Автор Тема: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V  (Прочитано 26676 пати)

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #75 на: 30 Септември 2018, 16:05:59 pm »
Q2 за жал сеуште нема но во скоро се надевам дека ќе успеам да ставам таков мењач....
Samo diff ti treba, ali ako najdesh menjach, zoshto da ne :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #76 на: 07 Октомври 2018, 16:15:19 pm »
Тоа решив да го оставам на крај, многу маки и нервози имам сега околу средување на моторот, колата тегне но не тегне како што треба, со самиот сет што го купив од грана до интеркулер и од интеркулер до турбо комплетно со downpipe от дојде уште една цефка што се става наместо катализаторот. Се соочуам со проблем сега на кратки вртежи е брза на големи вртежи ја губи снагата... По тоа што читав и некои ми воочија проблемот е во инох цефката што е ставена наместо катализаторот, односно прави некоја појава која се нарекува boost creep, кое што му прави проблем со полнењето на турбото, пробувам да најдам повеќе информации и да дознаам за овааа појава затоа што сам ако не си најдеш, нашиве мајстори се неписмени сигурно нема да се замара со тебе и твојте глупости, гледано од мој аспект кога веке пробуваш да извадиш плус некој коњ на колата стварно треба да се согледаат сите работи, да се истестира убаво и да знаеш до кај си, сам ако немаш мерак и ако не чепкаш од мајстор не очекувај дека ке ти помогне, до сега од нив научив само дека се експерти во зимање пари :)

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #77 на: 07 Октомври 2018, 16:18:24 pm »
Подетално за Boost creep

http://flatironsrally.typepad.com/faq/2007/12/what-is-boost-c.html

Цефката која ми е монттирана наместо катализаторот (и самиот продавач кажува дека кај јтд 16в моторите со оем турбо не е препорачило и може да дојде до boost creep)

http://www.jtd-performance.com/en/exhaust-parts/cat-replacement-pipe-147-156-gt-detail

Се мислам дали да земам мерач за Boost presure и да го гледам малце во живо што прави турбината затоа што мислам дека на големи вртежи го губи моментот на дополнително убрзување и пага повечќе од што треба во вртежи

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #78 на: 07 Октомври 2018, 16:42:14 pm »
Да не те разочаруем многу, ама со стандардното турбо, и на дизел машина, со стандардна мапа, тешко дека имаш буст крип.
Подобро земи MES, сет кабли (или барем ELM 327), за да почнеш да го пратиш бустот (и да го логираш, и потоа графици да следиш) отколку да гаташ. Ако веќе си тргнал со стрејт пајп и декат варијанта, затни го егр вентилот и направи егр делете. Тргни ги свирл флапс од усисна грана, исчисти ја усисната грана, исчисти го турбото, поготово VNT системот. Потоа размишљај за ремапи и поголеми турбиња.

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #79 на: 07 Октомври 2018, 19:21:14 pm »
Егр delete е направено со плате плус софтверски изгасено, свирл флапс нема пошто мојата е е еуро3, граната е исцистена и сија, турбото е ново само што репарирано во ужице со скроз ново VNT, ELM327 Имам и го пратам но ми треба некој по искусен да ги прочита графиците доколку се нафати....

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #80 на: 07 Октомври 2018, 19:57:42 pm »
Одлично, значи слични мотори имаме ;) Види, тешко дека без хеви ремап (колку што се сеќавам, не ти е ремапирана) дека оди во буст крип. Твоето турбо нема вејстгејт, туку брзината на издувните гасови низ турбото се контролира со VNT системот. Пред да отиде во буст крип, ќе те фрли во сејф мод и ќе ти фрли на дисплеј MCF, со boost pressure sensor error. Самото ECU ако примети буст поголем од 2.6 бари, фрла грешка со сенсозорот. Тоа обично се случува кога VNT се свичува од high boost (ниски обртаи) во low boost (високи обртаи), односно од висок флоу на издувни гасови во низок флоу. Еве кај мене кога ќе фрли грешка како е запишана во логот на MES:
1: P0238 - Boost pressure sensor
ERROR DETAILS:
Engine temperature: 88,4 °C
Engine speed: 2565 rpm
Fuel quantity: 45542,8 mm³/i
Gas pedal position: 53,33 %
Fuel pressure: 1078,7 bar
Boost pressure: 2623,6 mBar

Секогаш кога ќе отиде над 2.6 бари (1.6 бари буст) оди во сејф мод, и ти ја лимитира снагата. Доколку немаш ремап, кој ќе го покачи прагот (а мислам дека и не може со стандардниот MAP сензор да покачи над 1.8 бари буст, стопосто ќе те тресне у сјеф мод.

Земи го MES, само глеј или платен или кракуван (нешо краков зае*ава со последниве верзии на windows), па уклучи мониторинг на boost pressure, MAP voltage, RPM и некои други параметри, дур возиш онака за да ти ги покаже проблемите Потоа можеш податоците да ги снимиш во CSV фајл, и да си направиш графикони по дома, да видиш што се случува со бустот.

@bramovsk бајаги се мачеше додека не откри шити ремап во неговата (сега мојата) 147-ца и чести проблеми со овербуст. Но, на крај со доста анализи и помош од MES успеа да открие што е маката, па врати дифолт мапа на 147-цата. Знае понекогаш пак да летне по некој овербуст, ама рееетко реетко.. Сега возам со Novitec (Squadra Sportiva) Powerrail 5, без проблеми и со многу ќејфои :)

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #81 на: 07 Октомври 2018, 23:57:36 pm »
@Simo - Carrier159  Ти благодарам многу на договорите ми значи, одамна со некој вака по стручен не сум разговарал.

1. Колата како што кажав е софтверски изгасен егр от плус е веке тјунирана и сменети се неколку мапи

Убеден сум дека мапите нечинат при тоа што кај нас нема добри тјунери кој додека ти прават мапа, ти ја ставаат на дино ти мерат повеќе параметри и потоа ја креираат мапата според твојата кола, и мислам дека најголемиот проблем е тука.

Иначе со новата мапа која моментално ја воза, колата е многу брзо но често се случува доколку ја бркам на поладно мада и на загреан мотор, на високи обртаи знае да ми појави чек енгин од Маф сензорот иакое е сменет неколку пати знам дека едноставно не е до него, и најново што почна да прави е доколку ја тераш во црвено на бркање и чекаш да влезе во safe mode тогаш колата појавува пак чек енгин но овој пат со проблем Fuel pressure и тотално се гаси колата морам да ја изгасам и повтроно да ја упалам.... (според мене мапата не е добро калибрирана за мојата кола, додавани се само вредности да добие на боост и брзина а притоа му прави проблем на работата на моторот)


Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #82 на: 08 Октомври 2018, 06:52:58 am »
Ааа, значи сепак ти е ремапирана... Ок..Може да се јави буст крип, секако, тогаш.
Кај нас воглавно се копирачи на мапи, нема тјунери.. Лесно е за стандард конфигурација, дигни рејл прешр, дигни буст, оп пичи (и чури) дизелот. Ама кога ќе почнеш да се занимаваш со стрејт пајпс, FMIC, менување турбини, хибридизирање на турбини и сл. работи, готово. Заглави кај нас :)
Но, сепак постои шанса, да појдеш во autotech tuning во Скопје, они имаат дајно, и после аплоуд на мапата може да го погледнете графикот, да ја пробаш, извозиш, па доколку треба, ќе побараат од странските соработници од кои ги зимаат мапите, кастм корекција да се направи на мапата и пак да се стави на дајно. Можда не е лошо да поразговараш со нив, чисто за совет....
У меѓувреме, закачи лаптопот, на MES прати вредностите, направи график, да видиш што у кој момент те је*е, дали е оверфјул, дали е МАП-от веќе е аут од лимитс, дали е МАФ-от, дали рејл прешр е превисок...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #83 на: 09 Октомври 2018, 23:06:10 pm »
Симо фала на советот, обавезно ќе ги контактира, чим имаат дино за тест веќе е друг муабет. Иначе ја тестирав колата гледав и контролирав параметри, освен што мафот мие сумлјив повторно и повторно :) другото е се во граници на нормала според Desire Еcu Параметрите што се, дизните се одлични не идат повеќе од -1/+1, fuel presure От е ист како што и си бара компјутерот си идат во иста линија, истото е и за boost preasure от, едино што ме мачи е како и новиот маф сензор да отиде, касни некако како да глави па после неколку секунди ке се стабилизира, не ме чуди воопшто затоа што се работи за нискобуџетен нов маф HOFFER, морам да најдам пак на ново да купам еден Pierburg за да можам повторно да тестирам, овој ми е најрелевантен и најдобар од сите марки што сум ги пробал...

Некои ме посоветуваат да купам boost gauge за да можам да пратам и контролирам што се случува со турбото, исто така ми рекоа дека може преку Wastegate от на турбото да се затега малце штрафот дур не се добие она што го сакаш.... Прашањето ми е има ли некој сигурни момци кој чепкаат и се занимаваат со ова дали можеш да ми дадеш некој совет ?

Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #84 на: 09 Октомври 2018, 23:12:19 pm »
Еве и неколку слики од тестовите и грешките:

https://imgur.com/gkTcKnN

https://imgur.com/V5crISq

https://imgur.com/zdn2MTo

https://imgur.com/b3ABjxd

BTW сега гледам дека autotech Уствари бил шиникот што се наога после горче, немам баш убави муабети слушано за него, колку може да му се верува :). Некои ми имаат кажано дека диното го раштелувал намерно пред тест ако не е тјунирана кај него, за да покаже помалце и да ти понуди од кај него тјунинг..... Незнам веќе во што да верувам
« Последно менување: 09 Октомври 2018, 23:17:24 pm hajlender »

Отсутен MartinAlfista

  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 17781
  • Alfa Romeo Corruption 1.4 Turbo
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #85 на: 09 Октомври 2018, 23:22:23 pm »
Еве и неколку слики од тестовите и грешките:

https://imgur.com/gkTcKnN

https://imgur.com/V5crISq

https://imgur.com/zdn2MTo

https://imgur.com/b3ABjxd

BTW сега гледам дека autotech Уствари бил шиникот што се наога после горче, немам баш убави муабети слушано за него, колку може да му се верува :). Некои ми имаат кажано дека диното го раштелувал намерно пред тест ако не е тјунирана кај него, за да покаже помалце и да ти понуди од кај него тјунинг..... Незнам веќе во што да верувам

Форумов имаше групен тест кај него пред неколку години, сите коли покажаа идентични бројки како исти такви коли мерени во странство.

Иначе, гледам грешката со Fuel pressure ти е регистрирана на 4800 вртежи. Можно е пумпата за гориво да не може да ги нахрани дизните, па затоа да ти јавува грешка?

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #86 на: 09 Октомври 2018, 23:42:49 pm »
Екшали, она што е шипчето со штравче го контролира распонот во кој се движат VNT перките со помош на вакуумскиот актуатор, а е контролиран преку електричниот  соленоид (N75 или сличен), пошто овие нашиве дизели немаат класичен wastegate (вентил преку кој го испуштаат вишок бустот).
Јас колку што читав, сите препораки се - не го чачкај штравчето на шипчето :) Покрај тоа шипче што ја контролира отвореноста на VNT-перките, постои и некое друго гранично штрафче (не знам каде е точно, можно е да е внатре во самото куќиште на турбото), кое ја контролира минималната затвореност на VNT перките. Двата параметри - двете вредности треба да се наштелаат, пошто само ова ако го чачнеш, или ќе имаш ситуација на долго затворени VNT па ќе ти се јави флет спот у снага при 2500-3000рпм,  или ќе ти биде прерано отворен, па ќе имаш често овербуст на 2500-3000 рпм (или обранто беше логиката, јебига, не ми се проверува сеа да видам како беше, ама you get my point кај може да се јави зајебот ако го чачкаш) :) Или, ако решиш да чачкаш, биди сигурен да обележиш прецизно, и да броиш колку навои одвртуваш или завртуваш.

За MAF сензорот, секако треба да видиш прво со некој здрав - ако си од Скопје, појди кај Жарко во Пинтија, замоли го да пробате со здрав - нов MAF сензор. Знам дека има и здрав оригинален, од кола изваден, а знам дека има и нови - и новите и старите се BOSCH-ови, оригинални за 16V 150кс дизели. (има и за други модели додуша)
Не ги знам точните отчитувања од твојот MAF сензор, но дали волтажата на сензорот се приближува у 3-та или 4-та пуна гас од 1500-4000рпм блиску до 4,8-4,9V? Ако да, тогаш веројатно си на граница или ја премашуваш границата до која може MAF сензорот да мери. Различни MAF сензори, се различно калибрирани, некои имаат капацитет од 480KG/h, (како кај јтд 8в на пример), нашиве мислам дека се до 700KG/h.  Секако, и едните и другите, при максималниот за нив проток даваат 4,9V на ECU-to, така да, ако имаш несоодветен MAF, или мапата не е калибрирана за новиот MAF, многу веројатно дека возилото нема да работи со оптимални параметри. На пример, за едниот MAF, сигнал од 2.5V значи 240KG/h, а за другиот MAF сигнал од 2.5V значи 350KG/h проток на воздух.  Така да, прво мора да се отклони MAF муабетот, па после да се р`чка турбото. Уствари, прво мора да бидеш сигурен дека сите сензори се ОК, MAF, MAP, Rail Pressure пред се`, дали е добар VNT соленоидот, VNT вакуумскиот актуатор, сите црева околу (мојата имаше leak на едно вакуумско цревце, па тоа праеше чудни проблеми исто така)...

Она што може да ти го кажам, само здравје и трпение, и здрав разум и логика, и полека полека ќе се најде маката... :)

Edit, сега видов дека си постирал, грешки, ќе ги погледнам, па ако имам нешто да кажам, ќе пишам пак...

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен Simo - Carrier159

  • Сам свој мајстор
  • Легенда
  • *****
  • Пораки: 44367
  • Il Moderatore
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #87 на: 10 Октомври 2018, 00:08:28 am »
Инаку, што се однесува до тоа дали шиникот го штелува или раштелува дајното, тебе мање-више не те занима, побитна работа е графикот како изгледа а не максималните вредности. Да видиш каков е графикот на торк и на снага, кај има флет спотови, кај има дупки, кај има пикови и слични работи. Јас искрено не верувам дека рчка со подесувања од тие причини, и мислам дека луѓето се прилично оптимисти кога станува збор за чипување и снага, и слепо веруваат на оние каталошки обеќања од тунерите..... Веројатно и дајно-то му е малку песимистичко „од мајка“, али не верувам дека праи такви превари, мада не можам да гарантирам - нели :)
За жал, во МК не знам кај има друго функционално дино, така да или ти е опција кај шиник на дино, па што биде - нека биде, или странство :)

Ако те интересираат некои параметри од MES од мојата кола, кажи, нема да ми биде тешко да закачам лаптоп и да излогирам што те интересира, ако мислиш дека би ти било од помош...
« Последно менување: 10 Октомври 2018, 00:15:04 am Simo - Carrier159 »

Auto ko i svaka Alfa automatski nevalja. Da je najbolji auto na svijetu - opet nevalja jer je Alfa.
Da Alfa nevalja će ti potvrdit SVI koji nikad nisu vozili istu. Jer da valja onda bi je vozili. A kako nisu - nevalja.

Отсутен TRPEE

  • Редовен
  • ***
  • Пораки: 1542
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #88 на: 10 Октомври 2018, 21:56:52 pm »
Alfaobd imas? Ist e kako multiskenot samo za mobilen i so bluetooth elm ke si logiras.

Sent from my SM-J500FN using Tapatalk


Отсутен hajlender

  • Јуниор
  • **
  • Пораки: 132
Одг: Alfa Romeo 147 1.9JTDM 16V
« Одговори #89 на: 13 Октомври 2018, 19:27:15 pm »