За крај, да појсанам дека колата ми се допаѓа, но не ми се допаѓа филозијата на Масерати " да се понуди различно, но не побрзо, поефтино или поекономично.( ако се испостави дека сум во право за колава) .
Од вакви филозофии на крај во загуба сме баш ние - купивачите од проста причина што оние кои се на врвот никогаш нема да се осетат загрозени се додека конкуренцијата е "различна" но и подобра ( побрза, поекономична, поефтина).
Спротивно на оваа филозофија потапија корејците многу класи подоле со КИА и Хјундаи, па се случи она што се случи со онаа листата на Автобилд каде лидерите се најдоа на срамно 10, 15 то и 18 место а врвот беше завземен од Азијати.
Спротивно на оваа филозофија постапи Форд, кој го донесе Мустангот нудејки убедливо најмногу за платеното, па не беше изненадување кога факинг исмејуваниот американ масл беше најпродавано спортско ауто за прва половина на 2015.
Вакви потези се потребни во автоиндустријата за подзаспаните лидери малку да засукаат ракави и да се подиспотат нудејки подобри, а поефтини решенија од кои крајниот резултат го имаме НИЕ купувачите.
Се додека од конкуренцијата се нудат само и исклучиво "различни " но не и подобри решенија за одбрана раја " со укус"... оние на врвот ќе си дремат и ќе ти бараат доплата за задни електрични стакла во 21 век.
Are we clear ?