Автор Тема: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори  (Прочитано 897754 пати)

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #60 на: 14 Декември 2011, 01:44:42 am »
кај полниш плин?

NAS GAS vo staklara do JERSY

И јасс  пунев таму ама едно време ептен чкарт плин имаа, само знам дека кај нив многу брзо знае да се смени квалитетот а најспоро цената, многу ретко менуваат цена. Сега пунам од пуцко петрол, имаат добар ептен плин упоследно време. За иститепари што поминувам 100 км последниов пат кога ставив поминав 120 км. Што е олично!

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #61 на: 14 Декември 2011, 02:17:34 am »
miki ja nikat nema oseteno razlika na plinot od tamu, site tri koli gi punam tamu sekat do daska i nemam oseteno nikogas nikakva razlika...

a ednas se zaebav staiv 500 denari na berovic petrol u batinci, lele kolku se poebav togas ej, abe lugje izduvnite gasovi mirisaa na ova gadnava zelka u bure so ja cuvaat po doma postarive...:)



plus imam i druga logiga za taa pumpa, firmata od sekogas raboti samo so GAS taka cim ne mesaat drugi raboti bi trebalo da se najprofi vo toj domen...

Отсутен google

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2396
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #62 на: 14 Декември 2011, 02:21:47 am »
u princip eve nesto poveke za taa firma toest ova NAS GAS e pretstavnistvo na ova KALVACHA za Makedonija : http://www.kalvacha.bg/

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9031
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #63 на: 14 Декември 2011, 07:52:58 am »
јас имам полнетот таму ама еднаш ми беше тапа и си пунам на Лук или Пуцко чат пат и МП

Отсутен Chlink

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8534
  • alfa 156 1.8 t.s & alfa 159 2.4 jtdm
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #64 на: 14 Декември 2011, 08:18:47 am »
miki ja nikat nema oseteno razlika na plinot od tamu, site tri koli gi punam tamu sekat do daska i nemam oseteno nikogas nikakva razlika...

a ednas se zaebav staiv 500 denari na berovic petrol u batinci, lele kolku se poebav togas ej, abe lugje izduvnite gasovi mirisaa na ova gadnava zelka u bure so ja cuvaat po doma postarive...:)



plus imam i druga logiga za taa pumpa, firmata od sekogas raboti samo so GAS taka cim ne mesaat drugi raboti bi trebalo da se najprofi vo toj domen...
ти верувам, квалитетни се...

Ама Мак Петрол ми се најтапа, и кај керамидница се исто тапа тие.

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #65 на: 14 Декември 2011, 08:19:33 am »
И јас еднаш пунев во НАШ ГАС и никад више. Невидена катастрофа. Колата ми извади 17л/100км просек. Ако не се лажам заедно бевме тогаш Гугле.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #66 на: 14 Декември 2011, 19:25:27 pm »
Некако (пре)голема разликава :) Дури и исто да троши плин : бензин = 1:1, за парите од 10л бензин не купуваш 20л плин. Ај уште малку извози, па ќе кажеш точно :)  разликата кај мене е отприлика ваква: наместо 945 денари за бензин, трошам 580 за плин. Рачунам со 95ка бензин и со плин од 43 денари, што значи најмалата можна разлика. Ако рачунам 98-ца и плин од 38 денари, тогаш разликите се поубави, ама пак не е 50%  (ем ти треба бензин за првите километар-два)
agree исто и кај менее така некако последно мерење 330км 1420ден, истата километража на бензин околу 2200 денари

mnogu nekako??? jas so 2000mkd benzin pominav 380km...
ama ti ne vozis niz SKOPSKITE GUZVI :D

umesno gi izbegnuvam :D kasnam odsabajle si kasnam porucek ;)
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9031
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #67 на: 14 Декември 2011, 19:27:06 pm »
Некако (пре)голема разликава :) Дури и исто да троши плин : бензин = 1:1, за парите од 10л бензин не купуваш 20л плин. Ај уште малку извози, па ќе кажеш точно :)  разликата кај мене е отприлика ваква: наместо 945 денари за бензин, трошам 580 за плин. Рачунам со 95ка бензин и со плин од 43 денари, што значи најмалата можна разлика. Ако рачунам 98-ца и плин од 38 денари, тогаш разликите се поубави, ама пак не е 50%  (ем ти треба бензин за првите километар-два)
agree исто и кај менее така некако последно мерење 330км 1420ден, истата километража на бензин околу 2200 денари

mnogu nekako??? jas so 2000mkd benzin pominav 380km...
ama ti ne vozis niz SKOPSKITE GUZVI :D

umesno gi izbegnuvam :D kasnam odsabajle si kasnam porucek ;)

јас одам рано на сабајле ама на враќање го јадам дебело

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #68 на: 14 Декември 2011, 19:29:24 pm »
muabetot e kolku se isplati plin so 13.000km godisno i potrosuvacka od 7 litri. Zastedata spored kalkulatorot e 25.000mkd godisno ali zadovolstvoto vo vozenje na plin vo odnos na benzin nesporedlivo....
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9031
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #69 на: 14 Декември 2011, 19:33:17 pm »
muabetot e kolku se isplati plin so 13.000km godisno i potrosuvacka od 7 litri. Zastedata spored kalkulatorot e 25.000mkd godisno ali zadovolstvoto vo vozenje na plin vo odnos na benzin nesporedlivo....

Епа значи за година и малце го вадиш, а задоволството е горе долу исто ;)

Отсутен Scorpion

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 470
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #70 на: 14 Декември 2011, 19:52:37 pm »
kazi od iskustvo, problemi odrzuvanje...
Fiat Grande Punto & Fiat Stilo

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #71 на: 14 Декември 2011, 20:22:02 pm »
Пробав да најдам некои податоци на интернет, но не успеав, па бидејќи сте најстручни во Македонија би сакал да поставам неколку стручни прашања на екипата на ПЛИМОНТ:

1) Колкав е притисокот на дизните на уредите Landi Renzo OmegaS, LandiMax plus и PRINS?
2) Со колкава прецизност на вбризгување е секоја од нив и колкави се одстапките?
3) Каква е разликата при употреба на различните дизни?
4) Од што зависи минималното време потребно за префрлање од бензин на плин?
5) Дали секогаш има бенфит од употреба на поскапи дизни или има случаи каде нема бенефит
6) Дали постојат суштински разлики помеѓу уредот на PRINS и Landi Renzo OmegaS и дали уредот на PRINS e подобар од Landi Renzo
7) Дали е вистина дека уредот на PRINS има дупло поголем притисок на дизни, 10 пати по прецизни дизни, 100 пати е попрецизен во одредување на запалливата смеса во однос на уредите на Lovato, Landi Renzo и Marini?
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #72 на: 14 Декември 2011, 20:28:44 pm »
Zdravo Plimonrt, koj plinski ured go preporacuvate za Grande Punto 1.2 8v od 2009  i Opel Astra 1.6 8v od 1995 i zosto?
pozdrav.

Од пред  дваесетина минути... Фиати гранде пунто за време на калибрирање на плинскиот уред...неколку тазе фотографии







Отсутен plimont

  • Модератор
  • Јуниор
  • *****
  • Пораки: 868
  • http://www.plimont.com тел.02/2554-666
    • galerija
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #73 на: 14 Декември 2011, 20:37:22 pm »
muabetot e kolku se isplati plin so 13.000km godisno i potrosuvacka od 7 litri. Zastedata spored kalkulatorot e 25.000mkd godisno ali zadovolstvoto vo vozenje na plin vo odnos na benzin nesporedlivo....

Scorpion, провери ја заштедата преку калкулаторот на нашата веб страна. При калкулација на заштедата , калкулаторот зема во предвид потрошувачка на плин со едно литро на сто километри повеќе од потрошувачка на бензин:

http://plimont.com.mk/Zashteda.aspx

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43792
  • Il Moderatore
Одг: ПЛИНСКИ УРЕДИ - прашања и одговори
« Одговори #74 на: 14 Декември 2011, 21:02:43 pm »
Пробав да најдам некои податоци на интернет, но не успеав, па бидејќи сте најстручни во Македонија би сакал да поставам неколку стручни прашања на екипата на ПЛИМОНТ:

1) Колкав е притисокот на дизните на уредите Landi Renzo OmegaS, LandiMax plus и PRINS?
2) Со колкава прецизност на вбризгување е секоја од нив и колкави се одстапките?
3) Каква е разликата при употреба на различните дизни?
4) Од што зависи минималното време потребно за префрлање од бензин на плин?
5) Дали секогаш има бенфит од употреба на поскапи дизни или има случаи каде нема бенефит
6) Дали постојат суштински разлики помеѓу уредот на PRINS и Landi Renzo OmegaS и дали уредот на PRINS e подобар од Landi Renzo
7) Дали е вистина дека уредот на PRINS има дупло поголем притисок на дизни, 10 пати по прецизни дизни, 100 пати е попрецизен во одредување на запалливата смеса во однос на уредите на Lovato, Landi Renzo и Marini?


Иако е прашањето до Плимонт, бидејќи не е во приватна комуникација, ќе си земам слобода да продискутирам малку:
Притисокот на дизни? Дизните на плинските уреди се уствари мини-електро-вентили, кои се отвораат и затвораат во одредени временски интервали. Притисокот го регулира (намалува-редуцира) редукторот или испарувачот, кој  како си го вика, до вредност која е доволна плинот да премине од течност во гас, и плус тоа да обезбеди добро мешање со воздухот. Оттука, може да стане збор за временски интервал на отворање на дизните и притисок на редукторот.  Временскиот интервал на отвореност на дизните, зависи од следниве параметри: отвор на дизната и притисок во рејлот после редукторот. Ако е дизната и притисокот се големи , времето на отвореност на дизните ќе биде пократок. Ако е тоа во преголема мерка, односно се бараат премали времиња на отвореност од системот, тогаш времето на циклусот отвори/затвори е премало, па може да се деси дизната да не пропушти доволно плин - не ваља!
Ако е обратна ситуација, премал притисок, премала дизна, при големи побарувања за гориво од страна на моторот, ќе настане ситуација во која дизната ќе биде предолго отворена па ќе помине всисниот циклус,  а таа нема да испорача доволно плин во системот - повторно не бива!
Притисокот во рејлот треба да биде повисок од оној кој владее во усисната гранка, за всушност да има размена на гас од рејлот кон усисната гранка преку дизните. Значи ако е турбо мотор со некој одреден надпритисок, да речеме 0.5 бар, притисокот во рејлот треба да биде поголем од 1.5 бари (нели 1 бар како референтен воздушен притисок + надпритисокот од турбото).
Што се однесува до минималното време, најмногу зависи од температурата. Знаеме дека гасовите кои се компримирани, при брза експанзија се ладат. Температурата на моторот е тука, за да се обезбеди состојба во која нема да се дозволи разладување при експанзија, при што може да замрзнат некои делови, како мембраните кои се наоѓаат во редукторот, кој при ваква смрзната ситуација може да се оштети. Спрема тоа, минималното време за префлање од бенизн на плин зависи од тоа, кога системот може непречено да работи без да настанат оштетувања на деловите од системот. Многу фактори се тука битни, но најбитно е правилно да раобти системот за ладење на моторот, бидејќи топлината од системот за ладење се користи за загревање на плинот. На пример, јас имав проблем на почеток, поради лошиот проток на вода низ цревата за редукторот, па се случуваше системот да се префлри на бензин, бидејќи сензорот за температура на редукторот постигнал минимална зададена вредност. Потоа го решив тој проблем со редуцирање фи-то, на одредени црева. Исто така, ако ти е механичкиот термовентил (термостат) заглавен на отворено (недајбоже на затворено) поголемо количество на вода треба да се загрее и за тоа треба подолг временски период. Нормално, тука е и фаторот лето/зима, односно надворешна температура. Некои системи се подесуваат (така е со мојот), ако температурата ги задоволува потребните вредности, веднаш да се стартува колата на плин. Во некое инсталационо упатство, прочитав дека е згодно да се остави период од минимум 15 секунди, за ECU-то да ги отчита сите вредности дури работи на бензин, пред да префрли на плин, кај мене нема потреба од тој период.

За останатите прашања не се мешам - оставам на стручњаци :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.