http://www.najboljiauto.com/testirali-smo-vw-golf-vii-1-2-tsi/ - Еве еден тест на VW Golf кој ми го пратија во инбокс, ако некој е во слична дилема барем да прочита нешто корисно.
Štedljivi motor 1.2 TSI od 85 KS, ali sa 160 Nm obrtnog momenta, izuzetno je elastičan, pa maksimalni obrtni moment isporučuje već na 1.500 o./min.
-Хартијата се трпи, нема никаква снага на 1500рпм овој мотор. Во пракса овој мотор не може да се вози 90кмх во 5та. Моторот е малаксан, воопшто нема снага. Стискаш до крај на гаста и 5 секунди ништо не се случува.
uz ugodan sportski zvuk
-звукот воопшто не е спортски. обичен косиличарски звук, како кај било која косилица.
Tišina u putničkom prostoru prisutna je čak i pri brzini od 180 km/h, što je maksimum Golfa VII sa osnovnim, najslabijim agregatom u ponudi.
-не успеав да се уверам во ова, не возевме повеќе од 120. Кој го има возено на високи брзини, ме интересира дали е тивок, ко што вели авторот?
Nemački bestseler sa odličnom mehanikom namenjen je racionalnim kupcima koji žele štedljiv, a brz automobil.
-не знам што е брзо во автомобилот. Ова е основна верзија која пристојно се движи, но само толку.
, ali iza skraćenice TSI krije se mnogo toga uzbudljivog. Nemci su “sakrili” bar 10 KS koje nisu prijavili na deklaraciji, jer motor na testu nikako ne može imati samo 85 KS, što bolje od mene znaju u VW-ovim servisima širom Evrope
-да де, 95-100 е на дајно тестирањата, како и скоро секој друг VW, и овој не си ја кажува снагата. Но како само се пали човечево на 100кс, чудо некое
U ovom automobilu ništa ne škripi, čak ni kada vozite po kaldrmi, šinama i veoma lošim putevima, jer spojevi su vrhunski odrađeni.
-како впрочем и во секоја нова кола.
Ovaj automobil ipak najviše voli brzu, forsiranu vožnju na autoputu,
-хехе, ептен забега овде.
Ovo je toliko zreo automobil, tako da ćete posle, recimo, Golfa VI, biti prezadovoljni ovim automobilom, koji ima skoro sve što je nudio Passat prethodne generacije, osim mesta na zadnjoj klupi.
-зошто одеднаш голф е пасат, а не бил претходно? Ако ништо друго стариот пасат не беше MQB, новиот е. Зошто го споредува со стариот?
azumljivo, pošto dolazi iz Nemačke, stvoren je za autoput, na njemu se oseća kao “riba u vodi” i prosto moli da ga vratite u matičnu zemlju i provozate autobanom
-смешки е пак, пошто на аутобан ова е една од најспорите коли.
dovoljno je jeftin za održavanje, ima proverenu mehaniku i
-нова платформа, нови мотори. Што е тука проверено?