Автор Тема: Домашно vs. увезено возило  (Прочитано 19309 пати)

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #15 на: 18 Септември 2015, 13:03:48 pm »
darko mk5 ај погледни некоја ценовна листа за некоја кола и види колку комбинации можат да се направат со избор на боја, опрема и мотор. Ако не одговара за Германски пазар може ја ставаат на страна и чекаат некој да ја порача баш таа или ја префарбуваат и ја менуваат опремата во некоја работилница.
Дај не биди смешен, ова не се телевизори определен модел да се разликува само по боја.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #16 на: 18 Септември 2015, 13:07:01 pm »
Дарко можеш ли да споделиш со нас за кој автомобил/марка станува збор? И какви се тие финеси кај пластиките, маските? Дали од фабрика кога ги прават автомобилите им викаат на тие таму слушајте сега вие пошто овие ги носиме за Македонија пластиката ставете ја 2цм на лево? Или роботите што ги прават автомобилите за пазарот во Македонија се програмирани поинаку? Многу ме интересира озбилен сум.

Отсутен IdeuX

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 763
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #17 на: 18 Септември 2015, 13:12:45 pm »
Во секоја серија може да излезе возило со по некоја маана. Поентата на Дарко е дека тие со ситните фалинки, некогаш и неприметни се пуштаат тука, а не дека намерно ги усеруваат.

Отсутен MarceCvarce

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 9225
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #18 на: 18 Септември 2015, 13:21:48 pm »
ситни фалинки и во европа одат, па зарем не гледате статистики кој колку дефекти

да беше така, излегува во ЕУ сите коли се flawless и ништо не се расипува пали вози и само сервис

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #19 на: 18 Септември 2015, 13:24:49 pm »
Некако многу се генерализираат работиве. Какви фалинки станува збор? Не велам дека такви работи не се случуваат, луѓе сме ама такви фалинки веројатно се како што кажа незабележливи и тој автомобил завршува во Германија или Македонија, сеедно. Затоа има quality control за такви фалинки се сведат на минимум. Еден момак има многу убаво напишано на еден друг форум
Цитат
I have worked in car manufacturing the trend right now is to standardize the factories to the platform they make. Bigger cost savings come from volume and rather than changing specification components I.e two tools rather than one tool, tool change over and so on affect the cost much more.

Component quality only changes on the interior of cars now so an, Audi a3 has a high end interior more sound deadening a VW golf has a medium spec interior slightly less sound deadening and Seat leon has a low end interior. They share the same power trains,sub frames electronics.

The Car base spec usually is based on the market requirements. E.g a base spec passat in the USA usually has a lot a stuff deleted that you would get in a European car to get the base price down to what USA customers would pay. Ride suspension would be specced to the market they being sold in.

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #20 на: 18 Септември 2015, 13:43:38 pm »
darko mk5 ај погледни некоја ценовна листа за некоја кола и види колку комбинации можат да се направат со избор на боја, опрема и мотор. Ако не одговара за Германски пазар може ја ставаат на страна и чекаат некој да ја порача баш таа или ја префарбуваат и ја менуваат опремата во некоја работилница.
Дај не биди смешен, ова не се телевизори определен модел да се разликува само по боја.

zborime za serisko nivo na oprema, a ne za predefinirano vozilo od korisnik. Sum imal prilika da vozam golf trendline od germanija i go vozam istiot kupen od porse. Dali sum jas smesen ili ne zirni malku po oglasive pa smej se posle.

Дарко можеш ли да споделиш со нас за кој автомобил/марка станува збор? И какви се тие финеси кај пластиките, маските? Дали од фабрика кога ги прават автомобилите им викаат на тие таму слушајте сега вие пошто овие ги носиме за Македонија пластиката ставете ја 2цм на лево? Или роботите што ги прават автомобилите за пазарот во Македонија се програмирани поинаку? Многу ме интересира озбилен сум.

Konkretno za reno e muabetot. Koga se zbori za klasifikacija na vozilata se misli na feler vo proizvodstvoto na odredeni delovi koi nemozat da pominat kaj evropskite drzavi. Nikoj ne vika mrdni dva santima levo tuku sekoja masina ima moznost da zgresi i pritoa toj del ne se frla tuku se vgraduva vo koli koi kje odat na drugi pazari koi se poslabo razvieni.

Konkreten primer imam i za kolega sto otide duri od germanija da si kupi a4ka. Cenata gore dole go kostase isto kako MK ama razlikata vo izrabotkata e evidentna. JR (clen na forumot ima mk5) gi sporeduvavme so mojot, i se gleda deka mojot e za nijansa poslabo izraboten. (lufta na plastiki na saltabla se ocigledni kaj mene, a kaj nego ne se.)

Uste nesto?

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен darko mk5

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 3600
    • http://forum.carclub.mk/index.php/topic,7477.0.html
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #21 на: 18 Септември 2015, 13:44:51 pm »
Во секоја серија може да излезе возило со по некоја маана. Поентата на Дарко е дека тие со ситните фалинки, некогаш и неприметни се пуштаат тука, а не дека намерно ги усеруваат.

toa mi e poentata. nikogas ne rekov deka namerno gi praat falicni, tuku pri proverka na gotovoto vozilo se klasificiraat i se pustaat na razlicni pazari. neznam so ne bese jasno

______________________________________
Code: MK1 Project: http://forum.carclub.mk/index.php/topic,10578.0.html

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #22 на: 18 Септември 2015, 13:58:24 pm »
darko mk5 ај погледни некоја ценовна листа за некоја кола и види колку комбинации можат да се направат со избор на боја, опрема и мотор. Ако не одговара за Германски пазар може ја ставаат на страна и чекаат некој да ја порача баш таа или ја префарбуваат и ја менуваат опремата во некоја работилница.
Дај не биди смешен, ова не се телевизори определен модел да се разликува само по боја.

karjann, друже јас лично се имам запознаено со еден што работи во Citroen и работи на контрола на квалитет на возила.

ЗА СЕКОЈ производ имаш толеранција. Таа е фабрички одредена. Затоа имаш и класи на производи.

Најчесто кај колите, тие производи што се со 3-4 класа, ги даваат за тест возила во салоните и ги даваат некогаш и со 50% попуст за дилерите.

Е сеа мајмуните кај нас, порачуваат 30 тест возила, а после ги даваат за продажба.

Не дека тие нема да чинат ама не се 1 класа што треба да бидат.

Многу лесно се проверува тоа кај возило, ако знаеш како и кои се отстапките за прва класа, втора и трета класа.

Отсутен achtung

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6642
Одг:
« Одговори #23 на: 18 Септември 2015, 14:15:25 pm »
Јас возам француско ауто купено во франција и користи друг систем за абс и други дискови и плочки каде што 99% од нашите купени тука ги немаат тие. Да не кажам пошто се подразбира тоа дека системот е каде каде поквалитетен од нашите донесени тука.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #24 на: 18 Септември 2015, 14:25:08 pm »
Да не правиме муабет за Јапонците кои речиси имаат поинакви возила благодарение на нивната JDM политика.

Japanese manufacturers also remove certain innovations to keep US and European prices down, such as using a conventional rear suspension instead of a double wishbone suspension and eliminating electronic devices such as Active Yaw Control. Finally, JDM engine power is sometimes reduced because of stricter emission standards in other countries.

Отсутен vlatko.klp

  • Сениор
  • ****
  • Пораки: 6579
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #25 на: 18 Септември 2015, 14:58:16 pm »
Пред самата проверка на возилото тие веќе се знае на кој пазар ќе завршат. Одлуката на кој пазар ќе одат автомобилите се знае пред автомобилот да биде воопшто направен. Ти како генерален увозник според проценките нарачуваш ондапред месеци назад, на пример 10 голф трендлине, 10 пасати комфортлине. Измеѓу нарачуваш уште 10 голф трендлине ама со некој "бонус" пакет на орпема зошто се слави 40 години голф на пример.

А твојот пример ако станува збор за Рено тогаш со сигурност Рено Меган Generation во 2015 се нуди со 1.6 бензин 110 коња без скоро никаква опрема за многу помала цена од Меган 1.2 тце на пример. Разлика во квалитет и јас сум сигурен тука дека има зошто овој модел и го носи самото име Generation. Ваквиот модел неможеш да го споредиш на пример со на Бушав меганот.
Цитат
Kvalitet guma Generationa nije dostojan automobila, od čega je i buka povećana.
Kvalitet kočionih obloga nije isti, kao ni seta kvačila (ovde možeš očekivati probleme)
Plastika u kabini nije na nivou kvaliteta berline
Pojedini sklopovi, kao motor brisača i slično je lošiji
Farba i način farbanja je vidno lošiji.....
Znači radi se više o razlici u potrošnim materijalima i perifernim stvarima. Naveo sam mesta uštete, ali glavna ušteda je jeftina turska radna snaga i ostali troškovi.

Отсутен karajann

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 375
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #26 на: 18 Септември 2015, 19:31:46 pm »
darko mk5 ај погледни некоја ценовна листа за некоја кола и види колку комбинации можат да се направат со избор на боја, опрема и мотор. Ако не одговара за Германски пазар може ја ставаат на страна и чекаат некој да ја порача баш таа или ја префарбуваат и ја менуваат опремата во некоја работилница.
Дај не биди смешен, ова не се телевизори определен модел да се разликува само по боја.
zborime za serisko nivo na oprema, a ne za predefinirano vozilo od korisnik. Sum imal prilika da vozam golf trendline od germanija i go vozam istiot kupen od porse. Dali sum jas smesen ili ne zirni malku po oglasive pa smej se posle.
Кое е тоа сериско ниво на опрема, трендлине без ништо плус? Во тој случај што правиме со изборот на боја и штоф. Кога порачуваш нова кола баш ништо нема да додадеш?

Присутен zeroSignal

  • FEARLESS LEADER
  • Генерал Прва Класа
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 30065
    • CARclub.mk
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #27 на: 18 Септември 2015, 19:38:53 pm »
Чисто за да расчистиме некои работи - нивоата на опрема ги дефинира импортерот во земјата, и дополнително - самиот импортер одредува што ќе биде стандардна опрема за конкретното возило во конкретната земја. Плус, има country-specific опрема, со која дилерот најавува дека (да речеме) 80% од нарачаните возила ќе ја имаат таа опрема, и затоа таа опрема е со поевтина доплата.

Отсутен Carpathian Lord

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 14705
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #28 на: 19 Септември 2015, 09:26:45 am »
Чисто за да расчистиме некои работи - нивоата на опрема ги дефинира импортерот во земјата, и дополнително - самиот импортер одредува што ќе биде стандардна опрема за конкретното возило во конкретната земја. Плус, има country-specific опрема, со која дилерот најавува дека (да речеме) 80% од нарачаните возила ќе ја имаат таа опрема, и затоа таа опрема е со поевтина доплата.

A.k.a пакет за лоши патишта :D

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44364
  • Il Moderatore
Одг: Домашно vs. увезено возило
« Одговори #29 на: 19 Септември 2015, 09:52:45 am »
Јас вака би класифицирал:

1. Сам да си го донесам од странство (од прв газда таму)
2. Тукашно од прв газда
3. Увезено од приватњак (сам си отишол да си избере возило на старо во странство)
4. Тукашно од 2-3 газда
.
.
.

16. Увезено што го продава препродавач, бизнисмен што препродава коли од плацеви во Дупница.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.