Plin na TFSI, TSI ..... i ostanati inzenerski sovrsenstva. Kolku e zastedata i so koi posledici po motorot ?
Postoi li moznost za vbrizguvanje vo tecna faza ?
I uste drugo prasanje inspirirano od nesto sto sum go procital vo Bugarija (klima ured za vozilo pogonet od plinskiot sistem) ?
Bugarite imaat nesto: http://mazeto.net/index.php?topic=4864.0
em kolata ne trosi extra gorivo a imas klima ? Da ne im tekne da go kacat i plinot posle ovoj post
Vo momenov zastedata na vozenje so plin na TFSI motor e okolu 35-40%
Proizvoditelot Landi Renzo vo momentov na pazarot nudi uredi za Direct Injection motori za vozila za koi ispituvanjata pokazaa deka nemaat problemi pri fukkcioniranje na plinski pogon, Kaj DI motorite kaj koi bea zabelezani problemi, kako JTS na Alfa , plinskite uredi , koi iako bea razvieni, Landi Renzo ne gi vkluci vo svojata ponuda.
Postoi moznost za vbrizguvanje na plinot vo tecna faza, no kako tehnicko resenie ima premnogu slabosti I na prsti se brojat firmite koi go nudat.
Nie imavme pregovori da napravime dobra promocija I da gi ponudime uredite na tecna faza na Makedonskiot pazar, no se ostana na pregovori. Pricinie zasto ne se realizira planot se previsokata cena na ovie uredi, I premnogu tehnicki slabosti, za da mozat realno nasite klienti (a I nie kako firma) da si gi dozvolat I vo praksa da gi koristat bez cesti problemi.
Sto se odnesuva do koristenje na plinskiot ured za pogon na klima uredot, mora da kazam deka ne sme rabotele na taa problematika I ne mozam mnogu da komeniram.
Plinskiot ured nema takva tehnicka moznost bez da se izmenat negovite fabricki zadadeni parametri: temperaturata na isparuvacoti I vlezniot pritisok na plinot, sto pak od druga strana ke predizvika narusuvanje vo negovoto funkcioniranje.