Автор Тема: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI  (Прочитано 6055 пати)

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« на: 15 Декември 2015, 13:57:46 pm »




По опремената со кило компири Ibiza што ја возевме прошлата година, ова е стварно супер. 1.2 TSI, 90 коња, помалку од 8 низ град, сосема океј перформанси. Фино опременко, многу фино за возење.

http://www.carclub.mk/2015/12/15/test-seat-ibiza-velvet-1-2-tsi-90-spanskiot-hecbek-vo-vistinsko-svetlo/

Присутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34067
  • Таков е животот... јебига
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #1 на: 15 Декември 2015, 14:06:14 pm »
Одлична замена за досадното Поло.
Мене многу ми се свиѓа. Се надевам дека суспензијата ја имаат оправено.

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #2 на: 15 Декември 2015, 14:50:58 pm »
Субјективно, мене бандажите не ми се свиѓаат. Колку што се сеќавам за да можам да споредам, малку е потврда во однос на Поло, ама ништо страшно.

Јас би го заобиколил велвет пакетот и би заштедил на тоа 1000 евра.

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10950
  • 430i
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #3 на: 15 Декември 2015, 14:57:06 pm »
Ако е велвет пакет комбинацијата на бои внатре, дефинитивно треба да се заобиколи.
И за изборот на бандажот штета.

Пластиките внатре пише во текстот дека се поквалитетни, ама на сликиве не делуваат баш. Има реален напредок или?
За изолацијата е напишано во делот кај подвозјето. Од моторот каква е звучната изолација?

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54953
  • Махер
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #4 на: 15 Декември 2015, 15:00:20 pm »
Не е лошо аутцево. Ми се допаѓа додавевњето на DRL светлата за да не свети југословенски преку ден. Nice touch. А фејслифт ко фејслифт, малку има променето. Ја било, ја небило... Ксенон фарови ќе дадат пет пати поголем фејслифт на колава отколку 5 фејслифта вакви. :) :) :)
Субјективно, мене бандажите не ми се свиѓаат. Колку што се сеќавам за да можам да споредам, малку е потврда во однос на Поло, ама ништо страшно.

Јас би го заобиколил велвет пакетот и би заштедил на тоа 1000 евра.
Сигурно има некоја опција да ставиш нормални сиви бандажи, а не вакви.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #5 на: 15 Декември 2015, 15:12:39 pm »
убаво убаво.

ко шо кажа дени за фејслифтот истото го мислам и јас. незнам дали дека јас ја имам старата, за надворешниот дизајн многу повеке ми се допага таа него оваа.

За ентериерот нема збор мојата е каде каде застарена во однос на ова

Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #6 на: 15 Декември 2015, 15:15:37 pm »
Ако е велвет пакет комбинацијата на бои внатре, дефинитивно треба да се заобиколи.
И за изборот на бандажот штета.

Пластиките внатре пише во текстот дека се поквалитетни, ама на сликиве не делуваат баш. Има реален напредок или?
За изолацијата е напишано во делот кај подвозјето. Од моторот каква е звучната изолација?

Подобри се во однос на таа компир ниво на опрема - таа има забележително потврди пластики. Овде е поработено ем ради фејслифт, ем ради малку повисоко ниво на опрема.

Звучна изолација е во рамките на класата. Сите се тука некаде.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 13859
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #7 на: 15 Декември 2015, 16:30:47 pm »
Ако не се кажам ова е веќе втор facelift.

Веќе и се познаваат годините.

Малце предницата од секогаш ми била чудна, ама ОК...не е страшно.

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #8 на: 15 Декември 2015, 19:54:05 pm »
Ибиците ептен ми се ептен антипатични, со раткапниве да не правиме муабет.

Моторот џабе има турбо, атмосверец да е со истите кс пак ќе ја извади таа потрошувачка.
Како половно возило ако се продава би го избегнал бидејќи не може целосно да се вози на плин, скапиот плински уред, скапи проблеми во иднина со турбина, интеркулер...

Турбаш бензинец би земал само ако има солидни перформанси што доликуваат на турбаш, а не турбаш со перформанси на атмосверец.
пр. горе тестираното возило.


Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 8872
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #9 на: 15 Декември 2015, 21:04:05 pm »
Многу грешиш. Јас еве имам 1.4 атмосферец со 86кс, имам возено 1.2 tsi со 80 во голф и е мнооогу подобро од атмосферец
 Не е само потрошувачката перформанси на моторот. Незнам како ја возеле ама јас ти гарантирам дај ми ја и 7 ке извадам просек уште утре.

За меѓузабрзувања да не прабам муабет.


Отсутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29607
    • CARclub.mk
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #10 на: 16 Декември 2015, 00:50:50 am »
@Драјвер, јасно ми е дека те боли што количе со 30 коња помалку е побрзо до стотче.

Не многу, ама боли.

Отсутен damjanku

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 300
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #11 на: 16 Декември 2015, 03:37:40 am »
Фаровите многу се слични со оние на суперб  ;D ;D

Отсутен Drive-r

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7476
  • FB Vlecna Suzba Niko-m
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #12 на: 17 Декември 2015, 20:24:21 pm »
Многу грешиш. Јас еве имам 1.4 атмосферец со 86кс, имам возено 1.2 tsi со 80 во голф и е мнооогу подобро од атмосферец
 Не е само потрошувачката перформанси на моторот. Незнам како ја возеле ама јас ти гарантирам дај ми ја и 7 ке извадам просек уште утре.

За меѓузабрзувања да не прабам муабет.



Перформансите се минимални, така да ич не ми игра улога.



@Драјвер, јасно ми е дека те боли што количе со 30 коња помалку е побрзо до стотче.

Не многу, ама боли.

Киата е потешка за околу 300кг.
Забрзувањето е исто.

http://auto.kataloge.cz/kia-ceed.php






Провери пред да истресеш нешто.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43651
  • Il Moderatore
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #13 на: 17 Декември 2015, 20:42:07 pm »
Seat: Тежина: 1089kg
Kia: Provozní hmotnost [kg]    1257

Јас колку што знам да есапам, тоа е 168 кг...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6447
Одг: CARclub Тест: Seat Ibiza 1.2 TSI
« Одговори #14 на: 18 Декември 2015, 10:14:59 am »
Забрзување исто тоа сите го знаеме сега, ама меѓузабрзување е тоа што е битно, особено во град. Освен кога ќе платиш на патарина и сакаш да се издуваш со атмо мотор  1ва 2ра 3тра итн. :)