Koga veke VIE ja spomnavte Insignia..vo kontekst na temava me interesira koj e odgovorot na Honda za ova?
3.2 liter, V6, turbocharged, 4x4,320 HP.
Nema odgovor?
I thought so.
Honda Legend, за која опел нема одговор...
И едните и другите се без одговор за некои работи
Инаку, да се вратам на првиот пост од темава:
Новиот спортски Civic ќе има 2.0 литарски турбо мотор со 210 КС, кој ќе го карактеризира многу повисок вртежен момент на ниски вртежи, но нема веќе вртење на моторот над 7.000 вртежи во минута. Ова ќе придонесе подобро повлекување на излезите од свиоците, како и ултимативно подобри перформанси, односно забрзувањето до стотка за 6,5 секунди и максимална брзина од 240 km/h.
Ova go pravese Opel pred 15 godini.
Ah..better late, than never.
Многу жртви паднаа пораади воведување некакви си ЕКО нормативи така и Опел и Хонда настрадаа, или подобро снагата на моторите. (иако веројатно ербас 380 флотата со нивните годишни летови веројатно го надмашуваат целото загадување од автомобилите).Она што опел го праеше пред петнаесет години го прави и сега, со тоа што мораше 15 години технолошки развој за да ги достигне перформансите од тоа време, а истовремено и задоволувајќи ги и денешните ЕКО норми.
Жал ми е што ќе ви ги „истрљам од нос“ италијаните, ама вистински технолошки напредок е 1.8л со 300 коњи за НОРМАЛНИ (сериски) автомобили, кои го спремаат за до година Жабарите. (да не заборавиме дека ретко кој може да се пофали со 1.8 со 235 кс или блиску, во сериско производство, сега во моментов.
Се надевам дека „вашите“ германци и јапонци ќе најдат одговор, чисто за да има интересни аута од сите брендови и добра конкуренција, за да може вака жестоко да се дискутира и полемизира и во иднина.