тема: Estate VS MPV - Игра на простор  (Прочитано 71628 пати)

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #120 на: 27 Мај 2016, 11:51:08 am »
Висината на тежиштето на МПВ и караван е различно во поглед на неколку милиметри односно максимум неколку центиметри. А не 30цм како што си земал за пример. Затоа и резултатот испаднал таков.

Во право си. Разликата помеѓу Шаран и Пасат изнесува 158 милиметри, или 15.8 сантиметри. Тоа е разлика од 10.42% во висината на возилото. Што е многу и е само висина на возило.

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Како што кажа Симо, позицијата на седење во Шаран не е "неколку" милиметри повисока од Пасат. Тука разликата е многу поголема од 15.8 сантиметри. И тоа значително поголема.

Ако разликата беше неколку милиметри, никој немаше да каже "Абе во МПВ е малку повисоко седењето и има добра прегледност". Разликата е голема, до таму што секој кој што ќе седне во МПВ има чувство дека возилото е повисоко значително.

Кога ќе го натанкаш багажникот во Шаран и багажникот во Пасат, во Шаранот ќе имаш дополнителна инерцијална маса покрај патниците која ќе влијае врз севкупното однесување на возилото во свиок.

На 140 км/х пасатот во свиок "спие" на пат, шаранот ќе се однесува многу шашаво. Во пасатот нема ни да осетиш дека влегува возилото во свиок, во Шаранот ќе посакаш да одземеш гас бидејќи ќе имаш филинг дека губиш грип заради големите иниерцијални сили кои што ќе ги влијаат врз телото. И двете возила ќе влезат без проблем во свиокот со 140, ама филингот што ќе го имаш врз телото како последица на инерцијалните сили нема да биде ист.

Линкот на Луки е одличен за да се направи добра пресметка, методологијата на тој сајт е доста прецизна за одредување на тежиштето.


Ако кровот е повисок 16цм (и тоа во Шаран што е големо комбиште) ти викаш дека седењето е повисоко од Пасат за повеќе од 16цм? Се читаш ли што пишуваш? Како може да е повисоко од колку што е разликата? Може да е помалку, и е помалку. Бајаги помалку од 10цм.

Еве ги димензиите на колите:
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)
(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Каде можеме да заклучиме дека:
1. Туран е само 1цм повисок од земја.
2. Просторот од седиштето до кровот во Пасат е 985 милиметри.
3. Просторот од седиштето во Туран е 1064 милиметри.
4. Висината на Пасатот е 1516мм.
5. Висината на Туранот е 1659мм.

Значи Туранот е 14,3цм повисок во кровот од Пасатот. Понатаму просторот над главата во Туран е поголем за 7,9мм.
14,3 - 7,9 + 1= 7,4цм разлика во седењето од Пасат Караван до Туран. Тоа се тие реални бројки.

Јас многу добро знам што пишувам. Нема потреба да се нервираш што ти го ругам омиленото возило, не треба да мешаш наука со емоции.

Положбата на тежиштето во возилото не е никако поврзано со бројките што ги имаш наведено. Најниската точка на седење или највисоката е само висина на газот на патникот од референтна рамнина (асфалт или под на возилото).

Влијанието на силите што влијаат врз патникот не се пресметува според тоа колку ти е газот ниско седнат.

Искрено немам време да правам пресметки во моментов, ама бидејќи веќе имам правено претходно за слични потреби, можам од искуство да кажам дека разликите во оптоварувањата не се мали воопшто.

Колку и да се обидуваш да докажеш дека разликата е мала, не е. Во пресметката на положбата на тежиштето на возилото, влегува целата висина на возилото со неговата специфична маса, плус резултантната сила на сите поединечни товари во него. Тоа што за тебе е "Се читаш ли што пишуваш?" и е неразбирливо е затоа што твоите ставови и мислења ги формираш според статии од интернет, и слики без да го анализираш проблемот од аспект на проста физика. И тоа е во ред, не сме сите инжењери и не сме сите надарени за тоа.

Јас се обидов да дадам упростено објаснување како влијаат оптоварувањата кај МПВ и Караван врз патниците, за да може лесно да се разбереме на форум.

Жал ми е што егото на МПВ фанатиците е скршено, тука неможам да помогнам.

Ако сакаш да споделуваме слики со коти од возила и да мериме колку милиметри некое возило е повисоко или пониско, тогаш се повлекувам од било каква дискусија затоа истата е безпредметна и на ниво на шпекулации и кафански муабет.

Ако сакаш да удриме сериозна анализа и пресметки и да направиме споредби и соодветно да ги споделиме тука за сите да се уверат во резултатите и исходот, во секое време прифаќам да учествувам. Мезе и пиење јас ќе платам.







Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #121 на: 27 Мај 2016, 12:07:43 pm »
Не се вреѓај па до толку што ти реков дека не ти е точна физиката. Па не се сите толку по математика и физика, крај краева не се сите со професори по физика по семејна линија. Тежиштето не е повеќе од што е висок кровот, како сакаш врти го и сучи го. :)А камо ли па да е „многу повисоко“ од 16цм. Многу ми е жал што не разбираш како функционира тежиште на објект и дека е зависен од дистрибуцијата на масата на возилото по висина.

П.С. А уште помалку ми е јасно од каде стигна до вакви натегања од твоја страна. Ама ти си знаеш, ваљда егото ти го наруши темава.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #122 на: 27 Мај 2016, 12:24:15 pm »
Разлика има меѓу MPV и хечбек, ама муабети дека не знам што ќе ти се дешава во MPV, се само празни муабети.

Реално поголем проблем е поголемата тежина. 1613 kg Зафирата наспорти 1290 kg кај Алфата. Тоа се нешто над 300кг, што ите како влијае на кривини. Инерцијата на возилото е далеку поголема и повеќе се осеќа масата на возилото.

Сепак пак ќе речам, не знам што ако барате перформанси од MPV во кривини. Кој тоа го бара?!

А тоа дека во караван ќе бидеш поодморен во споредба со MPV...тоа мало морген! Кој сака нека кажува! Апослутно нема никаква логика.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #123 на: 27 Мај 2016, 12:27:50 pm »
Не се работи за логика, за физика се работи ;)

Во караван или ќе бидеш исто одморен а побрзо ќе стигнеш, или ќе бидеш поодморен, за исто времетрање на патувањето :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #124 на: 27 Мај 2016, 12:31:14 pm »
ОК, можда е субјективно гледање. Ете да речиме, јас често сум на релација БТ-СК. Со Алфата повеќе се заморувам (од самото седење) него ли со Зафирата.

За исто време стигам со двете. Јбг толку дозволува патот. Колку побрзо ќе возиш со караван/хечбек?

Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #125 на: 27 Мај 2016, 12:32:12 pm »
Не се вреѓај па до толку што ти реков дека не ти е точна физиката. Па не се сите толку по математика и физика, крај краева не се сите со професори по физика по семејна линија. Тежиштето не е повеќе од што е висок кровот, како сакаш врти го и сучи го. :)А камо ли па да е „многу повисоко“ од 16цм. Многу ми е жал што не разбираш како функционира тежиште на објект и дека е зависен од дистрибуцијата на масата на возилото по висина.

П.С. А уште помалку ми е јасно од каде стигна до вакви натегања од твоја страна. Ама ти си знаеш, ваљда егото ти го наруши темава.

Не се натегам. Немам причина за такво нешто. Објаснив наједноставно што можев како влијаат инерцијалните сили во МПВ возилата во споредба со караван возилата. Не се согласувам и нема да се согласам со твоето паушално тврдење дека разликата во висината на тежиштата е неколку милиметри. Тоа е сосема неточно. Тука и почна дискусијата...

Тежиште на објект во мирување е едно нешто, тежиште на објект во движење е друго нешто, тежиште на објекти кои се взаемно поврзани и се во движење е сосема трето нешто. Јас ги разбирам многу добро сите три. Ама ако ти викаш дека не ги разбирам во ред. Така нека биде.

Јас форумот го сфаќам како простор каде што можеме да размениме и дискусија која е поткрепена и со наука и математики, а не како простор каде што моето мислење мора да е секогаш точно. :)



Отсутен zlatkoa

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3298
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #126 на: 27 Мај 2016, 12:32:53 pm »
Не се работи за логика, за физика се работи ;)

Во караван или ќе бидеш исто одморен а побрзо ќе стигнеш, или ќе бидеш поодморен, за исто времетрање на патувањето :)

Тоа е тоа. On the point.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #127 на: 27 Мај 2016, 12:34:54 pm »
ОК, можда е субјективно гледање. Ете да речиме, јас често сум на релација БТ-СК. Со Алфата повеќе се заморувам (од самото седење) него ли со Зафирата.

За исто време стигам со двете. Јбг толку дозволува патот. Колку побрзо ќе возиш со караван/хечбек?
Смени ја алфата за друго возило,  штом на толку краток пат те замара, значи не ти одговараат седиштата и не можеш соодветна положба да си најдеш.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #128 на: 27 Мај 2016, 12:37:32 pm »
Значи правам споредба помеѓу двете коли. Со која кола имам поголема комоција.
Со Алфата цел Балкан и Италија ги прошетав па не се жалам ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #129 на: 27 Мај 2016, 12:40:14 pm »
Па сега се пожали дека си поуморен од седењето.... А со комбето го прошета цел балкан и италија па да споредиме вистински? Ако те замара пат од 3 саати поради седењето, во било која кола, значи не ти одговара положбата. Барем јас така резонирам...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #130 на: 27 Мај 2016, 12:41:24 pm »
Значи правам споредба помеѓу двете коли. Со која кола имам поголема комоција.
Со Алфата цел Балкан и Италија ги прошетав па не се жалам ;D

Не се жалиш, ама изморен си во Алфата. :)

Океј де, не е страшно. Висок човек си, повеќе ти одговара поголема кола. :)


Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14711
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #131 на: 27 Мај 2016, 12:45:11 pm »
Затоа викам субјективна работа е можда. I need space.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #132 на: 27 Мај 2016, 12:53:35 pm »

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30074
    • CARclub.mk
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #133 на: 27 Мај 2016, 12:58:56 pm »
На Дени му треба повисокиот roofline ради конвертирање на задниот дел во кревет со „фиоки“ под душекот. Затоа MPV му има поента.

Иначе, во секој друг можен случај, во сите други услови, караван пред MPV.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 55107
  • Махер
Одг: Estate VS MPV - Игра на простор
« Одговори #134 на: 27 Мај 2016, 13:00:09 pm »
Мене ми е само заради паркирањето низ град. Најзобилно. И во караванот ќе ставам фиоки, само помали инаку.

Ако зборувам за мене само.