Автор Тема: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel  (Прочитано 26556 пати)

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #30 на: 05 Јануари 2016, 22:55:04 pm »
Од погоре разбрав како да е со заден погон? М?

Кој што сака може да кажуе или гаи илузии, ама R8 е со погон на сите тркала.
Ја арно си знам дека е кватро, затоа се збунив.
Дождот ги е*а огновите!
Јок, у малото со најлони шатор направиле, и огин имат, ма не ги спречува ништо ;D
Да не бегаме од темата, да беше бензинец V6 милина ќее.
Масерати или па ферари дизел едноставно не оди... Исто како плин да му ставаш? Nonsense...

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #31 на: 05 Јануари 2016, 23:03:33 pm »
Да, ама sales figures не велат така:

However, it’s the diesel-engined car that is predicted to account for around 70% of the Ghibli’s sales in the UK.

- See more at: http://www.whatcar.com/car-news/maserati/ghibli/2014-maserati-ghibli-diesel-review/1202013#sthash.nXwwyXbi.dpuf

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен velestrumf

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 20665
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #32 на: 05 Јануари 2016, 23:12:49 pm »
Колку год да би била боља со мрсен бензинец под хауба, што ќе вади звук што ќе ти деформира ДНК, сепак ова е една од ретките коли за која што не би ми било гајле што има под хауба.

Перверзно добро возило (со исклучок на гзот што е малце подзаборавен и направен онака, ради реда), особено бојава ме, како да кажам, деаранжира.

Што би се рекло, „Многу сум возбудена Драгане“...
The numbers thing, the how-fast-can-we-drag-race-a-bunch-of-cars, is the realm of people who think more is better, not better is better. - Matt Hardigree, Jalopnik.

Присутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54990
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #33 на: 05 Јануари 2016, 23:21:40 pm »
Нема опција за избор на атмосферски бензинец, така да ништо од бензинот и звуците.


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #34 на: 05 Јануари 2016, 23:26:51 pm »

Добар, не, пардон, одличен звук имаат V6 бензинците. Веројатно не си слушнал во скоро време, па си подзабораил...
Нормално не е како V8-цата, ама не е дека нема звук.. (слушалки на уши):


Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен brm brm

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2648
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #35 на: 05 Јануари 2016, 23:38:29 pm »
Па и ја би го возел и дизел да е :D
Ако колата е наменета да се бори меѓу бмв и мерцедес, полн погодок. Не се ни мислам одма купувам

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг:
« Одговори #36 на: 06 Јануари 2016, 01:38:43 am »
Mnogu jasno deka voopsto ne mi smeta sto ima dizel vo ponuda ako toa znaci podobar profit za maserrati i so toa mnogu podobar naslednik na edna od najdobrite koli na denesnicata Granturisimo. Inace ne e bash za sporedba so klasicen sedan kako petkata, mislam deka i koga izleze kolava kako najava bese targetirana kako konkurent na bmw sheska, cls i panamera radi sto izgleda poishe kako niv. Kako i da e odlicen test, mnogu dobro ja pocnavte godinava se nadevam i vaka ke prodolzite da odmorime malce od toa shkodilacite

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #37 на: 06 Јануари 2016, 11:48:18 am »
12 литри градска....а дизел..

(Фотографијата е скриена. Кликни тука за да ја прикажеш..)

Да ве потсетам на фамозниот битурбо Пасат и неговата декларирана градска потрошња.



Да, помал мотор е и нееешто послаб во КС и Нм... али дупло по економичен.

Any comments?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #38 на: 06 Јануари 2016, 12:38:11 pm »
Дупло полесен.
Четирицилиндарец.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Ilija_f

  • Почетник
  • *
  • Пораки: 33
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #39 на: 06 Јануари 2016, 12:51:49 pm »
Не е многу полесен. Но има повеке факори.
1. Пониска температура (+ 1л гориво)
2. Потежок за повеќе од 100 кг (+ 1л гориво)
3. Масеративо те моли да му го цепаш гзот цело време. (+ 2л гориво).  ;D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43719
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #40 на: 06 Јануари 2016, 13:07:00 pm »
Да заокружиме на две работи:

3. Масеративо те моли да му го цепаш гзот цело време. (+ 2л гориво).  ;D
3l V6 vs 2l L4 +2Л :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Fic_CC

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 16719
  • Keep it 100
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #41 на: 06 Јануари 2016, 13:07:21 pm »
Колку год да би била боља со мрсен бензинец под хауба, што ќе вади звук што ќе ти деформира ДНК, сепак ова е една од ретките коли за која што не би ми било гајле што има под хауба.

Перверзно добро возило (со исклучок на гзот што е малце подзаборавен и направен онака, ради реда), особено бојава ме, како да кажам, деаранжира.

Што би се рекло, „Многу сум возбудена Драгане“...

Исто размислуваме :)

Отсутен Darkovski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1273
Одг:
« Одговори #42 на: 06 Јануари 2016, 13:25:22 pm »
Neka ucat bmw kako se vagja zvuk od trocilindarski turbash za nivniot M3/M4

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #43 на: 06 Јануари 2016, 15:41:06 pm »
Да заокружиме на две работи:

3. Масеративо те моли да му го цепаш гзот цело време. (+ 2л гориво).  ;D
3l V6 vs 2l L4 +2Л :)

Not enough.
Ова држи вода ако Масератито е V8 бидејки збориме за двојно поголема декларирана потрошувачка, а ситни разлики во перформанси на два модерни дизелаши.

За споредба, 10 години постар Мерцедес 6 чилиндраш турбо дизел со 224 КС има декларирана ( и проверена) градска потрошувачка од 10.2 литри.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=12895


..или Масератито има крајно неефикасен мотор во однос на Пасатот ...или Пасатот "лаже".

Инаку прекрасен седан, убав тест, секоја чест..


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29671
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Maserati Ghibli Diesel
« Одговори #44 на: 06 Јануари 2016, 16:25:10 pm »
Ајде вака..

Пасатот е 200 кила полесен, има 30% помал мотор, 35 коња и 100 Nm послаб мотор. Од друга страна, Масератито со V6 (во однос на I4) има значително повеќе паразитски загуби, итн.

Е сега.. Пасатот беше кај мене 4 дена. Имав време да го возам во разно-разни услови и на различни начини. Сум го возел и дење и ноќе, па сум успеал да стигнам до некоја ниска вредност во текот на тие 4 дена.

Масератито беше кај мене нешто повеќе од 8 саати. Во тие 8 саати требаше да возиме, да сликаме, а и да си го напраам меракот. Со сигурност ќе ти кажам дека повеќе сум го стискал Масератито, па со тоа и повисоката потрошувачка. Сигурен сум дека ако некој сака и има време, нерви и можности може да ја симне литар-два потрошувачката во град, на околу 10 литри на 100.

Ако сака.