Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 888695 пати)

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #495 на: 11 Јануари 2013, 22:36:55 pm »
Претпостатувам за различни возила станува збор? Ако е така моја претпоставка е дека различно креваат температура односно твојот побрзо и затоа и побрзо префрлува.

Отсутен Sashe90

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 718
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #496 на: 11 Јануари 2013, 22:50:28 pm »
И јас тоа прво си го помислив, меѓутоа на стрелка барем берлингото побрзо загрева и по парното осекам дека е така и баш за тоа повеке ми е чудно, а друга работа е зошто кога е загреано не пали дирекно на плин како мојата и на брат ми која  го има истиот уред.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #497 на: 12 Јануари 2013, 10:07:12 am »
Здраво Плинмонт!
Колку пари чини вградување на плински уред на Ford Focus Mk2 Facelift 1.6 100hp од 2010?

Cenata e 610 evra. Za Ford Focus 1.6 predvideno e postavuvanje na sekvencionalen plinski ured Landi Plus Max, so torusen rezervoar od 42 ili 47 litri, i dozator so maslo za dopolnitelno ladenje na ventilite. Garancija na uredot e 2 godini.  Dokolku voziloto seuste e vo garancija kaj importerot Mi-Da Grand Motors, togas celata postapka za vgraduvanje na plinski ured ke odi preku importerot, so koj Plimont ima sorabotka.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #498 на: 14 Јануари 2013, 12:19:45 pm »
Здраво Плинмонт!
Колку пари чини вградување на плински уред на Ford Focus Mk2 Facelift 1.6 100hp од 2010?

Cenata e 610 evra. Za Ford Focus 1.6 predvideno e postavuvanje na sekvencionalen plinski ured Landi Plus Max, so torusen rezervoar od 42 ili 47 litri, i dozator so maslo za dopolnitelno ladenje na ventilite. Garancija na uredot e 2 godini.  Dokolku voziloto seuste e vo garancija kaj importerot Mi-Da Grand Motors, togas celata postapka za vgraduvanje na plinski ured ke odi preku importerot, so koj Plimont ima sorabotka.

























Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: Plinski ured za Toyota Corolla 1.6 od 2003 godina
« Одговори #499 на: 14 Јануари 2013, 13:39:18 pm »
Цената на LPG плински уред за Corolla 1.6 е 610 евра.Ова е цена за уред Landi Plus Max со торусна плинска боца која се поставува на место на резервно тркало и дозатор со масло за ладење на вентилите.
Можноста за прегревање на вентили постои и со возење на плински - LPG погон, но е многу помала отколку на метански погон. Веќе напишавме дека со примена на превентивни мерки, како што е користење на масло за ладење на вентилите и избегнување на подолго и секојдневно возење на високи вртежи, не се јавуваат проблеми.
Во пракса, препораките да се внимава особено се однесуваат на возила на сопственици кои живеат во Тетово, Куманово или Велес, а кои работат во Скопје, односно возила кои секојдневно се возат на автопат.
Конкретно, за Corolla 1.6 од 2003 година досега немаме возило кај кое има јавено проблем со вентили по вградување на плински уред.


Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #500 на: 14 Јануари 2013, 13:58:09 pm »
Ha ha ha izgleda samo vo Makedonija nikoj nema problem so toyota 1.6 VVTI. Vo drugive zemji barem si kazuvaat sve.

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #501 на: 14 Јануари 2013, 14:23:51 pm »
Ha ha ha izgleda samo vo Makedonija nikoj nema problem so toyota 1.6 VVTI. Vo drugive zemji barem si kazuvaat sve.

Bugar, te molam uste ednas procitaj go nasiot odgovor

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #502 на: 14 Јануари 2013, 14:58:35 pm »
Da da plimont procitav ubavo za Toyota 1.6 VVTI na metan deka ne se preporacuva.

Generalno proizvoditelite se stremat da so pomos na kompjuterski modeli go dizajniraat motorot taka da raboti SAMO na BENZIN so opredelen oktanski broj. I taka se dizajnirani i glavite i ventilite i celiot sistem. Vo verziite sto se prodavaat so fabricki vgraden metanski ured (Primer Caddy Ecofuel, Skoda City Go, VW UP) glavite na motorite se DRUGI i ventilite kako i lezistata na istite se razlicni od onie samo na benzin. Na toj nacin proizvoditelite se osiguruvaat deka DOPOLNITELNO vgradenite plinski ili metanski uredi ke dovedat do drasticno skratuvanje na vekot na ventilite. Taka korisnicite koi ke sakaat da vozat na METAN/Gas ke bidat primorani da si PLATAT za vozilo so fabricki vgraden takov sistem.
Znaci taka si ja napravile strategijata da KOJ VOZI NA BENZIN ke si kupi kola so motor koj e SAMO ZA BENZIN i nisto drugo a onoj koj saka PLIN/METAN ke si kupi verzija OD FABRIKA do toa.

Koj saka da stedi so NAKNADNO vgraduvanje toa ke si go plati so tek na vreme so SKAPI servisi na motorot. Parite se tie ama sepak poisplatlivo e kupuvanje na vozilo so vgraden metan/plin fabricki zasto iako poskap ponataka korisnikot nema da ima glavobolki.

Taa e strategijata. Sakale veruvale sakale ne.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #503 на: 14 Јануари 2013, 19:50:04 pm »
А кај нас фабричко возило на гас немааааааа

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #504 на: 14 Јануари 2013, 19:53:05 pm »
Nema zasto ZAKONOT e takov da gi stiti servisite. I na primer Porche ne nosi Caddy na metan ama na primer bugarite go imaat i skoro povekjeto od taksite tamu se NA METAN. Na plin se pomalku a dizeli se brojat na prsti.

Отсутен nikola_bb

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 4995
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #505 на: 14 Јануари 2013, 19:59:24 pm »
Знам јас зашто нема битното е дека тука такво возило неможеш да купиш

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #506 на: 14 Јануари 2013, 21:42:04 pm »
Da da plimont procitav ubavo za Toyota 1.6 VVTI na metan deka ne se preporacuva.

Generalno proizvoditelite se stremat da so pomos na kompjuterski modeli go dizajniraat motorot taka da raboti SAMO na BENZIN so opredelen oktanski broj. I taka se dizajnirani i glavite i ventilite i celiot sistem. Vo verziite sto se prodavaat so fabricki vgraden metanski ured (Primer Caddy Ecofuel, Skoda City Go, VW UP) glavite na motorite se DRUGI i ventilite kako i lezistata na istite se razlicni od onie samo na benzin. Na toj nacin proizvoditelite se osiguruvaat deka DOPOLNITELNO vgradenite plinski ili metanski uredi ke dovedat do drasticno skratuvanje na vekot na ventilite. Taka korisnicite koi ke sakaat da vozat na METAN/Gas ke bidat primorani da si PLATAT za vozilo so fabricki vgraden takov sistem.
Znaci taka si ja napravile strategijata da KOJ VOZI NA BENZIN ke si kupi kola so motor koj e SAMO ZA BENZIN i nisto drugo a onoj koj saka PLIN/METAN ke si kupi verzija OD FABRIKA do toa.

Koj saka da stedi so NAKNADNO vgraduvanje toa ke si go plati so tek na vreme so SKAPI servisi na motorot. Parite se tie ama sepak poisplatlivo e kupuvanje na vozilo so vgraden metan/plin fabricki zasto iako poskap ponataka korisnikot nema da ima glavobolki.

Taa e strategijata. Sakale veruvale sakale ne.

прво и основно плимонт напиша и понуди објаснување ЗА ПЛИНСКИ уред е за метански.. и напиша дека има проблеми но и решение за истиот... и жити кариера кај го најде муабетов? докази? факти? потврди? или само муабет е.. е па ако е само муабет имам и ја контра аргумент ама со ДОКАЗ е па читај:

јас имам возило СО ФАБРИЧКИ ВГРАДЕН МЕТАН-ски уред (метан тешко дека е вграден, може само уред за него)

и возилото има потполно исти карактеристики, делови, шифри и се останато вградено во него како и на другарот кој има потполно исто возило како моето само без фабрички метан... единствената разлика е во големината на компјутерот т.е. слотовите... јас имам 3 слота а он 2, што е нормално бидејки за метанскиот уред има уште еден компјутер...

сакаш да докажам со податоци? тураш опклада? плимонт ке ни биде судија...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #507 на: 14 Јануари 2013, 22:55:08 pm »
Onak druze no ima razliki vo tipot na ventilite kaj nekoi vozila. Na primer kaj VW Up ili Caddy Ecofuel za razlika od benzinskiot model. Razlikite zavisat od tipot na motorot. Edno e sto gledas od nadvor, drugo e sto delovi ima vgradeni vo tvojot motor (za da bide ednakvo izdrzliv na metan/benzin) i vo navidum ist takov motor so pogon samo na benzin. pa sea ti vidi si. imas servisni upatstva, semi, katalozi na rezervni delovi od proizveduvacot itn.... ima razliki. Za VW e potvrdeno od tehnicko lice vo Skoda Bugarija (zasto KAJ NAS nemaat pojma i ne dobiv odgovor) i Od tehnicko lice vo "Porshe Iztok" Sofija konkretno. pa posle poveli da polemizirame. Vo Skopje krevaat ramenici.

Отсутен onak

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 15993
  • сељаторе ин ил селандроре!!
    • КАНО еко системи
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #508 на: 15 Јануари 2013, 11:18:32 am »
Onak druze no ima razliki vo tipot na ventilite kaj nekoi vozila. Na primer kaj VW Up ili Caddy Ecofuel za razlika od benzinskiot model. Razlikite zavisat od tipot na motorot. Edno e sto gledas od nadvor, drugo e sto delovi ima vgradeni vo tvojot motor (za da bide ednakvo izdrzliv na metan/benzin) i vo navidum ist takov motor so pogon samo na benzin. pa sea ti vidi si. imas servisni upatstva, semi, katalozi na rezervni delovi od proizveduvacot itn.... ima razliki. Za VW e potvrdeno od tehnicko lice vo Skoda Bugarija (zasto KAJ NAS nemaat pojma i ne dobiv odgovor) i Od tehnicko lice vo "Porshe Iztok" Sofija konkretno. pa posle poveli da polemizirame. Vo Skopje krevaat ramenici.

за истово прашање јас комуницирав и со волво во шведска и форд до уса. да во скопје креваат раменици од проста причина што не се упатени во ништо и секој нов проблем го решаваат тогаш и само тогаш. исто е и со максима... плус мењаат кадар редовно и никој неможе да завлезе во некоја проблематика како што треба...
www.kano.com.mk
www.parno.com.mk
www.kanosistemi.com.mk
www.evtinogreenje.com.mk
https://www.facebook.com/kano.eko.sistemi
кликни на било кој, нема да утнеш, сите водат на исто место, во исто време

Отсутен Bugar

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 5710
  • Почесен кинез.
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #509 на: 15 Јануари 2013, 12:41:01 pm »
Ne znam mozebi Volvo koristat ISTI motori i za plin i za verzijata so pogon na metan. Identicni de. Toa ne site motori treba da se prepravaat AKO DODEKA inzenerite gi dizajnirale ne ostavile "rezerva" vo dizajnost na delovite de (ventili, lezista na ventili). Japonec po princip KORISTI MINIMUM potreben material za maksimalni perfomansi.