Автор Тема: Opel vs Honda  (Прочитано 115921 пати)

Отсутен Pal Zileri

  • Сијка Пиштолова
  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2464
Opel vs Honda
« Одговори #30 на: 11 Октомври 2011, 03:34:04 am »
Ако го нема тоа ќе го испофалат сите и ќе умре темата вака е добро е за дискусија ;)
www.domitalia.mk

Замисли како би ни изгледале колите по форумов да имавме нормални 5000еур месечна плата by Deni

Отсутен gOJDO

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7689
  • Хорска Секција
Opel vs Honda
« Одговори #31 на: 11 Октомври 2011, 10:12:40 am »
Добро е дискусијата да се заснова на факти и нуачни сознанија наместо на празни зборови без тронка наука и поткрепени на лични емоции.
Да кажеше Фаланга дека БМВ, Порше, Ферари прават подобри мотори и да изнесеше некој факт можеби ќе се отвореше дискусија.

Се моли страцијата да ги избрише ОТ бош муабетите, а членовите да ја продолжат дискусијата во насока на темата. Еве, за информација, за Стратро и оние кои не знаеле, Хонда има употребено турбо-бензински мотор во сериски автомобили уште од поодамна. Хонда Леџенд од 1989 има 2 литарски турбо-бензински мотор со 180КС наменет за Јапонскиот пазар.

Понатаму, гуглајќи дојдов до изворот од каде копирале Точка: http://garagecar.blogspot.com/2011/10/honda-civic-type-r-in-2013-turbo.html

Цитат
according to AutoExpress advances, will be characterized by the supercharging, developed in collaboration with Mugen, a "first fruits" have already seen the concept Mugen CR -Z, a hybrid with the 1.5 200 hp.

A 2-liter and obviously heavily revised Euro 5 compliant engine equipped with Start-Stop, will be available with a power exceeding 210 hp and, more importantly, torque values ​​very different from the previous one sucked.
Според изворот ќе има хибрид со елетркомотор и 1.5 литрски турбо-бензински мотор со максимална снага од 200КС и 2 литарски турбо-бензинец со над 210КС. Колку е ова точно и колку повеќе моќен ќе биде 2 литарскиот турбаш останува да почекаме и да видиме.


Ум шо идит отпосле не јет ум!

Отсутен Dean

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1340
Opel vs Honda
« Одговори #32 на: 11 Октомври 2011, 11:35:06 am »
прво да кажам многу тешка дилема и најчесто секој избор ќе се базира на чуства, а не на факти, а тоа води до некој тешки зборови и упропастена тема. Јас ќе се обидам мојот избор да го оправдам и со факти и чуства. Помеѓу овие два бренда, секогаш бирам Хонда, Опел за мене претставува синоним за германски конзерватизам, со сигурност Опел нуди квалитет, но од друга страна колите им се еден вид конфекција, пример: да паркираме најниско опремена астра и цивик еден до друг, што мислите која кола ќе привлече повеќе погледи.

За квалитетот на моторите на Хонда еве цитат од википедија
“Honda engines powered the entire 33-car starting field of the 2010 Indianapolis 500 and for the fifth consecutive race, there were no engine-related retirements during the running of the Memorial Day Classic.“

Исто така Хонда учествува во Ф1 Шампионатот од 1964 година.

Хонда произведува автомобили, но исто така произведува и мотори, косилици, пумпи за вода...

Цивикот е број еден култна кола во светот за тунинг и стајлинг, сигурно ниедна друга кола не им носи толку пари на афтермаркет производителите на делови колку цивикот, а особено во Америка.

Прелудот своевремено беше најубавото дизајнирано купе, тоа не е само мое мислење туку и на top gear, односно на Кларксон во споредбениот тест помеѓу, прелудот, корадото, калибрата и проубот на форд, а мислењето на Кларксон во автомобилскиот свет многу значи.

Хонда кларити е колата која по мене ќе донесе револуција во авто индустријата, како прва кола на водород што најверојатно ќе влезе во сериско производство и ќе се продава глобално и за разлика од приусот, кларити ќе направи разлика.

Ова се само дел од фактите што ја прават Хонда број еден производител на автомобили за мене и тоа не само во споредба со Опел, туку и со сите други производители 

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #33 на: 11 Октомври 2011, 11:49:43 am »
И да, аргументот „Тоа е така пошто ми кажа чичко ми“ звучи као аргумент на мало дете.
Аргументот не е таков туку е:
„Според ова е и мојата филозофија конципирана, ако моторот ти ги задоволува потребите за стил на возење и практичност и си го избрал како избор, тогаш интересот е тој мотор да биде издржлив за да можеш особините да му ги користиш подолго време. Така да според мене најдобар мотор е оној мотор кој трае најдолго, според моите критериуми.“

Мојот чичко работел на повеќе позиции. Едната од нив било тестирање на разни идеи во врска со разни мотори. Од него и слушав како конкурентските компании  договорно меѓу себе се договарале за темпото со кое ќе исфрлаат нови изуми во врска со моторите на пазарот. Беше многу информиран и точно знаеше кои се главни карактеристики на европските мотори.

Јас немам против никој да мисли дека Хонда има подобри мотори од Опел во моментов. Дури и јас почнувам да мислам така во последно време. Мене само ме иритира напаѓање на личност наспроти дискусија.

Отсутен Igor

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9498
Opel vs Honda
« Одговори #34 на: 11 Октомври 2011, 11:55:31 am »
За квалитетот на моторите на Хонда еве цитат од википедија
“Honda engines powered the entire 33-car starting field of the 2010 Indianapolis 500 and for the fifth consecutive race, there were no engine-related retirements during the running of the Memorial Day Classic.“

Го имаш ова и во видео форма  ;)

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #35 на: 11 Октомври 2011, 12:31:51 pm »
Новиот спортски Civic ќе има 2.0 литарски турбо мотор со 210 КС, кој ќе го карактеризира многу повисок вртежен момент на ниски вртежи, но нема веќе вртење на моторот над 7.000 вртежи во минута. Ова ќе придонесе подобро повлекување на излезите од свиоците, како и ултимативно подобри перформанси, односно забрзувањето до стотка за 6,5 секунди и максимална брзина од 240 km/h.

Ova go pravese Opel pred 15 godini.
Ah..better late, than never.

;D
Honda пред 15 години ги правеше најдобрите атмосферски бензинци, и еве 15 години после тоа, веројатно сеуште истото е вистина. На Opel сеуште се чека да направи асолен атмосферски бензинец.

Better never, than decades late...

Vele i ostali..
Falete gi Hondinite sportski atmosferci kolku sakate.....seedno... Ne im e mesto vo temava.:)

Fakt 1: They`re history.
Fakt 2: Koga stanuva zbor za turbo benzinci, Honda so Civic Type R nudi brojki so koi Opel se falese 1992 ra .

Znam..i mene mi e smesno ...ali imajki predvid deka primer novoto EVO ke bide dizel..ova i ne e taka cudno.
Eee..japanci, japanci.. :)

« Последно менување: 11 Октомври 2011, 12:43:53 pm Stratro »

Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #36 на: 11 Октомври 2011, 12:49:23 pm »
За квалитетот на моторите на Хонда еве цитат од википедија
“Honda engines powered the entire 33-car starting field of the 2010 Indianapolis 500 and for the fifth consecutive race, there were no engine-related retirements during the running of the Memorial Day Classic.“

Го имаш ова и во видео форма  ;)
Абе оти Хонда се повлекоа од Формула 1? А исто ги нема и во WRC. Треба да се активираат според мене. Би требало да се одлични. Пари....

Присутен kimi makedonski

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 2746
  • Слобода или смрт
Opel vs Honda
« Одговори #37 на: 11 Октомври 2011, 12:50:08 pm »
Море треба да ви сликам јас моторот на кадетот. Мојот кадет е со прва регистрација 1975 значи повеќе од 36 години активно се вози. Има мотор наследен и преработен од кадет б значи мотор првично дизајниран во 1960-те.
Станува збор за 1.0 со 40HP. Има поминато над 300 000 километри и не е никако отваран. И сеуште нема потреба од ремонт. Троши 7 литри на 100 сега. Кога го купил татко ми мерел и му трошел 6 до 6.5. Фабрички пишува 5.5 на 100.
Не е екстремно брз но за своите 40HP е супер. Работи потивко од нова шкода фабија. Сето ова се факти што на некој собир може слободно да ги видите.
Или ете ми текна дека имам стар клип па видете како тоа звучи тој мотор и како пали.


Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #38 на: 11 Октомври 2011, 12:53:19 pm »
Sega gledam deka postot od pogore mi e premesten od Civic Type R temata vo ovaa.
Carry on..poke your eyes out. ;D

Toa sto imav da kazam pogore ...bese za vo ovaa tema.
http://www.carclub.mk/index.php/topic,1859.15.html


Отсутен Tischläufer

  • Le Diesel
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 34097
  • Таков е животот... јебига
Opel vs Honda
« Одговори #39 на: 11 Октомври 2011, 12:55:50 pm »
Кими јас имам Кадет Б од 1967-ма. Моторот е 45кс не е 40. Имам окулу 330к поминато и далеку е од ремонт.
Кадет Ц како твојот сеуште на големо се вози а богами и Кадет Б.

На Веро го донесов и сите видоа како „ради ал се не чује“. На следен собир на Веро го носиш ти твојот Кадет јас мојот. Оние фраерите со Астрите да видат што е кола и од каде е потеклото на Астрата ;D

Иначе во Охрид има една Тојота Корола од 72-ра, уште ја вози типот.

Отсутен Stratro

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 22218
Opel vs Honda
« Одговори #40 на: 11 Октомври 2011, 13:13:16 pm »
One more thing..

Na sleden sobir Falanga i Kimi makedonski da se parkiraat eden do drug. :)

Najdete postara Honda....Ne....najdete postar japanac..Ustvari najdete bilo kakvo postaro auto od nivnite....pa moze da pocneme da praime muabet za i protiv Opel.

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Opel vs Honda
« Одговори #41 на: 11 Октомври 2011, 13:51:33 pm »
@Falanga: Да те цитирам.

„Опел ги има најдобрите бензинци во општо на светот. Така било од 1908 па наваму и така ќе остане.“

„Сиет научиле како се прават мотори од никој друг освен Опел.“

„Да. Најозбилно. Кој се разбира ќе сфати.“


„А тоа дека бил одсекогаш неприкосновен со најжилави атмосферски ото мотори тоа е факт.

„Јас сметам дека Опел одсекогаш имале НАЈДОБРИ МОТОРИ по мој критериум и по критериум издржливост и тоа сега за сега само Хонда е со шанси да го смени.“

За после тоа да прерасне во:

„Според ова е и мојата филозофија конципирана, ако моторот ти ги задоволува потребите за стил на возење и практичност и си го избрал како избор, тогаш интересот е тој мотор да биде издржлив за да можеш особините да му ги користиш подолго време. Така да според мене најдобар мотор е оној мотор кој трае најдолго, според моите критериуми.“

„Мене само ме иритира напаѓање на личност наспроти дискусија.“

Никој не нападна личност, не почнувај со драми. Луѓето ги нападнаа твоите апсолутни и со ничим издржани ставови. А ако те иритира напаѓање личност наспроти дискусија, тогаш не ја почнувај дискусијата со таков став со кој што ја започна. Погледни ги првите три реченици кои ги цитирав.

Тоа се твои ставови, а не општо прифатени факти. Ти се однесуваш и ги убедуваш другите како да се факти. Кога луѓето ги предизвикаа твоите ставови, почна да објаснуваш за задоволување потреби, итн итн, иако почна со „Најдобри се, факт“. Сам примети дека размислувањето (или презентирањето на твоето размислување, сеедно) не ти е во ред, и почна полека-полека да поправаш, ама сеуште тераш инат.

Ако ти сметаше мојот коментар за closed-minded размислување околу моторџиите, можеше уште тогаш да ми кажеш.
« Последно менување: 11 Октомври 2011, 14:06:46 pm zeroSignal »

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Opel vs Honda
« Одговори #42 на: 11 Октомври 2011, 14:10:13 pm »
Falanga закон си! Ме изнасмеа со бисериве, а посебно оној дека од кога пости Опел има најдобри мотори.

Дали знаеш дека првиот автомобил во сериско производство Хонда го извади во почетокот на 60-тите имаше мотор со само 490 кубици и 45КС(на 8500 вртежи), а во исто време врвот на Опел беше 1490 кубици и исто така 45КС? Бил поиздржлив од Опеловиот иако вртел до 9500 вртежи.

Опел има за јадење една планина со сомуни леб за да може да им се фати на Хонда за технолошкото маде. Ако Хонда до сега не нудела турбаши и дизелаши тоа е затоа што не сакале, не затоа што не можеле.

Ja морам да додадам малу бензин ... :) Гојдо WTF сакаше да кажеш со болдираното :D
Знаеш дека тоа Хонда што го извадила у август 1663 год. у ствари тоа бил моторцикл (комплетно со преносот со ланец на задни тркала) само што го монтирале у лименка :)


The S500 was the first production car from Honda, released in 1963, following the T360 truck into production by four months. It was a larger displacement variant of the S360 roadster which, though developed for sale in 1962, was never produced.

Like the S360, the S500 used a high-tech engine developed from Honda's motorcycle expertise. It was a dual overhead cam straight-4 with four carburettors and a 9500 rpm redline.[1] Originally intended to displace 492 cc, the production version was 531 cc and produced 44 hp at 8000 rpm.[1]

The S500 used a 4-speed manual transmission with chain drive at the rear wheels.[1] A four-wheel independent suspension was also novel, with torsion bars in front and diagonal coilover shock absorbers at the rear.

The car was priced at $1,275 in 1963. An optional fiberglass hardtop was also available. 1,363 S500s were produced from October 1963 through September 1964



Не треба да се заборави Втората светска војна и фактот дека во Германија е уништено ама буквално све што спаѓа во технологија или бар личи на тоа :D


Тhe Opel question was put again on May 3 to the GM financial policy committee, which then withdrew its objections to a return to Rüsselsheim. Many, many details still had to be worked out, both within GM and in the U.S. occupied zone of Germany, before this could actually occur. At last, the official word was released on November 1, 1948: GM resumed management control of Adam Opel AG Edward W. Zdunek, formerly regional manager for Europe of General Motors Overseas Operations Division, was named managing director.

The appointment of Zdunek to this post was a move of special significance. An experienced motor industry executive, he was not merely liked but indeed loved by those who worked for him. The sensitive hand of Ed Zdunek was the perfect choice to guide the fragile Opel ship through the roiling waters of postwar Germany. He continued in that critical position until 1961.

Changes in the Opel cars under GM's management didn't appear until January 1950, when a face-lifted Olympia was introduced. Front and rear fenders were elongated and a heavy horizontal chrome grille was added. A retrograde step was the replacement of the four-speed gearbox with a three-speed unit, with a column shift lever. Engine tuning emphasized high torque at low engine speeds so the extra ratio wasn't too sorely missed. The cabrio-coach model was returned to the Olympia range and a kombi was also offered, built by Karosserie Miesen. In February 1951, in preparation for the first postwar automobile show in Germany, the Olympia was dressed up further with a trunk compartment that enclosed the spare tire and 15 in (38 cm) wheels instead of 16 in (41 cm) wheels and tires. With minor further changes, this model lasted to March 1953.


Detail improvements, such as a new dashboard and a steering column shift, embellished the Kapitän line in May 1950. Bigger changes were saved for March 1951, to anticipate the opening of the doors of the Frankfurt show on April 19 for an 11-day run. Its earlier fast-back style was modified to a mild notch-back contour, and a new horizontal grille — not the prettiest in Opel history — dominated the frontal view. With a higher compression ratio (still only 6.25:1), engine power was 58 bhp (43 kW; 59 PS) at 3700 rpm and top speed was 80 mph (130 km/h). Output increased to 60 bhp (45 kW; 61 PS) during the further life of this model, which ended in July 1953.

Може да го нервирате Фаланга, ама со усул ;) Неоспорен факт е дека Јапанците многу напреднале технолошки у секој поглед (освен у дизајн ;D) и дека моментално се лидери во повеќето сфери од индустрискиот развиток, НО дека почнале како најдобри ...ддааааааллеееееекккууууууууууу од тоа !!! До скоро нивните каросерии беа обични лименки, а моторите им се неприкосновени, а нивното постоење се заснова на правење на коли со мотор од моторцикли кои вртат на високи вртежи !!!

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 29668
    • CARclub.mk
Opel vs Honda
« Одговори #43 на: 11 Октомври 2011, 14:16:44 pm »
Никој не рече дека биле почнале најдобри. Никој воопшто не го дискутираше тоа.

Испровоцира муабетот дека „опел прават најдобри бензинци, уште од 1908-ма година, секогаш така било и секогаш ќе биде“.

Отсутен djidji

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10557
Opel vs Honda
« Одговори #44 на: 11 Октомври 2011, 14:23:16 pm »
Никој не рече дека биле почнале најдобри. Никој воопшто не го дискутираше тоа.

Испровоцира муабетот дека „опел прават најдобри бензинци, уште од 1908-ма година, секогаш така било и секогаш ќе биде“.

Ја му реплицирав на Гојдо кој коментираше дека во почетокот на шеесетите, Хонда произвела ауто поиздржливо од Опел, иако вртело до 9500 вртежи, а врвот на Опел бил 1490 кубици ИСТО ТАКА 45 коња... За оние кои ги мрзи да читаат погоре, се работи за КW, а тоа се 61 КС или скоро 50% повеќе ! ;D