Автор Тема: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business  (Прочитано 16789 пати)

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг: Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #15 на: 30 Јануари 2016, 08:54:51 am »
Некако високи вртежи има при 120км/х веројатно е со пет брзински менувач.
1.6 ТДИ е со 5 брзини па е на 2200рпм.

1.4 ТДЦИ е со 5 и е на 3000рпм.

Требало на 2000 да го направат незнам зошто заостанале. Ајде можда во следниот мотор. Дури и бензинциве со 6 брзини се под 2500 веќе.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29596
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #16 на: 30 Јануари 2016, 08:55:06 am »
facepalm

Не разбирам дали се слагаш со мене или не, али мене ми смета. Навикнат сум еднаш да го повлечам или стиснам копчето за прозор, и да се затвори/отвори било кој прозор. Не разбирам зошто во 2016-та година не се сите такви.

Баш ради оваа работа, една вечер Mazda CX-3 ми преспа со отворен прозор во двор.

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #17 на: 30 Јануари 2016, 08:58:22 am »
Фалат антипинч сензори. Затоа.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #18 на: 30 Јануари 2016, 09:00:47 am »
facepalm

Не разбирам дали се слагаш со мене или не, али мене ми смета. Навикнат сум еднаш да го повлечам или стиснам копчето за прозор, и да се затвори/отвори било кој прозор. Не разбирам зошто во 2016-та година не се сите такви.

Баш ради оваа работа, една вечер Mazda CX-3 ми преспа со отворен прозор во двор.

Се сложувам. 20 годишни коли имаат автоматски стакла.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #19 на: 30 Јануари 2016, 09:02:25 am »
Фалат антипинч сензори. Затоа.

A тие сензори колку проблеми прават, на многу коли прозорите сами се спуштаат при кревање, рандом.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Присутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43646
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #20 на: 30 Јануари 2016, 09:06:45 am »

Се сложувам. 20 годишни коли имаат автоматски стакла.
Тие повеќе - затоа што не биле приморувани од легислативата да имаат антипинч сензори и слични тракаташки. За да не се ебаат со поскупа електроника, производителите викаат „ќе си држат копче, голема работа. Ние ќар 50$ по кола, зошто не сме вградиле антипинч логика.“


A тие сензори колку проблеми прават, на многу коли прозорите сами се спуштаат при кревање, рандом.

Шо знам... можда... немам искуство со проблеми, иако и на стилото и на 159 имам такви. На 166 се сите ауто даун, само возачки ауто ап (нема антипинч).

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #21 на: 30 Јануари 2016, 09:12:43 am »
Meѓу другото C220 и X5 се во листата на автомобили што имаат проблеми со аутопинчот. Проблемот е што прозорите не се секогаш паралелени, може малце да се истранат на некоја страна 1-2мм, и кога се креваат нагоре бараат поголем напор. Поголемиот напор од моторот се детектира како обстикл и компјутерот ги спушта прозорите. Некогаш е случај на проблематични сензори.
Кај мене се случува овој проблем. Инаку имам 4 автоматски прозори со аутопинч.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #22 на: 30 Јануари 2016, 09:27:07 am »
^ Проблемот кој го опиша ЛП го имаат службените Пежо 307-ци па мора малку рачна асистенција за да се затворат прозоите. Kолите се стари 10 години од 2006 и имаат по 200Kkm, од кога постои проблемот не знам, јас 2 години сум во фирмата.
Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #23 на: 30 Јануари 2016, 09:33:06 am »
Не мора рачна асистенција во коливе што ги знам, само уште еднаш треба да се притисне нобот за нагоре.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #24 на: 30 Јануари 2016, 09:47:33 am »
Некако високи вртежи има при 120км/х веројатно е со пет брзински менувач.
1.6 ТДИ е со 5 брзини па е на 2200рпм.

1.4 ТДЦИ е со 5 и е на 3000рпм.

Требало на 2000 да го направат незнам зошто заостанале. Ајде можда во следниот мотор. Дури и бензинциве со 6 брзини се под 2500 веќе.

Ако направат на 2000 (2.0ТДи има 1900) ќе нема доволно моќност да се движи возилото. 1.4 и 2.0 се различни во поглед на торк како ден и ноќ. Одлично направиле да биде 2500 зошто не би било возливо со 100-ка во тој случај.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг:
« Одговори #25 на: 30 Јануари 2016, 10:26:28 am »
6 брзини има.

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34066
  • Таков е животот... јебига
Одг:
« Одговори #26 на: 30 Јануари 2016, 13:38:29 pm »
Ако има 6 брзини. Торк нема, 1.4 е самиот лимит на разумните дизел мотори.

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54952
  • Махер
Одг:
« Одговори #27 на: 30 Јануари 2016, 15:14:24 pm »
Ај тоа. Ама пренесува премногу звук од нерамни патишта. И на 120-150 е гласничко троа. Ама не од мотор туку од патот.

Гумите се нокиан зимски ама не сум чул погласно во оваа класа на 140кмч. Вака од око кажано.

Инаку солидно другото.

П.с. и мора да потстанеш за командање на радиото.

Отсутен DayWalker

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3063
  • Ќебапбрингер!
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #28 на: 30 Јануари 2016, 17:59:20 pm »
Фалат антипинч сензори. Затоа.

A тие сензори колку проблеми прават, на многу коли прозорите сами се спуштаат при кревање, рандом.

Тачно, кај мене на фиестата само возачкиот е таков. На ладно време сензорите заебаваат. Стискам да се затвори прозорот, он иде до негде сензорот јавува нешто и он се отвара, вториот пат не е проблем. Мислев електрика некоја ме зеза, ама не е ништо страшно, нови сензори да зеам не се исплати :S

Отсутен LosiPatista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 12136
  • Duh sa TDI-jom
Одг: CARclub Тест: Hyundai i30 1.4 CRDi 90 Business
« Одговори #29 на: 30 Јануари 2016, 18:25:58 pm »
Фалат антипинч сензори. Затоа.

A тие сензори колку проблеми прават, на многу коли прозорите сами се спуштаат при кревање, рандом.

Тачно, кај мене на фиестата само возачкиот е таков. На ладно време сензорите заебаваат. Стискам да се затвори прозорот, он иде до негде сензорот јавува нешто и он се отвара, вториот пат не е проблем. Мислев електрика некоја ме зеза, ама не е ништо страшно, нови сензори да зеам не се исплати :S

Ништo не чепкај, такви се (скоро) сите. Се случува и во нов X5.

Torsion Beam - The Only Axle You Will Ever Need