Уште нешто пред да се исклучам од темава..
Не се притресувајте толку слепо околу модерниве "технолошките придобивки" кои за 50 години од денес ќе ги има во Киа Сид или Опел Астра, бидејќи тие не се секогаш на страна на Вашиот џеб.
Класичен пример: турбина.
1.Јас имам обична турбина која можам да ја штелнам за плус 100 тина КС, а во случај да ми рикне , ја репарирам за само 350 ЕУР со се работна рака и тоа во Ужице.
2.Новите турбаши ( бензинци или дизели) имаат турбина која е со електронска регулација која ако ви рикне на ист начин како кај мене, си бара замена на целиот unit по цена од 2 - 3000 еура плус работна рака, а реални придобивки од аспект на издржливост или перформанси - НУЛА.
3.Како она од точка 2 да беше малку,сега гледам Мерцедес во новиот ГТ ги лупаат турбините внатре во V моторот..Значи ако случајно е потребна и најмала интервенција на турбината да треба да отвараш гчава на мотор..зафат кој нормално КОШТА многу повеќе од надворешна поправка на турбина. Разлика во придобивки - ЗАНЕМАРЛИВА, разлика во цена на одржување - ОГРОМНА.
Затоа ценете го оној кој за исти или помалку пари ќе ви понди повеќе од некој друг досега, а не оној кој се фали дека нуди најногу за најмногу пари од било кој до сега.
Толку од мене.
Keep drooling.