Автор Тема: Исклучување на DPF филтер, без последици - можно е или не ???  (Прочитано 47561 пати)

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
DPF-от е илузија....единствената предност што честичките претежно не ги исфрла во град, туку на отворено во процес на нормална нефорсирана регенерација. Претпоставувам дека исто така сме загрижени и за екологијата надвор од градовите...Направен со цел да се задоволат новите норми..привидно...

Ништо нема „привидно“ кај DPF-от. Целта не е да се намали вкупното количество шкљ, туку да се смени неговата дистрибуција. Сигурно е подобро едно исто кличество шкљ да се остави надвор, во неурбанизираните средини кај што не живее никој, отколку сред град каде што дишат луѓе.

Замисли термоцентрала. Дали сакаш да ти чади у град, или надвор од град? Exactly.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Интересна поделба на екологијата....

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Интересна поделба на екологијата....

Замисли термоцентрала. Дали сакаш да ти чади у град, или надвор од град?

Отсутен marjanot

  • Следен од Hammond на Инстаграм.
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 10967
  • 430i
Замислувам железара, у град.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Не ја замислувам, до мене е на 50м.... ;D

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
Не ја замислувам, до мене е на 50м.... ;D

Дали претпочиташ да е на 50м или на 50км од тебе?

Отсутен AllMightyMe

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7057
По твојава логика тебе ти е сеедно дека Амазон е ххххх км одалечена од тебе и ти не го дишеш тој кослород, епа ајде да ја исечеме ...

Отсутен Deni

  • Photo & Light
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 54992
  • Махер
Не ја замислувам, до мене е на 50м.... ;D

Дали претпочиташ да е на 50м или на 50км од тебе?
Баш така.

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
Ти возиш кола со ДПФ или без..?

Отсутен Banzai

  • Blitzqueen
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9998
Жалосно е што стандардот ги приморува возачите да го прават ова, а целата направија е токму за намалување на загадување.

се согласувам.

кај и да е ќе воведат и кај нас еко тест на технички, со црево у ауспух, и овие ѓенијалциве кои вадат ствари од моторот нема да можат да ја продужат сообраќајната.

јас плус и би ги опнал по новчаник за демонстрираната куробоља за ваздухот и средината.

Пола убер еколошки освестена Европа, а особено знам за Англија си ги елиминираше ДПФ филтрите на своите возила.
За вкусовите не се дискутира, по нив се плука.

Отсутен filipv

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7511
  • и сега?
По твојава логика тебе ти е сеедно дека Амазон е ххххх км одалечена од тебе и ти не го дишеш тој кослород, епа ајде да ја исечеме ...

Тоа не е мојата логика.

Ти возиш кола со ДПФ или без..?

Без. К9К моторот на Рено во мојата кола е „Pure Drive“, има турбо тјунирано за огромна компресија при режимите во кои типично се вози низ град, па низ град многу ретко пушта црно (треба ептен да го нагазам на 3000+ рпм, а за такво нешто скоро никогаш нема потреба низ град), па така и без дпф ги задоволува сите могучи еко норми.

« Последно менување: 09 Јули 2013, 15:40:12 pm filipv »

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Има лек, без пари е...кога ќе ти се сјебе DPF-от ќе синаправиш еден PDF и ќе го смениш за без пари ! ;D

Отсутен marsher

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3177
    • smchiptuning
И со изваден ДПФ не се гледа црно на возење, ако е тоа мерилото....
Постои уште еден поголем проблем или два...
При нефорсирана регенерација или не дај боже форсирана, што се врши во сервисите кои се наоѓаат во град, се дозира гориво во поствбризгувачки период кое согорува баш во филтерот а не во моторот, слично е и при непринудна регенерација на отворен пат.
Неисправен , затапен,дпф филтер, со каков претежно се вози додека не стане ситуацијата алармантна,го влошува работењето на моторот во однос на согорување на горивото, па се емитува повеќе штетни материи сем честичките на согорување...
При високата температура на регенерација,што знае да постигне и до 700-800 степени во самиот филтер, се емитира зголемена количина на Азотни N-оксиди, кои се по природа, а и по општество канцерогени..
Еве една принудна регенерација во населено место....


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 43722
  • Il Moderatore

Без. К9К моторот на Рено во мојата кола е „Pure Drive“, има турбо тјунирано за огромна компресија при режимите во кои типично се вози низ град, па низ град многу ретко пушта црно (треба ептен да го нагазам на 3000+ рпм, а за такво нешто скоро никогаш нема потреба низ град), па така и без дпф ги задоволува сите могучи еко норми.


Интересно:
Цитат
The MY11 tweaks mean both the 1.5dCi and 1.5dCi Pure Drive boast a whole 4bhp more than before, plus Euro 5 emissions compliancy and a diesel particulate filter. It’s a relief that Nissan hasn’t cut the power on this Pure Drive model in the hope of improving the mpg and CO2 figures as it’s already slow enough, and the lengthening of the final drive ratio means it takes three-tenths more to hit 62mph than a regular 1.5dCi. You have to work that loud eight-valver pretty hard too, as this is a heavy car compared to the competition, and the torque band is pretty narrow.

Толку бил „чист“, што решиле да тртнат DPF во моделската изведба 2011..

За другите аспекти од исечоков - на друго место ;)

А, да... изворот:
http://www.carmagazine.co.uk/Drives/Search-Results/First-drives/Nissan-Qashqai-15dCi-Pure-Drive-2011-CAR-review/

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Sportex

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 7879
  • Иштван Беќар Пецарош
    • camouflage.mk
Za naj antidiesel trol konkurias na forumov bez konkurencija ! ;D